Regeneracja skóry po lecie pełnym słońca. Od czego zacząć?

Jak pomóc skórze po kilku miesiącach bardzo słonecznego lata? Trzeba zacząć od właściwego doboru kosmetyków.

Nowa strategia marki Avon. Współpraca z najpopularniejszą drogerią w Polsce

Od października 2024 kosmetyki Avon będą dostępne w drogeriach Rossmann. To kolejny krok w realizacji strategii wielokanałowej. Jedno pozostaje niezmienne – kluczowe dla marki Avon wciąż pozostają konsultantki, których w Polsce jest prawie 146 tysięcy.

Rabanne Million Gold For Her: kwiatowa rewolucja i połysk złota

Supermdelka Gigi Hadid jako ambasadorka. Nowe perfumy o wyrazistych nutach drzewnych i kwiatowych. Odważna kampania reklamowa. Marka Rabanne pokazuje siłę.

Rabanne Beauty wchodzi do Polski. Pionierska siła marki i innowacyjne formuły

Marka Rabanne, jedna z ikon świata mody, znana z awangardowych projektów wyprzedzających swoją epokę, pokazała swoje nowe oblicze. W Polsce dostępna jest już nowa kolekcja produktów do makijażu Rabanne Beauty.

Nadchodzi nowy „efekt szminki”. Co kupujemy, by osłodzić sobie czas kryzysu?

Słynny „efekt szminki” przestaje mieć takie znaczenie jak niegdyś. Górę bierze inne zjawisko, które zyskuje popularność w czasach niepewności i kryzysu.

Słynny paryski dom mody przegrał batalię prawną. Górą mała firma ze Słowenii

Dom mody Chanel przegrał prawną batalię o jeden z najważniejszych swoich symboli. Przedmiotem sporu była cyfra „5”, którą znaleźć można na słynnych perfumach sygnowanych przez Chanel.

Kosmetyki Algoglow marki Sensum Mare: uwolnij swój naturalny blask

Zdrowa, pełna blasku skóra twarzy, dzięki czemu – jak to osiągnąć? To możliwe dzięki odpowiedniej pielęgnacji. Do tego zachęca marka Sensum Mare, producent nowej linii kosmetyków Algoglow, wspólnie ze znaną influencerką Magdaleną Suzynowicz.

Najbogatszy człowiek na świecie znów na zakupach. Przejmuje kolejną włoską markę

Bernard Arnault, francuski miliarder uznawany za najbogatszego człowieka na świecie, nie ustaje w wysiłkach na rzecz powiększania swojego imperium marek luksusowych. Kontrolowany przez niego fundusz przejął kontrolę nad włoską marką kosmetyczną Kiko Milano.

Trussardi Le Vie di Milano Edizione Millesimata: marzenie o Mediolanie

Kolekcja trzech zapachów, która jest hołdem dla Mediolanu, słynnego włoskiego miasta, stolicy mody, dobrego smaku i elegancji.

Wraca moda na najbardziej kontrowersyjne perfumy na świecie. „Migrena w sprayu”

Jednymi z najmodniejszych rodzajów perfum 2024 roku będą te, które wpisują się w kategorię zwaną przez ekspertów „gourmand”. Co kryje się pod tym tajemniczo brzmiącym pojęciem?

Słynna marka kosmetyczna na zakręcie. Zarząd przymusowy i zamknięcia sklepów

The Body Shop, marka która udowodniła, że etyczna produkcja kosmetyków oparta na naturalnych składnikach jest możliwa, ma kłopoty na rodzimym rynku. Nowy właściciel planuje zamknięcie kilkuset sklepów w Wielkiej Brytanii. Firmę czeka też restrukturyzacja. Z czego wynikają kłopoty marki w Wielkiej Brytanii?

Marina Abramović kotra Gwyneth Paltrow. Nowy projekt kontrowersyjnej artystki

Marina Abramović, słynna i kontrowersyjna gwiazda świata sztuki, rusza z nowym projektem. Longevity Method – tak nazywa się nowa marki stworzona przez słynną artystkę. Marina Abramović chce tworzyć kosmetyki i suplementy diety, które pozwolą zachować młodość.

Kłopoty słynnej marki luksusowej. Czy krem do twarzy może być „kwantowy”?

Reklama francuskiej marki kosmetycznej Guerlain zaskoczyła i zdziwiła część środowiska naukowego. Eksperci zarzucają słynnej marce niefortunne i niepotrzebne odniesienia do fizyki kwantowej. Guerlain się broni i odsyła do swoich badań.

Helena Rubinstein ogłasza nową współpracę naukową. Pod lupą roślinne komórki macierzyste

Słynna i ceniona na całym świecie marka Helena Rubinstein, która od dawna współpracuje z renomowanymi naukowcami i ekspertami, ogłosiła właśnie przełomową współpracę. Chcąc wywierać pozytywny wpływ na środowisko, wraz z Francuskim Narodowym Centrum Badań Naukowych (CNRS), pracować będzie nad wykorzystywaniem roślinnych komórek macierzystych.

Chiny stają się potęgą w branży perfum luksusowych. Będą numerem dwa na świecie

Zdaniem ekspertów za kilka lat Chiny staną się światową potęgą na rynku perfum luksusowych. Giganci branży kosmetycznej coraz odważniej inwestują w chińskie marki.

Banderas The Icon Eau de Parfum. Nowa definicja kobiecego sukcesu

Klasyka połączona z nowoczesnością, siła i delikatność w jednym – tak opisać można wodę perfumowaną The Icon, nowość od marki Banderas. Jakich nut doszukamy się w tym zapachu?

Poznaj kosmetyki Dermika z rewolucyjnymi dronami kosmetycznymi

Gładsza, jędrniejsza i bardziej promienna skóra każdego dnia? Teraz nie musisz sobie tego tylko wyobrażać. Sprawdź kosmetyki IMAGINE marki Dermika z innowacyjnymi składnikami anti-age.

Kosmetyki jak kolekcjonerskie dzieła sztuki. Nowe zjawisko zmienia rynek

Flakon perfum, którzy przypomina dzieło sztuki. Pomadka w opakowaniu nawiązującym do klasyki designu. Kolekcjonowanie kosmetyków to nowe zjawisko, ale dynamicznie się rozwija. Producenci oferują luksusowe opakowania swoich produktów, a klientki są gotowe za nie płacić ogromne niekiedy sumy.