Modułowe buty wydrukowane w 3D. Innowacyjny projekt polskiego designera

Polski projektant Zulu Kuki opracował innowacyjne i ekologiczne buty wyprodukowane w technologii druku 3D. Projekt powstał we współpracy z izraelskim start...

Nowa najbardziej pożądana marka luksusowa na świecie. Dominacja na rynku wtórnym

Jakie marki luksusowe budzą największe pożądania u klientów i klientek, którzy chcą kupić produkty używane? Okazuje się, że w tym przypadku górę bierze kon...

Nowy trend z Tik Toka opanowuje lotniska na świecie. Władze zabrały głos

„TSA tray aesthetic” to spadek po zakończonych niedawno wakacjach i symbol kończącego się lata. Na czym polega nowy trend, który w tym roku podbił lotniska...

Zalando szykuje zmianę wizerunku. Słynny amerykański aktor w kampanii reklamowej

Zalando chce odświeżyć swój wizerunek. Niemiecki gigant branży e-commerce chce być bardziej wyrazisty, inkluzywny i dostępny. Pomóc ma w tym kampania promo...

Wraca ulubiona marka odzieżowa milenialsów. Do życia przywrócił ją H&M

Na kilka lat zniknęła. Wcześniej była jedną z ulubionym marek europejskich milenialsów, którzy na chorobliwie wręcz wąskich dżinsach oparli swój styl. Chea...

Trend „Balmoral” święci triumfy w świecie mody. Czy to tęsknota za Elżbietą II?

Królowa Elżbieta II pozostaje nie tylko w pamięci milionów ludzi na całym świecie. W ostatnim czasie marki odzieżowe, i luksusowe, i te popularne, chętnie...

„Cichy luksus” ma następcę. To efekt serialu HBO, który stawia na styl „korpo”

Na fali powrotów do biur do łask powraca styl typowy dla wielkich korporacji. Do wzrostu jego popularności przyczynił się także popularny serial HBO. Tej f...

Rusza nowa fala sojuszy wśród czołowych marek mody. Uniqlo i Zara pionierami

Znane marki odzieżowe chętnie angażują się we współprace z gwiazdami. Szefowie Uniqlo i Zary postanowili jednak pójść o krok dalej, decydując się na „trans...

Pokaz Deni Cler jesień-zima 2024/2025: podróż do serca Mediolanu

Pokaz mody czy imponujący spektakl? W przypadku najnowszego pokazu marki Deni Cler w Muzeum Historii Polski odpowiedź brzmi: jedno i drugie.

„Wilk w kaszmirze” powrócił? Znana marka na celowniku najbogatszego Europejczyka

Bernard Arnault, najbogatszy Europejczyk i jeden z najbogatszych ludzi na świecie, nie przestaje inwestować nawet w okresie spowolnienia na rynku produktów...

Słynna amerykańska marka odzieżowa znów w Polsce. Rusza pierwszy sklep

GAP, znana amerykańska marka odzieżowa, wraca do Polski ze sklepami stacjonarnymi po blisko 10-letniej nieobecności. Nowym początkiem ma być otwarcie pierw...

Brad Pitt zaskakuje na festiwalu w Wenecji. Czy trend sprzed lat wróci do łask?

Czy moda męska jest gotowa na rewolucję, którą zapowiada Brad Pitt? Amerykański gwiazdor kina na festiwalu w Wenecji pojawił się w stylizacji, jakie po raz...

Słynna marka odzieżowa odżyła. Czy to efekt zerwania z toksycznym wizerunkiem?

Radykalna zmiana wizerunku znanej amerykańskiej marki odzieżowej Abercrombie & Fitch zaczyna przynosić zauważalne efekty. Widać to w wynikach finansowych f...

Najbardziej wpływowe ikony stylu. Taylor Swift pokonana przez słynną rywalkę

Czołowe miejsce w rankingu postaci mających największy wpływ na trendy i styl ludzi na całym świecie, nie dla Taylor Swift. Najbardziej wpływową ikoną styl...

Problemy chińskiego potentata branży luksusowej. Przegrywa w walce z trendem

Lanvin Group, koncern z segmentu mody luksusowej kontrolowany przez chińską firmę, zanotował mocny spadek dochodów w pierwszym półroczu. Z czego wynikają p...

Szpilki? Buty sportowe? Jedno i drugie. Wraca kontrowersyjny trend sprzed lat

Twórczyni znanej marki bieliźnianej wkracza do branży obuwniczej. Debiutuje przywracając do życia kontrowersyjny trend, który robił furorę kilkanaście lat...

H&M zamyka jedną ze swoich marek. Była obecna w wielu krajach Europy

H&M Group zamyka markę powołaną do życia w 2018 roku. Internetowy outlet Afound, bo o tę markę chodzi, niebawem przestanie funkcjonować. To reakcja szwedzk...

„Dad Hat”: czapka, która stała się symbolem lata. Tak niemodna, że aż pożądana

Czapka w stylu „Dad Hat” robi furorę wśród młodych kobiet z generacji Z. Skromna bejsbolówka urosła do rangi najmodniejszego akcesorium tego lata. Skąd bie...

Ozempic wkracza do świata mody. Nowe zjawisko może zdominować wybiegi

Klienci kupują więcej dopasowanych ubrań, marki odzieżowe odchodzą od oversize’u. Coraz częściej słychać głosy, że branża mody wkracza w erę Ozempiku. Kole...

Polowanie na stroje wolontariuszy olimpijskich. Oficjele grzmią: to nielegalne

Na popularne platformy sprzedażowe w internecie zaczynają trafiać ubrania i akcesoria, w których można było dotąd oglądać dziesiątki tysięcy wolontariuszy...