Kiedyś wszystko zamieniali w złoto. Dlaczego słynna marka przestała się podobać?

Licząca prawie 30 lat historii steetwearowa marka Supreme przestała wzbudzać zainteresowanie choćby w części odpowiadające szaleństwu, które działo się wokół niej kilka lat temu. Sprzedaż spada, a Supreme mierzy się problemami wizerunkowymi.

Cel: należeć do elitarnego klubu. Oto nowy symbol statusu dla generacji Z

Droga torebka znanej marki przestaje być czołowym wyznacznikiem statusu społecznego wśród przedstawicieli generacji Z. Wraz z rosnącą potrzebą podróży pojawia się nowy atrybut, który ma pokazać przynależność do elitarnej grupy społecznej.

Zara otwiera swój największy sklep na świecie. Nadciąga era megabutików

Jesienią tego roku w Rotterdamie ruszy największy na świecie sklep Zary. Rekordowo wielki butik to nie tylko potwierdzenie świetnej kondycji finansowej firmy, ale też rozwój trendu, który można dostrzec na świecie – sklepy stają się coraz większe.

Ulubiony sweter księżnej Diany sprzedany. Cena 14 razy wyższa niż oczekiwano

Słynny sweter w owieczki marki Warm and Wonderful, należący do księżnej Diany, został sprzedany na aukcji w Nowym Jorku. Nabywca zapłacił za niego 14 razy więcej niż wynosiła pierwotna estymacja. To najdroższy sweter kiedykolwiek sprzedany na aukcji.

Majtki zamiast sukni. Generacja Z wkracza na salony, a wraz z nią – nowe trendy

Czy majtki będą nową definicją stroju wieczorowego? Jeśli spojrzeć na to, jak na festiwalu w Wenecji wystąpiła brytyjska aktorka Emma Corrin, można uznać, że moda wkracza w nową erę. Czy kreacja marki Miu Miu, w której wystąpiła Brytyjka, to trend czy nowa rzeczywistość?

Kłopoty Zary. Nowe zabezpieczenia ubrań w sklepach przegrywają ze złodziejami

Inditex, właściciel takich marek jak Zara, Bershka czy Stradivarius, testuje nowy system zabezpieczeń przeciw kradzieżom w sklepach. Pierwsze testy nie wypadły pomyślnie, złodzieje byli w stanie go przechytrzyć – informuje „Bloomberg”.

Quiet luxury w Warszawie. Kolekcja Deni Cler Milano na jesień i zimę 2023

Moda ponadczasowa i dyskretna elegancja, której nie brak odwagi: pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler Milano na jesień i zimę 2023 to dowód na to, jak bardzo tęsknimy za klasyką.

Unisex święci triumfy. Płeć przestaje mieć znaczenie w świecie mody

Rośnie popularność ubrań z kategorii unisex – tak wynika z raportu globalnego giganta sprzedaży internetowej. Skąd bierze się rosnąca popularność ubrań i dla mężczyzn, i dla kobiet?

Afryka ma już dość używanej odzieży z Zachodu. „To ubrania martwych ludzi”

Kraje Afryki mówią dość importowi używanych ubrań. Stara odzież z Europy czy USA od lat trafia na afrykańskie bazary, choć tylko nieco ponad połowa rzeczy nadaje się do noszenia. Reszta trafia na wysypiska.

Powrót do pracy po wakacjach: nadchodzą płaszcze LBC oraz power dressing

Z tegorocznych wybiegów płynie jasny sygnał: sprawdzone modowe klasyki wracają w wielkim stylu. Znów modne są klasyczne uniformy i power dressing rodem z lat 80.

Adidas walczy o prawa do trzech pasków. Będzie nowy pozew?

Adidas nie odpuszcza w walce o prawa do wykorzystywania motywu trzech pasków. Zdaniem Thoma Browne'a, projektanta, który wygrał z Adidasem spór o prawo do wykorzystywania w swoich kolekcjach motywu pasków, niemiecki koncern nie daje za wygraną.

Kto ma prawo produkować brzydkie buty? New Balance pozywa konkurencję

Amerykańska marka New Balance pozwała do sądu włoskiego producenta butów, firmę Golden Goose. Spór dotyczy rzekomego kopiowania niezwykle popularnych obecnie flagowych modeli butów sportowych firmy New Balance.

Chińczycy przejmują ulubioną markę królowej Elżbiety II. Była o krok od upadku

Chińska firma Baozun z Szanghaju przejęła kontrolę nad marką będącą jednym z symboli brytyjskości. To kolejna ze znanych europejskich marek premium, które trafiły w chińskie ręce.

Słynny dom mody zapowiada zmianę. Co zostanie ze spuścizny Gianniego Versace?

Versace, jeden z najbardziej znanych włoskich domów mody, zapowiada duże zmiany. Czego możemy się spodziewać? Słynna marka, która od niedawna ma zupełnie nowego właściciela, jesienią pokaże nowe oblicze.

Koniec ery różu w stylu Barbie? Eksperci: idzie wielka zmiana w świecie trendów

Zdaniem analityków zajmujących się trendami, okres dominacji różu w modzie dobiega końca. W przyszłym roku zastąpi go bardziej stonowana paleta barw. Jakie kolory będą dominować w najbliższych miesiącach?

Współtwórca marki Dolce&Gabbana krytykuje młodych Włochów: „Nie macie godności”

Domenico Dolce, jeden z twórców marki Dolce & Gabbana, ostro krytykuje młodych Włochów. Zarzuca im bierność i lenistwo. „Jak można oczekiwać postępu, skoro nikt nic nie robi? Nasi rodzice wstawali do pracy na polu o piątej rano” – pyta Dolce.

Odzież chłodząca, kosmetyki antysmogowe. Producenci reagują na zmiany klimatu

Pojawiające się coraz bardziej regularnie fale upałów nie uszły uwadze producentów odzieży czy kosmetyków. Przybywa ubrań wykonanych z materiałów pozwalających znieść saharyjskie upały, które panują tego lata w Europie. W podobnym kierunku zmierza branża kosmetyczna.

„Nie jesteśmy chciwi”. Styliści i stylistki gwiazd kina tworzą związek zawodowy

Styliści i makijażyści gwiazd kina i muzyki założyli związek zawodowy w Wielkiej Brytanii. To po części efekt strajku aktorów i scenarzystów w USA. „Z trudem starcza nam na pokrycie kosztów” – skarżą się styliści i scenarzyści gwiazd.