Nowy trend w modzie tego sezonu: nadchodzi era wielkiej miniaturyzacji

Miniaturowe wersje popularnych przedmiotów i akcesoriów stały się nowymi symbolami statusu. Zmniejszamy wszystko: od torebek, bidonów i ozdób – aż po popul...

Ruszył flagowy butik domu mody Dior. W środku moda, sztuka – oraz spa

Butiki dawno już przestały być jedynie miejscem sprzedaży. Stały się przestrzenią „doświadczeń”, każdy element wewnątrz ma być przeżyciem, które na długo z...

„Cichy luksus” w odwrocie. Marka włoskiego arystokraty podbija świat

Lato 2025 zdominował maksymalizm w styli marki Pucci – uważają autorzy opiniotwórczego zestawienia Lyst Index. Ostatnie miesiące to błyskawiczny wzrost zai...

Rekordowy wynik króla „dostępnego luksusu”. Kluczem do sukcesu była podwyżka cen

Amerykańska marka Ralph Lauren zanotowała bardzo dobre wyniki za pierwszą połowę 2025 roku. To jasny punkt na tle branży luksusowej, która zmaga się z cora...

Ulubiona marka pokolenia Z zamyka część sklepów. Cel: podbój segmentu premium

Vans, jedna z najpopularniejszych marek świata streetwearu, mierzy się ze spadkiem sprzedaży – na tyle dużym, że szefostwo firmy zdecydowało o zamknięciu 1...

Marka odzieżowa, w którą inwestuje Dolina Krzemowa. Luksusowa odpowiedź na Shein

Amerykańska marka odzieżowa Quince w najnowszej rundzie inwestycyjnej zebrał około 200 milionów dolarów, a wśród inwestorów są fundusze dobrze znane w Sil...

Słynny dom mody w kłopotach. Do niedawna był najbardziej pożądaną marką świata

Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych niektórych producentów dotyka bardziej, innych – mniej. Gucci, słynny włoski dom mody, jeszcze niedawno jedna z ulub...

Najbardziej pożądana marka modowa w świecie. Triumf wiecznej „młodszej siostry”

Włoska marka Miu Miu wróciła na szczyt rankingu najbardziej pożądanych marek przygotowywanego przez twórców platformy Lyst. Na fali wznoszącej znajduje się...

Najlepsi pracodawcy w świecie mody: Potentat branży luksusowej na czele listy

Która marka odzieżowa jest najlepszym pracodawcą? Zbadali to twórcy serwisu internetowego Business of Fashion na podstawie globalnego badania wśród osób pr...

Transakcja dekady w branży mody. Słynna marka luksusowa idzie pod młotek?

Francuski koncern LVMH, gigant na rynku dóbr luksusowych, prowadzi rozmowy na temat sprzedaży marki Marc Jacobs. którą kontroluje od prawie 30 lat – inform...

Reklama
Reklama

Chanel haute couture: Kolekcja jesień-zima 2025/26. Powrót na wrzosowiska

nowa kolekcja słynnego francuskiego domu mody to nawiązanie do świata natury i pochwała prostoty, za którą idzie wyrafinowanie.

Największy od lat kryzys wizerunkowy branży dóbr luksusowych. „Komu można ufać?”

Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych to nie jedyny problem dla słynnych europejskich marek. Doszedł do tego także kryzys wizerunkowy, który wiele osób sk...

Nadchodzi era „mastiżu” w świecie mody. Chcemy luksusu, ale w nowym wydaniu

Luksus z najwyższej półki słabiej się sprzedaje. Klienci coraz chętniej sięgają po marki hybrydowe. Wzrost ich popularności to dowód na to, że w siłę rośni...

Koniec blandyfikacji w świecie mody. Znane marki stawiają na styl „old money”

Kilka lat temu to kontrowersyjne zjawisko stało się powszechne. Teraz tak zwana blandyfikacja po cichu odchodzi do przeszłości. Na czym polega trend, który...

Agnieszka Servaas: Chcemy pokazać, jak można się zainspirować modą cyrkularną

Ludzie mają dość narzekania i bycia krytykowanymi albo wzbudzania w nich poczucia winy. Uznaliśmy, że chcemy działać inaczej. Naszym celem jest pokazywanie...

Kłopoty słynnego włoskiego domu mody. Spadek przychodów, prezes idzie na L4

Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych nie oszczędza wielkich marek. Kłopoty ma także Valentino, słynny włoski dom mody. Do problemów natury biznesowej dos...

Kim Kardashian chce naśladować Apple'a. Nadchodzi globalna ekspansja marki Skims

Kim Kardashian planuje globalną ekspansję Skims, stworzonej przez siebie marki bielizny modelującej. Nowe butiki powstaną z wielu prestiżowych lokalizacjac...

Ulubione marki luksusowe Polaków z drugiej ręki. Co wybierają polscy mężczyźni?

Produkty których marek luksusowych Polacy kupują w sieci najczęściej? Odpowiedź na to pytanie przynosi nowy raport Vinted, czołowej platformy internetowej...

Eksperyment H&M w nowej kampanii reklamowej. „Cyfrowe bliźniaki” zamiast modelek

Sztuczna inteligencja podbija także świat mody. Najnowszy dowód to kampania reklamowa szwedzkiego giganta H&M, w którym wykorzystano cyfrowe kopie prawdziw...

Kłopoty w imperium słynnego projektanta mody. Dwucyfrowy spadek zysku

Firma Giorgio Armaniego mierzy się ze spowolnieniem w branży luksusowej. Rok 2024 dla domu mody słynnego Włocha okazał się wyjątkowo niepomyślny.

Reklama
Reklama