Nowy biznes króla „mody dla milionerów”. To ma być produkt tylko dla wybranych

Brunello Cuccinelli, włoski przedsiębiorca nazywany „królem mody dla milionerów”, rusza z nowym biznesem. Tym razem chodzi jednak o pomysł spoza branży modowej.

Adidas tworzy swoją pierwszą markę luksusową. Kaszmir, skóra i ręczne szycie

Adidas ogłosił stworzenie nowej luksusowej linii o nazwie A-Type. To ma być całkowita nowość w ofercie niemieckiego giganta. Produkty tworzące premierową kolekcję A-Type powstały w warsztatach włoskich rzemieślników i wykonane zostały, jak zapewnia producent, z najlepszych materiałów.

Właściciel słynnego domu mody w tarapatach. „Złe decyzje strategiczne”

Capri Holdings, właściciel czołowych marek świata mody, zanotował duże straty w trzecim kwartale roku podatkowego 2024/2025. Prezes firmy przyznaje, że podjęto błędne decyzje, ale zapowiada odbudowę słynnych marek, które znalazły się w trudnym położeniu.

Słynna marka luksusowa rozstaje się z dyrektorem kreatywnym. Przetrwał dwa lata

Sabato De Sarno odchodzi ze stanowiska dyrektora kreatywnego domu mody Gucci. Zajmował je przez zaledwie dwa lata.

Rośnie nowa potęga w świecie mody. Prestiżowa porażka Brytyjczyków

Kto rozdaje obecnie karty w świecie mody sprzedawanej przez internet? Ostatnie lata przyniosły sporą zmianę, a dotychczasowy potentat w tej dziedzinie, Wielka Brytania, musi pogodzić się z porażką.

Ulubiona marka luksusowa w Polsce: triumf giganta. Jak wypadamy na tle Europy?

Polacy pokochali luksus. Stać nas na coraz więcej i chętnie wydajemy na produkty sygnowane logotypami marek luksusowych – nie tylko w butikach, ale także na rynku wtórnym. Którą markę luksusową Polacy wybierają najchętniej. Sprawdzili to eksperci z platformy Vinted.

Chude modelki opanowują wybiegi. Czy to ostateczny kres ciałopozytywności?

Tegoroczny tydzień mody w Paryżu pokazuje, że mamy do czynienia z renesansem zjawiska, o którym mówiono, że odchodzi do lamusa. Z czego wynika powrót chudych modelek na światowe wybiegi?

Była maszynką do zarabiania pieniędzy. Słynna marka modowa wraca po metamorfozie

W latach 90. była niezwykle popularna, wręcz kultowa. W jej reklamach występowały słynne modelki i gwiazdy muzyki. Później stopniowo blask gasł, spadało zainteresowanie klientów i klientek, a produkty przestały budzić ekscytację. Ten okres marka Calvin Klein ma już chyba za sobą. Teraz chce wrócić do świata wielkiej mody.

Eksperci o kryzysie w branży luksusowej: To wina mody na „cichy luksus”

Branża dóbr luksusowych boryka się ze spowolnieniem, za które najczęściej wini się Zdaniem ekspertów za spowolnienie w branży luksusowej odpowiada dyskretna estetyka w duchu „cichego luksusu”. Uważają, że marki muszą od niej odejść.

Najbardziej pożądane marki luksusowe na świecie. Czarny koń z USA w czołówce

Platforma Lyst opublikowała ranking najbardziej pożądanych marek w świecie dóbr luksusowych. Przynosi on spore zaskoczenie, bo doszło do przetasowań w czołówce.

Słynna projektantka odzyskuje kontrolę nad swoją marką. Rozwód z potentatem

Stella McCartney, brytyjska projektantka i córka Paula McCartneya, założyciela grupy The Beatles, odzyskała pełną kontrolę nad swoją marką. To efekt rozstania z koncernem LVMH, światowym potentatem na rynku dóbr luksusowych. Rozstania – dodajmy – pokojowego.

Z miłości do Włoch. Pokaz Deni Cler wiosna/lato 2025

Które miasto w Europie jest stolicą mody? Wiele osób będzie przekonywać, nie bez racji, że jest nią Paryż. Trudno się nie zgodzić, ale przyznajmy, że mamy tu raczej kłopot bogactwa, bo modowa Europa ma co najmniej dwie stolice. Tą drugą jest Mediolan.

Roszada na liście najcenniejszych marek luksusowych. Trudny rok dla potentatów

Firma Brand Finance opublikowała doroczną listę 500 najcenniejszych marek na świecie. W segmencie mody, biżuterii i zegarków nastąpiły spore roszady, a europejscy miliarderzy, kontrolujący znaczącą część tej branży, muszą przełknąć gorycz porażki.

Adidas pokonał „klątwę Kanye Westa”. Zaskoczenie analityków i moda na styl retro

Adidas ma za sobą świetny rok. Ogromna popularność modeli retro, a także znalezienie rozwiązania problemu marki Yeezy, przełożyły się na bardzo dobre wyniki, które przekroczyły oczekiwania analityków.

Paryż będzie mieć swoją Met Galę. Europa rzuca wyzwanie Ameryce

Luwr przygotowuje obszerną wystawę mody, pierwszą w swojej historii. Wydarzeniu będzie towarzyszyć wystawna kolacja i wieczorne przyjęcie. Wydarzenie zyskało już określenie „europejskiej Met Gali”.

„Efekt Ozempiku” w świecie mody. Ten trend staje się coraz powszechniejszy

Popularność środków pomagających zmniejszyć wagę ujawnia się również w branży mody. Na problem zwracają uwagę eksperci, którzy przeanalizowali to zjawisko. Dane pokazują, że opanowało ono pokazy czołowych marek modowych.

Słynny producent butów musi zmienić nazwę. Przegrana z amerykańskim gigantem

Australijska marka Ugg, producent popularnych na całym świecie butów dla kobiet, znalazła się w trudnym położeniu. Osiągnęła globalną popularność, ale przegrana w sporze z amerykańskim koncernem odzieżowym może zakończyć się utratą prawa do posługiwania się używaną dotąd nazwą.

Nie słabnie popularność „mody dla milionerów”. Słynny włoski projektant świętuje

Zapowiedzi końca popularności mody na „cichy luksus” okazały się przedwczesne. Udowadniają to wyniki włoskiej marki Brunello Cucinelli, która mimo spowolnienia na rynku dóbr luksusowych radzi sobie znakomicie.