Piękni 80-letni. Sędziwi celebryci robią furorę jako influencerzy w świecie mody

Jeszcze niedawno zachwycali wybitnymi rolami, dziś już są sędziwymi nestorami showbiznesu. Jednak takie osoby jak Al Pacino i Anthony Hopkins za nic mają sobie upływający czas i biorą udział w kolejnych kampaniach.

„Popieramy wolność wyboru”. Gigant rynku dóbr luksusowych nie rezygnuje z futer

LVMH, koncern skupiający czołowe światowe marki luksusowe, nie zamierza na razie rezygnować z wykorzystywania futer naturalnych. Decyzja dotyczy włoskiego domu mody Fendi, będącego własnością koncernu.

Brudne trampki za 8 tysięcy złotych. Balenciaga szokuje kolejnym projektem

Hiszpański dom mody Balenciaga przygotował kolejną modową prowokację. W ofercie marki pojawiła się limitowana kolekcja butów tak zniszczonych, że właściwie nie nadają się do noszenia.

Zara zmienia zasady: będą opłaty za zwrot rzeczy kupionych online

Darmowe zwroty produktów kupione online były dotąd standardem na rynku mody. Jednak sytuacja się zmienia. Zara zaczyna testować wprowadzenie opłat za zwrot zakupów kupionych przez internet. Na początek – w Wielkiej Brytanii.

Zwycięstwo Macrona to też triumf Louis Vuitton. To ulubiona marka Pierwszej Damy

Na zwycięstwie Emmanuela Macrona skorzysta wielu – między innymi Louis Vuitton. We Francji mówi się, że wierną fanką produktów tej marki od dawna jest jest żona prezydenta, Brigitte Macron.

Słynne marki mają sposób na oszustów podrabiających luksusowe torebki

Od kiedy torebka stała się towarem luksusowym i symbolem statusu, niezwykle profesjonalne fałszerstwa są na porządku dziennym. Od niedawna orężem w walce z fałszerzami stała się sztuczna inteligencja.

Słynny projektant butów stracił monopol na czerwoną podeszwę szpilek

Louboutin, francuska marka słynąca z luksusowych szpilek, z czerwonej podeszwy uczyniła swój symbol. Sąd w Japonii uznał jednak, że Francuzi nie mają monopolu na czerwone podeszwy butów.

Mamy dość butów sportowych: w modzie nieśmiało wraca era elegancji

Nawet wygoda może męczyć – a z pewnością nudzić. Po latach dominacji dresów, bluz i butów sportowych, nadchodzi otrzeźwienie. W modzie w najbliższym czasie zobaczymy coraz więcej „nowej formalności”.

Drugie życie ubrań: Polacy coraz częściej kupują rzeczy używane zamiast nowych

Blisko połowa Polaków, gdy chce kupić ubrania czy buty, najpierw rozgląda się za używanymi, a dopiero potem za nowymi produktami. Nowe badanie Accenture „Drugie życie ubrań” pokazuje, że odzież z drugiej ręki stała się równoprawną kategorią zakupową.

Zwycięzcą tegorocznej gali Oscarów jest biała koszula. Tak rodzi się nowy trend

Klasyczną, choć przykuwającą wzrok bohaterką tegorocznej gali wręczenia Oscarów okazała się klasyczna bluzka koszulowa. Na czerwonym dywanie postawiło na nią wyjątkowo wiele gwiazd.

Obrońcy praw zwierząt: marki modowe powinny płacić za używanie motywu „panterki”

Wzory nawiązujące do świata zwierząt są w modzie używane od lat. Czy naturze należy się z tego tytułu jakieś „honorarium”? Obrońcy praw zwierząt uważają, że marki modowe mają dług i powinny spłacić go wspierając ochronę gatunków ginących.

Pokaz Chanel jesień-zima 2022/23: wieczna miłość do tweedu

Niemal każda kolekcja Chanel odwołuje się do swojego bogatego dziedzictwa i inspiracji sztuką. Najnowsza stanowi hołd dla tweedu – ulubionego materiału Coco Chanel – kobiety, która skierowała modę na zupełnie nowe tory.

Włoska marka ubrań, ulubiona przez Putina, stała się obiektem hejtu w sieci

O tym, że Władimir Putin jest miłośnikiem ubrań włoskiej marki Loro Piana, mówi się od lat. W obliczu wojny na Ukrainie ludzie z całego świata domagają się, by włoska firma potępiła działania Putina i odcięła się od niego.

Rafał Michalak: moda to nie pogoń za świętym Graalem

Rafał Michalak, połowa duetu kreatywnego odpowiedzialnego za polską markę modową MMC Studio, opowiada o kulisach swojej pracy. „Jestem niecierpliwy, nie lubię czekać na efekty” – mówi w rozmowie z „Sukcesem”. Jaki jest sekret jego kreatywności?

Wróciła moda na styl Y2K, powraca też kultowa polska marka Americanos

20 lat temu Americanos było ulubioną marką młodych ludzi. Po latach nieobecności na rynku polski Americanos wraca. To efekt obecnej fascynacji stylem Y2K, a więc modą z przełomu wieków.

Take Care: Marka Sprandi startuje z nową kampanią. W obsadzie same gwiazdy

W trudnych i niepewnych czasach czerpiemy siłę z wnętrza. Dzięki trosce o równowagę psychiczną możemy pomóc sobie i innym. Kampania „Take Care” marki Sprandi to zachęta do tego, by zaopiekować się swoimi bliskimi, ale też sobą.

Moda survivalowa: „bojówki” to najmodniejsze spodnie tego sezonu

Spodnie bojówki Tego sezonu i z pewnością też następnych. Bojówki lub – jak kto woli – spodnie cargo noszą najważniejsze ikony mody, które podpatrują kobiety na całym świecie.

Sankcje: kto teraz będzie ubierał Rosjan? W kolejce czekają Chiny i Turcja

Wiele znanych europejskich czy amerykańskich marek odzieżowych zniknęło z rynku rosyjskiego. Kto wypełni tę lukę i zapełni opustoszałe rosyjskie centra handlowe? Zapewne będą to producenci ubrań z Chin oraz z Turcji.