Adidas pozywa znanego projektanta mody. Wojna o prawa do motywu pasków

Prawna batalia o prawo wykorzystywania motywu pasków między Adidasem a amerykańskim projektantem Thomem Browne'em weszła w nową fazę. Sportowy gigant ponownie pozwał Browne’a. Poprzedni spór na ten temat przegrywał.

Śledztwo we Włoszech: ujawniono, ile kosztuje produkcja luksusowych torebek

Śledztwo włoskiej prokuratury wykazało rażące nieprawidłowości związane z produkcją torebek na zlecenie znanych europejskich domów mody. Przy okazji ujawniono, ile wynosi koszt wyprodukowania luksusowych torebek.

Chiński rywal Zary zapowiada podbój Europy. Kluczowe mają być unikatowe sklepy

Kolejna chińska marka odzieżowa wkracza na rynek europejski. Urban Revivo w swojej ojczyźnie zdążyło już pokonać najważniejszych konkurentów – Zarę i H&M. Teraz chce powtórzyć ten sukces na rynkach europejskich.

Skarpetki, z których śmieje się generacja Z. Nowa wojna między pokoleniami

Pokaż, jakie skarpetki nosisz, a powiem ci, czy jesteś stary – przekonują przedstawiciele generacji Z i drwią z milenialsów oraz ich wyborów skarpetkowych. Niepozorna część garderoby stała się punktem sporu dzielącym pokolenia.

Wraca marka odzieżowa, która zrobiła furorę 20 lat temu. Chce podbić generację Z

Kolejna znana marka odzieżowa zapowiedziała powrót. Czy popularność na początku obecnego stulecia przełoży się na sukces w czasach „fast fashion”? O zapowiedzi powrotu marki Von Dutch pisze branżowy serwis Business of Fashion.

Najmłodsze linie lotnicze na świecie stawiają na luksus. Pokaz mody na pokładzie

Saudyjska linia lotnicza Riyadh Air, która rozpocznie działalność w 2025 roku, chce zdobyć klientów w nietypowy sposób. Saudyjczycy postwili na luksus i modę z wysokiej półki – na tegorocznym tygodniu mody w Paryżu zaprezentowano pokaz uniformów zaprojektowanych specjalnie dla personelu pokładowego Riyadh Air.

Generacja Z idzie do ślubu. „Zetki” szykują rewolucję przed ołtarzem

Generacja Z nie chce iść do ślubu w tradycyjnej białej sukni. „Zetki” wolą znacznie mniej oczywiste stroje. Dwudziestolatki robią więc rewolucję w branży mody ślubnej.

Jednorazowa suknia z kawałka nylonu. Balenciaga znowu szokuje

Dom mody Balenciaga zaprezentował kolejny kontrowersyjny projekt. To „jednorazowa” suknia z pojedynczego kawałka nylonu.

Athleisure w wersji 2.0. Znienawidzony trend z czasów pandemii powraca

W 2024 roku styl athleisure świętuje swój wielki powrót na ulice wielkich miast. Tym razem jednak będzie bardziej elegancki.

Gwiazda pop startuje z własną marką. Powstaną „ubrania chroniące przed 5G”

Ubrania chroniące przez falami 5G, a także bielizna zwiększająca płodność – takie produkty w swojej ofercie będzie mieć nowa brytyjska marka odzieżowa o nazwie Ohmni. Stoi za nią jedna z najbardziej znanych brytyjskich artystek, która kilka lat temu gościła na festiwalu Open'er w Polsce.

Raport: Polacy pokochali ubrania używane. Jesteśmy w europejskiej czołówce

Badania zlecone przez platformę Vinted wskazują, że Polki i Polacy świetnie czują się w ubraniach używanych. Wynika to nie tylko z atrakcyjnej relacji ceny do jakości.

Dobrze znana Polkom europejska marka odzieżowa wraca. Zmieni jednak nazwę

Znana francuska marka odzieżowa, która nie tak dawno miała sieć sklepów w polskich centrach handlowych, wróci w nowej odsłonie. Nowy właściciel wskrzesił ją, ale zmodyfikował też jej nazwę.

Popularna marka odzieżowa nie zniknie z rynku. Ratunek w ostatniej chwili

Popularna brytyjska marka odzieżowa była blisko bankructwa, ale sąd dał zielone światło na wprowadzenie planu restrukturyzacji firmy.

Marki luksusowe tną ceny. Obniżki dla wybranych. Nadchodzi wojna cenowa?

Marki luksusowe obniżają ceny swoich wyrobów, niekiedy o połowę. To bardzo rzadkie zjawisko na rynku dóbr luksusowych. Dlaczego znane marki decydują się na taki krok?

Najmodniejszy trener na Euro 2024 zmienia styl. Koniec „efektu Southgate'a”?

Gareth Southgate, trener reprezentacji Anglii, rezygnuje ze swojego klasycznego ubioru, z którego słynął. Angielski trener twierdzi, że gdy zakład garnitur, stresuje młodych piłkarzy, dlatego odmłodzić swój styl. Co w takim razie z kamizelką, która przynosiła jemu – i Anglikom – szczęście na poprzednim turnieju?

Wyśmiewany trend w modzie powraca. Czy to wielki comeback maksymalizmu?

Tego lata maksymalizm wraca jako jeden z najważniejszych trendów w modzie – twierdzą analitycy serwisu Pinterest. Dotyczy to zresztą nie tylko ubrań, ale także biżuterii.

Popularna europejska marka odzieżowa znów ma kłopoty. Upadłość rok po odrodzeniu

Marka odzieżowa Scotch&Soda po raz kolejny wpadła w tarapaty. Zaledwie rok po przejęciu przez amerykańską firmę Bluestar Alliance po raz drugi ogłosiła upadłość w Europie.

Chiński gigant świata szybkiej mody na celowniku aktywistów. „Zagraża postępowi”

Największe marki odzieżowe wciąż emitują ogromne ilości dwutlenku węgla. Najgorzej pod tym względem wypadła chińska marka Shein. To wnioski z raportu organizacji non-profit Stand.earth.