Reklama
Rozwiń

„Na-na-na-na”. Mundial w Katarze ma swój nieoficjalny hymn. To hit z 1997 roku

Utwór „Freed from Desire” to od lat kibicowska przyśpiewka znana na stadionach w całej Europie. Na mundialu w Katarze przeżywa „drugą młodość”. Podchwyciły...

Balenciaga usuwa kontrowersyjną reklamę z udziałem dzieci. „Winni będą ukarani”

Balenciaga od lat zaskakuje pomysłami, tym razem jednak ktoś przesadził. W świątecznej kampanii domu mody wystąpiły kilkuletnie dzieci w towarzystwie w bar...

Najpiękniejszy dom świata stoi w Polsce. Nagroda dla polskich projektantów

Polska pracownia architektoniczna BXB Studio zdobyła kolejne cenne wyróżnienie. Tym razem budynek jednorodzinny o nazwie Dom Polski, zaprojektowany przez t...

Marie Zélie: kolejny zwrot akcji. Co dalej z polską marką ubrań dla katoliczek?

Zatrudnienie nowego dyrektora generalnego gdańskiej marki odzieżowej Marie Zélie miało być receptą na wyjście z problemów. Sytuacja przybrała jednak niespo...

Messi i Ronaldo razem w reklamie. Jak powstało zdjęcie, które rozpaliło kibiców?

Lepszego momentu na premierę kampanii reklamowej francuska marka Louis Vuitton nie mogła wybrać. Trudno też wyobrazić sobie lepszych bohaterów kampanii – L...

Koniec ery Jumbo Jeta: Boeing 747, „królowa nieba”, przechodzi na emeryturę

Zrewolucjonizował lotnictwo, a przy okazji stał się gwiazdą popkultury. Był brzydki, ale jednocześnie – jedyny w swoim rodzaju. W tym roku, po półwieczu, h...

Mieli burzyć, będą przebudowywać. Tak zmieni się gmach Parlamentu Europejskiego

Kompleks budynków Parlamentu Europejskiego w Brukseli przejdzie metamorfozę. Zamiast rozbiórki jednego z nich, zdecydowano się na przebudowę, która ma unow...

Dubaj: 500 metrów, diamenty na szczycie. Oto najwyższy apartamentowiec świata

Niebawem Dubaj będzie mógł poszczycić się kolejnym rekordowym budynkiem. W mieście ma powstać blisko 500-metrowy apartamentowiec Burj Binghatti Jacob & Co...

Nowy kalendarz Pirelli 2023. Nie ma w nim nagości, są za to kobiety sukcesu

„Fascynują mnie kobiety, które robią niezwykłe, kreatywne rzeczy” – mówi Emma Summerton, autorka zdjęć do najnowszej edycji słynnego kalendarza PIrelli na...

Generacja G jak „głusi”. Miliard ludzi niszczy sobie słuch. Winna głośna muzyka

Głośne słuchanie muzyki przez słuchawki, a także brak ochrony uszu podczas koncertów – to główne przyczyny tego, że młodzi ludzie słyszą coraz gorzej, a w...

Reklama
Reklama

Były gwiazdami, ale nie zostawiły następczyń. Co się stało z supermodelkami?

Lata 90. zapamiętaliśmy jako erę supermodelek, które dominowały nie tylko na pokazach mody, ale i w popkulturze. Tamte czasy to jedynie wspomnienie. Dawne...

Czas na neo-boho. Romantyczny, kobiecy styl wraca, ale w nowym wydaniu

Projektanci lubią czasem inspirować się przeszłością. W tym roku reinterpretują wszystko, co najlepsze w stylu boho, który znów wrócił na światowe wybiegi.

Muzeum Guggenheima w Bilbao ma 25 lat. Kontrowersyjny budynek nadal budzi emocje

Muzeum Guggenheima w Bilbao świętuje swoje 25-lecie. Ćwierćwiecze nie wystarczyło, by opadły emocje wokół niezwykłej bryły budynku projektu Franka H. Gehry...

Gorący „Kapitan Ameryka” : Chris Evans najseksowniejszym mężczyzną na świecie

Amerykański magazyn „People”, organizator plebiscytu na najseksowniejszego mężczyznę świata, ogłosił, że w tym roku ten tytuł przypadł Chrisowi Evansowi, z...

Mariah Carey ogłosiła, że święta już blisko. Co roku zarabia dzięki nim fortunę

Nie zdążyliśmy jeszcze zapomnieć o Halloween, a Mariah Carey już ogłosiła początek sezonu świątecznego. Jej piosenka „All I Want for Xmas Is You” stała się...

Róż – i już. Najbardziej kontrowersyjny kolor 2022 roku zostaje z nami na dłużej

„Elektryczny”, intensywny róż to jeden z najmocniejszych odcieni w palecie, który nadal robi furorę w modzie i designie. Skąd wziął się fenomen niesłabnące...

Nowy raport: czołowe marki odzieżowe w 2022 roku zwiększyły emisję CO2

Mimo powtarzanych od lat obietnic dotyczących obniżenia emisji CO2, czołowi producenci odzieży w 2022 roku zwiększyli emisję dwutlenku węgla – twierdzą aut...

Wielkie logotypy znanych marek przestają być modne. Czas na dyskretną logomanię

Nie epatuje logotypami znanych marek, a jedynie dyskretnie sugeruje ich obecność – na tym polega dyskretna logomania, nowa wersja estetyki, do której w ost...

„Playboy” wchodzi na rynek mody. Zaczyna od bielizny z logiem króliczka

Amerykański wydawca, znany z publikowania magazynu „Playboy”, wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję bielizny. Popularny symbol „króliczka”, będzie moż...

Polska marka odzieżowa dla katoliczek upadła. Co dalej z Marie Zélie?

Stonowana elegancja i skromność – taki styl proponowała polska marka Marie Zélie, określana niekiedy mianem „katolickiego domu mody”. Wokół marki powstała...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama