Reklama
Rozwiń
Reklama

Bytom prezentuje kolekcję na jesień i zimę 2025. Powrót do korzeni

Tradycja, braterstwo, pokoleniowość – te trzy słowa stały się motywem przewodnim nowej kampanii marki Bytom. Co na sezon jesień–zima 2025 proponuje firma, która w tym roku hucznie świętuje swoje 80-lecie?

Publikacja: 23.09.2025 16:17

Ambasadorem jesiennej kolekcji marki Bytom ponownie został Marcin Dorociński.

Ambasadorem jesiennej kolekcji marki Bytom ponownie został Marcin Dorociński.

Foto: Materiały prasowe

Najnowsza kolekcja to rodzaj hołdu dla tradycyjnego krawiectwa, w którym najważniejsze są proporcje, precyzja i jakość materiału. Płaszcze o klasycznych liniach, miękkie swetry, starannie skrojone marynarki czy garnitury o wyrafinowanych fasonach – wszystkie elementy kolekcji zostały zaprojektowane tak, by postawić na ponadczasową elegancję, a zarazem – na lekkość i nowoczesność.

Kolekcja Bytom jesień–zima 2025. Marcin Dorociński w roli ambasadora

Kolorystyka kolekcji utrzymana jest w stonowanej, jesiennej palecie. Dominują odcienie brązów, beże i melanżowe szarości, a uzupełnieniem są ponadczasowe wzory – krata Prince of Wales czy charakterystyczny wzór windowpane. To rozwiązania, które przywodzą na myśl brytyjską szkołę krawiectwa, ale zestawiono je z włoską lekkością i swobodą. Najnowsza kolekcja to dowód, że męska elegancja nie musi być zarezerwowana wyłącznie na uroczyste okazje. Może pojawiać się również w na co dzień, dodając pewności siebie i podkreślając indywidualny styl.

Czytaj więcej

Vistula Jesień/Zima 2025. Stylowa jesień na własnych zasadach

Bytom, od ponad 80 lat obecny na polskim rynku, przywiązuje ogromną wagę do tradycji. Zarazem jednak doświadczenie w szyciu garniturów pozwala marce tworzyć ubrania, które odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn – ludzi aktywnych, świadomych i ceniących jakość. 

Foto: Materiały prasowe

Reklama
Reklama

Ambasadorem jesiennej kolekcji marki Bytom ponownie został Marcin Dorociński. Filmowa narracja kampanii, w której Dorociński jest przewodnikiem, skupia się na idei powrotów – do miejsc i ludzi, którzy kształtują naszą tożsamość. To opowieść o rodzinnych domach, o wspomnieniach, które pozostają w pamięci, i o więziach, które łączą pokolenia. Bytom towarzyszy mężczyznom w ważnych chwilach ich życia – od pierwszego garnituru, przez uroczystości rodzinne, aż po codzienne spotkania zawodowe.

Dzięki tej narracji kolekcja zyskuje dodatkowy wymiar – staje się nie tylko propozycją stylistyczną, ale również nośnikiem wartości. Pokazuje, że ubranie może być mostem między przeszłością a teraźniejszością, a wybór klasycznego płaszcza czy marynarki może być rodzajem hołdu wobec tradycji.

Ten rok jest szczególny – marka Bytom świętuje bowiem jubileusz 80-lecia. Kulminacją obchodów stał się wrześniowy pokaz w warszawskim Zamku Ujazdowskim. Nie była to jednak klasyczna prezentacja najnowszej kolekcji. Najlepiej określić to wydarzenie jako spotkanie światów mody, sztuki i kultury. Na wybiegu pojawili się artyści i ludzie mediów, udowadniając, że moda to forma ekspresji, a poprzez ubranie można przede wszystkim wyrazić siebie.

Sylwetki zaprezentowane w kolekcji podczas pokazu powstały przy współpracy z Vitale Barberis Canonico, jedną z najstarszych tkalni wełny na świecie, od 13 pokoleń prowadzonej przez tę samą rodzinę. Vitale Barberis Canonico od 25 lat współpracuje z marką Bytom. 

Najnowsza kolekcja to rodzaj hołdu dla tradycyjnego krawiectwa, w którym najważniejsze są proporcje, precyzja i jakość materiału. Płaszcze o klasycznych liniach, miękkie swetry, starannie skrojone marynarki czy garnitury o wyrafinowanych fasonach – wszystkie elementy kolekcji zostały zaprojektowane tak, by postawić na ponadczasową elegancję, a zarazem – na lekkość i nowoczesność.

Kolekcja Bytom jesień–zima 2025. Marcin Dorociński w roli ambasadora

Pozostało jeszcze 87% artykułu
Reklama
Moda
Nowe zasady mody biurowej. Cichy luksus, mokasyny i mężczyźni w perłach
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Moda
Branża luksusowa schodzi na ziemię. Klienci chcą, by sprzedawać im emocje
Moda
Jak przekonać pokolenie Z do małżeństw? Nowy plan giganta rynku sukni ślubnych
Moda
Rusza flagowy sklep Uniqlo w Warszawie. Debiut innowacyjnej usługi Re.Uniqlo
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Moda
Nowy projekt buntowników świata mody. Te ubrania pielęgnują skórę jak kosmetyki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama