Mat Kubaj zaprojektował nowy showroom polskiej marki kosmetyków MOKOSH

Autorem pierwszego showroomu marki MOKOSH jest Mat Kubaj, polski artysta i designer. Inspiracją dla minimalistycznych wnętrz showroomu było surowe piękno natury.

Mężczyźni kochają brodę i zarost. Producenci golarek muszą się z tym pogodzić

Moda na brodę miała szybko minąć, tymczasem okazała się bardzo trwała – mężczyźni wciąż chcą nosić zarost. A to oznacza, że tradycyjna golarka nie ma dzisiaj sensu. Potrzebne jest nowe podejście, bo zmieniły się męskie potrzeby.

Rosja zostaje bez botoksu. Dostawy preparatu wstrzymane, to efekt sankcji

Firma AbbVie, producent preparatu Botox, substancji używanej do niwelowania zmarszczek mimicznych, wstrzymuje eksport swojego preparatu do Rosji. Inne firmy produkujące specyfiki stosowane w medycynie estetycznej też rezygnują z rynku rosyjskiego.

„Efekt Juliye”: ten rok zaczęliśmy się od renesansu mocnego makijażu

Mocny makijaż dawno nie był tak wyrazisty – i tak popularny. Komu zawdzięczamy niespodziewany renesans mocnego podkreślania oczu? Odpowiedź: Julii Fox i Kanye'mu Westowi, głośnej parze gwiazd, którą media ochrzciły mianem „Juliye”.

Najpopularniejsze marki celebrytów: blogerka z USA na czele, przegoniła Rihannę

Wielu influencerkom i influencerom udało się zbudować silne marki. Przykładem może być amerykańska wizażystka i blogerka Huda Kattan, zajmująca pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych na świecie marek stworzonych przez celebrytów.

„Clean beauty” robi furorę – na czym polega nowy trend w pielęgnacji?

Określenie „Clean Beauty” robi karierę na całym świecie. Kobiety chcą się przekonać, co daje ten nowy trend w pielęgnacji. Na czym polega fenomen „Clean Beauty” i czy rzeczywiście przynosi on coś nowego?

Znana marka znika z social mediów. Dlaczego firmy porzucają swoje konta?

Lush, znana marka kosmetyczna, popularna dzięki bardzo „instagramowym” produktom. ogłosiła, że przestaje publikować treści w social mediach. To kolejna duża marka, która rezygnuje z obecności w mediach społecznościowych.

Pierwsza marka kosmetyków dla graczy. „Chronią przed promieniowaniem ekranów”

Gracze, a także zawodnicy e-sportu, potrzebują dobrego sprzętu – klawiatur, monitorów, myszek, słuchawek. Według niektórych niezbędne są im również kosmetyki, które będą chronić ich skórę.

Nowy zapach Paco Rabanne Phantom. Słynna marka znowu wyznacza trendy

Szokowały, zaskakiwały, inspirowały. Takie były i są projekty marki Paco Rabanne. W świecie mody Paco Rabanne był wizjonerem, który pokazywał, że najważniejsza jest kreatywność. Podobnie było i jest w świecie zapachów.

Zapachy lata: co proponuje Marc Jacobs i Carolina Herrera?

Złociste promienie słońca, soczysta zieleń, gorące letnie wieczory – jakie zapachy najlepiej będą się komponować z upalnymi dniami i nocami?

Kosmetyki Natürikké: pokaż swoje piękno

Naturalne składniki i najnowsze innowacje kosmetologii – tu nie ma sprzeczności. Z tego połączenia narodziła się nowa marka kosmetyków Natürikké.

Najsilniejsza marka kosmetyczna świata pochodzi z Brazylii

Pod względem wartości na rynku kosmetyków dominują giganci, ale jeśli chodzi o siłę marek czy inwestycje w marketing, zwycięzca jest zaskakujący. To brazylijski producent Natura &Co., do którego należy kilka marek dobrze znanych Polkom – między innymi Avon.

Anthony Hopkins ma Oscara – i własne perfumy. Cel? Szczytny

Nagrodzony Oscarem za rolę pierwszoplanową Anthony Hopkins nie ogranicza się do pracy na planie filmowym. 83-letni aktor działa na tak wielu polach, że mógłby zawstydzić znacznie młodszych twórców.

Avon świętuje jubileusz flakonem perfum za 5000 złotych

Zdobiący flakon perfum paw z 18-karatowego złota, wysadzany kryształami Swarovskiego, będzie uzupełnieniem najbardziej ekskluzywnego zapachu w ofercie firmy. Cena – blisko 5000 złotych – może szokować

Nadchodzi eksplozja popularności makijażu dla mężczyzn

Chęć używania produktów do makijażu deklaruje aż jedna trzecia młodych Amerykanów