To fenomen: te bluzy Nike’a znikają ze sklepów w kilka minut

Bentgablenits to kreatywny projekt, który zaczął się od pomysłu przerobienia starych bluz Nike’a. Dzisiaj produkty marki, stworzonej przez kolekcjonera Ang...

50 lat na rynku: Gore-Tex popularniejszy niż kiedykolwiek

Gore-Tex, wodoodporna i oddychająca tkanina, jest dziś wykorzystywana w projektach wielu marek – wiele z nich więcej wspólnego ma z luksusową modą niż prod...

Trump blokuje TikToka. Fatalne wieści dla branży luksusowej

Firmy z całego świata wykorzystują chińskie aplikacje, takie jak TikTok czy WeChat, nie tylko do komunikacji z klientami, ale przede wszystkim – do sprzeda...

Marine Serre to nowa gwiazda mody. Pomogła jej Beyonce

„Black is King”, nowy projekt muzyczny Beyonce, może być zwrotnym momentem w karierze Marine Serre, młodej francuskiej projektantki

Nowa kolekcja Louis Vuitton powstała z ubrań z recyklingu

Virgil Abloh, dyrektor kreatywny męskiej kolekcji Louis Vuitton bardzo wierzy w recykling: tylko dwa projekty zaprezentowane na pokazie w Szanghaju powstał...

Te koszulki powstały z plastiku zebranego na alpejskich szlakach

Część zysków z nowej kolekcji The North Face zostanie przekazana na rzecz organizacji zajmujących się ochroną środowiska.

Gigant „szybkiej mody” stracił miliard w jeden dzień

Firma Boohoo świetnie radziła sobie w pandemii do czasu, gdy na jaw wyszły ukryte koszty tego sukcesu.

Hermes przygotował pokaz, na który warto poświęcić 7 minut

Konkurencja może uczyć się od francuskiej marki sposobów na prezentację kolekcji w czasie izolacji.

Wystawa zamiast wybiegów. Tydzień mody w Paryżu w nowej formule

Na przygotowanej przez serwis Highsnobiety wystawie „Not in Paris” zaprezentują się m.in. Hermes, Rick Owens i Dior.

Reklama
Reklama

Emma Watson zajmie się zrównoważonym rozwojem marek grupy Kering

Właściciel Balenciagi i Gucci kładzie nacisk na ekologię, a po odejściu ikony etycznej mody nowa dyrektor będzie ważnym wzmocnieniem dla holdingu.

Właściciel Zary zamyka sklepy i inwestuje w digital

Firma Inditex długo zwlekała z podbojem internetu, ale przez dekadę pilnie nadrabiała zaległości.

Pierwszy wspólny model butów Nike i Drake’a w 2021 roku

Do tej pory współpraca słynnego rapera z markami nie należała do bezproblemowych.

Kurtka wzorowana na skafandrach misji Crew Dragon trafi do sprzedaży

Zainteresowanie kosmicznymi kolaboracjami już w ostatnich latach było duże. Czy logotyp SpaceX stanie się takim samym symbolem jak emblematy NASA?

Gwiazdy z innej galaktyki: co się stało z supermodelkami?

Naomi Campbell, członkini słynnej „wielkiej szóstki” supermodelek, skończyła 50 lat. To dobra okazja, by opowiedzieć o zjawisku megagwiazd modellingu lat...

Koniec ery dżinsów. Spodnie dresowe to nowy standard

W czasie pandemii zasady gry na rynku uległy zmianie, a potężne koncerny odzieżowe rywalizują z niezależnymi projektantami. Stawką jest szybko rosnący ryne...

Słynna brytyjska marka stworzyła kolekcję charytatywną dla lekarzy

Brytyjczycy dziękują w ten sposób pracownikom służby zdrowia. Coraz więcej marek wspiera brytyjskie NHS w walce z pandemią.

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama