Wyścig zbrojeń producentów perfum. Zapach ma być mocny i męczący: „Tryb bestii”

Delikatność nie jest w modzie, przynajmniej jeśli chodzi o rynek zapachów. Ale to zasługa klientów i klientek – wszyscy pragną perfum intensywnych. Producenci spełniają te pragnienia, dlatego powstają perfumy coraz mocniejsze – i irytujące otoczenie.

Rekordowy kontrakt reklamowy Johnny'ego Deppa. Skandale mu nie zaszkodziły

Johnny Depp ma za sobą jeden z najbardziej kontrowersyjnych procesów sądowych dekady, ale reklamodawcy mu ufają. Aktor pozostanie twarzą najlepiej sprzedających się perfum na świecie, Dior Sauvage. Słynna marka podpisała z nim rekordowy kontrakt.

Powstały z węgla, pachną kwiatami. Przełomowe perfumy słynnej marki

„Where My Heart Beats” to nowe perfumy marki Gucci. Powstały na bazie alkoholu, który w całości wyprodukowano z dymów emitowanych przez wielkie fabryki. Czy takie rozwiązanie to przyszłość dla branży kosmetycznej?

Gigant rynku kosmetycznego podnosi się po bankructwie. Wykończyła go pandemia

Jeszcze kilka lat temu amerykański Revlon był potentatem na rynku produktów do makijażu. W czasie pandemii firma popadła jednak w tarapaty i musiała ogłosić upadłość. Wygląda jednak na to, że giganta udało się uratować.

Gigant kosmetyczny chce zmiany definicji piękna w słownikach. „Obecna obraża”

Koncern kosmetyczny Coty, potentat na rynku, proponuje zmianę definicji słowa „piękno” w słownikach. Firma uruchomiła petycję, w której apeluje o zmianę, aby to pojęcie nie wykluczało tych, którzy i które nie pasują do tradycyjnego pojmowania piękna.

W świecie perfum zapanował mrok. Skąd taka popularność ciężkich zapachów?

Estetyczny maksymalizm rozlewa się coraz szerzej. W 2022 roku świat perfum zdominował zaskakujący trend – coraz chętniej sięgamy po zapachy mocne, ciężkie i mroczne. Jak wygląda czołówka najbardziej poszukiwanych perfum 2022 roku?

Klasyka przyszłości. Fame – nowy zapach od Paco Rabanne

Marka Paco Rabanne, podobnie jak jej twórca, słynny hiszpański projektant, nigdy nie tworzyła produktów zwyczajnych. Fame, najnowszy zapach od Paco Rabanne, to potwierdzenie, że unikatowość pozostaje znakiem rozpoznawczym tej marki.

Perfumy króla Karola. Brytyjski monarcha stworzył autorską kompozycję zapachową

O tym, że nowy król brytyjski przejawia zainteresowanie zainteresowania tematyką ekologii i rolnictwa, wiadomo od dawna. Jednak debiut Karola III na rynku perfum to zaskoczenie.

Menedżerowie Tesli stworzyli innowacyjne perfumy. Są ekologiczne i w abonamencie

Całkowicie syntetyczna formuła, aluminiowe opakowanie wielorazowe i abonament na perfumy – tak właśnie widzą ekologiczne perfumiarstwo założyciele nowej marki Aeir. W gronie jej twórców znajdują się dwaj weterani Doliny Krzemowej.

Znane marki kosmetyków dla ludzi wchodzą na rynek produktów dla zwierząt

Branża kosmetyczna szuka dla siebie nowych możliwości rozwoju, dlatego nikogo nie powinno dziwić, że znane marki produkujące kosmetyki dla ludzi coraz częściej oferują kosmetyki dla zwierząt.

Proces sądowy mu nie zaszkodził. Johnny Depp wraca do współpracy z marką Dior

Johnny Depp ma za sobą najbardziej skandalizujący proces sądowy dekady. Mimo to aktor pozostanie twarzą Dior Sauvage – najlepiej sprzedających się perfum na świecie. Z tym produktem Depp związany jest od lat i to jemu Dior zawdzięcza swój sukces.

Zaskakujący skutek ciałopozytywności: polubiliśmy pocenie się

Z jednej strony fizjologia, z drugiej – pokutujące od pokoleń przekonanie, że pot to coś złego. Jednak takie myślenie się zmienia. Coraz częściej akceptujemy pocenie się jako coś naturalnego. Dotyczy to także kobiet, co potwierdza najnowsze badanie.

Mat Kubaj zaprojektował nowy showroom polskiej marki kosmetyków MOKOSH

Autorem pierwszego showroomu marki MOKOSH jest Mat Kubaj, polski artysta i designer. Inspiracją dla minimalistycznych wnętrz showroomu było surowe piękno natury.

Mężczyźni kochają brodę i zarost. Producenci golarek muszą się z tym pogodzić

Moda na brodę miała szybko minąć, tymczasem okazała się bardzo trwała – mężczyźni wciąż chcą nosić zarost. A to oznacza, że tradycyjna golarka nie ma dzisiaj sensu. Potrzebne jest nowe podejście, bo zmieniły się męskie potrzeby.

Rosja zostaje bez botoksu. Dostawy preparatu wstrzymane, to efekt sankcji

Firma AbbVie, producent preparatu Botox, substancji używanej do niwelowania zmarszczek mimicznych, wstrzymuje eksport swojego preparatu do Rosji. Inne firmy produkujące specyfiki stosowane w medycynie estetycznej też rezygnują z rynku rosyjskiego.

„Efekt Juliye”: ten rok zaczęliśmy się od renesansu mocnego makijażu

Mocny makijaż dawno nie był tak wyrazisty – i tak popularny. Komu zawdzięczamy niespodziewany renesans mocnego podkreślania oczu? Odpowiedź: Julii Fox i Kanye'mu Westowi, głośnej parze gwiazd, którą media ochrzciły mianem „Juliye”.

Najpopularniejsze marki celebrytów: blogerka z USA na czele, przegoniła Rihannę

Wielu influencerkom i influencerom udało się zbudować silne marki. Przykładem może być amerykańska wizażystka i blogerka Huda Kattan, zajmująca pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych na świecie marek stworzonych przez celebrytów.

„Clean beauty” robi furorę – na czym polega nowy trend w pielęgnacji?

Określenie „Clean Beauty” robi karierę na całym świecie. Kobiety chcą się przekonać, co daje ten nowy trend w pielęgnacji. Na czym polega fenomen „Clean Beauty” i czy rzeczywiście przynosi on coś nowego?