Marki luksusowe polegają na nich w największym stopniu. To oni zapewniają im stałe przychody, więc firmy za wszelką cenę starają się przyciągnąć ich uwagę. Kim są klienci nazywani potocznie VIC? Bez nich branża luksusowa zapewne nie byłaby w stanie funkcjonować.
Najważniejsze było dla nas zaprezentowanie ubrań, które Francuz lub Francuzka chcieliby nosić – mówią Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak, współtwórczynie marki Bizuu, która zaprojektowała stroje dla polskich olimpijczyków i olimpijek na tegoroczne igrzyska w Paryżu.
Internetowa platforma Lyst przygotowała kolejne wydanie popularnego raportu Lyst Index. Na czele listy najbardziej pożądanych marek luksusowych na świecie spore przetasowanie: Miu Miu, dotychczasowy lider z Włoch, musiał ustąpić miejsca Hiszpanom.
175-lecie istnienia – to okazja do tego, by przypomnieć klientom o sobie. Do takiego wniosku doszli szefowie Harrodsa, którzy z okazji jubileuszu zapowiedzieli powrót kolekcji ubrań i dodatków sygnowanych przez tę markę. Produkty mają być luksusowe, tak jak słynny dom towarowy w Londynie.
Prawna batalia o prawo wykorzystywania motywu pasków między Adidasem a amerykańskim projektantem Thomem Browne'em weszła w nową fazę. Sportowy gigant ponownie pozwał Browne’a. Poprzedni spór na ten temat przegrywał.
Śledztwo włoskiej prokuratury wykazało rażące nieprawidłowości związane z produkcją torebek na zlecenie znanych europejskich domów mody. Przy okazji ujawniono, ile wynosi koszt wyprodukowania luksusowych torebek.
Kolejna chińska marka odzieżowa wkracza na rynek europejski. Urban Revivo w swojej ojczyźnie zdążyło już pokonać najważniejszych konkurentów – Zarę i H&M. Teraz chce powtórzyć ten sukces na rynkach europejskich.
Pokaż, jakie skarpetki nosisz, a powiem ci, czy jesteś stary – przekonują przedstawiciele generacji Z i drwią z milenialsów oraz ich wyborów skarpetkowych. Niepozorna część garderoby stała się punktem sporu dzielącym pokolenia.
Kolejna znana marka odzieżowa zapowiedziała powrót. Czy popularność na początku obecnego stulecia przełoży się na sukces w czasach „fast fashion”? O zapowiedzi powrotu marki Von Dutch pisze branżowy serwis Business of Fashion.
Saudyjska linia lotnicza Riyadh Air, która rozpocznie działalność w 2025 roku, chce zdobyć klientów w nietypowy sposób. Saudyjczycy postwili na luksus i modę z wysokiej półki – na tegorocznym tygodniu mody w Paryżu zaprezentowano pokaz uniformów zaprojektowanych specjalnie dla personelu pokładowego Riyadh Air.
Generacja Z nie chce iść do ślubu w tradycyjnej białej sukni. „Zetki” wolą znacznie mniej oczywiste stroje. Dwudziestolatki robią więc rewolucję w branży mody ślubnej.
Ubrania chroniące przez falami 5G, a także bielizna zwiększająca płodność – takie produkty w swojej ofercie będzie mieć nowa brytyjska marka odzieżowa o nazwie Ohmni. Stoi za nią jedna z najbardziej znanych brytyjskich artystek, która kilka lat temu gościła na festiwalu Open'er w Polsce.
Badania zlecone przez platformę Vinted wskazują, że Polki i Polacy świetnie czują się w ubraniach używanych. Wynika to nie tylko z atrakcyjnej relacji ceny do jakości.
Znana francuska marka odzieżowa, która nie tak dawno miała sieć sklepów w polskich centrach handlowych, wróci w nowej odsłonie. Nowy właściciel wskrzesił ją, ale zmodyfikował też jej nazwę.
Marki luksusowe obniżają ceny swoich wyrobów, niekiedy o połowę. To bardzo rzadkie zjawisko na rynku dóbr luksusowych. Dlaczego znane marki decydują się na taki krok?