Najbogatszy Europejczyk pozbywa się jednej z marek. Stała się za mało luksusowa

LVMH, największy na świecie koncern na rynku dóbr luksusowych, sprzedał jedną ze swoich marek. Właściciela zmieniło Off-White, które do niedawna udowadniało, jak z sukcesami łączyć streetwear ze światem luksusu.

Otwarta konferencja Wellbeing Summit już 2 października

Po raz drugi przedstawiciele świata medycyny, nauki, technologii i biznesu spotkają się podczas ogólnodostępnego wydarzenia online, by omawiać złożone pojęcie dobrostanu, który oddziałuje na różne obszary życia.

Kameralny dom na Kaszubach w światowej elicie. Walczy o tytuł najpiękniejszego

Dom na kaszubskiej wsi trafił do kolejnego etapu prestiżowego konkursu Dezeen Awards 2024. To projekt Kuby Tomaszczyka, polskiego architekta, który prowadzi pracownię w Szwajcarii.

Rusza największa w Europie dzielnica biurowców z drewna. „Tu był tylko beton”

Francuzi wybudowali największy w Europie kompleks biurowców w technologii drewnianej. Powstał pod Paryżem i jest ogromny, jego powierzchnia to 25 hektarów. „To przykład ekologii po francusku” – zachwala prezydent Emmanuel Macron.

Regeneracja skóry po lecie pełnym słońca. Od czego zacząć?

Jak pomóc skórze po kilku miesiącach bardzo słonecznego lata? Trzeba zacząć od właściwego doboru kosmetyków.

Projekt odbudowy Pałacu Saskiego z międzynarodową nagrodą. „Symbol miasta”

Koncepcja odbudowy Pałacu Saskiego w Warszawie zdobyła prestiżową nagrodę. Zwyciężyła w konkursie International Architecture Awards 2024.

Twórca najwyższego wieżowca w Polsce odbuduje Charków. Metamorfoza blokowisk

Norman Foster, słynny brytyjski architekt, zobowiązał się do pomocy w odbudowie Charkowa. Rozpisał w tym celu międzynarodowy konkurs wśród architektów na projekt przebudowy między innymi charkowskich osiedli z „wielkiej płyty”. Dobiega końca pierwszy etap projektu.

Modułowe buty wydrukowane w 3D. Innowacyjny projekt polskiego designera

Polski projektant Zulu Kuki opracował innowacyjne i ekologiczne buty wyprodukowane w technologii druku 3D. Projekt powstał we współpracy z izraelskim startupem Balena specjalizującym się w opracowywaniu innowacyjnych tworzyw.

Nowa strategia marki Avon. Współpraca z najpopularniejszą drogerią w Polsce

Od października 2024 kosmetyki Avon będą dostępne w drogeriach Rossmann. To kolejny krok w realizacji strategii wielokanałowej. Jedno pozostaje niezmienne – kluczowe dla marki Avon wciąż pozostają konsultantki, których w Polsce jest prawie 146 tysięcy.

Nowa najbardziej pożądana marka luksusowa na świecie. Dominacja na rynku wtórnym

Jakie marki luksusowe budzą największe pożądania u klientów i klientek, którzy chcą kupić produkty używane? Okazuje się, że w tym przypadku górę bierze konserwatyzm. Która ze słynnych marek znalazła się na szczycie zestawienia najbardziej pożądanych na świecie?

Kolejna branża na celowniku flipperów. Słynny muzyk wściekły. „To nie ma sensu”

O flipperach mówi się najczęściej w kontekście rynku nieruchomości – to osoby, które kupują mieszkania czy domy w atrakcyjnych lokalizacjach, by je następnie sprzedać z przebiciem. Ale flipperzy kierują się przede wszystkim zyskiem, więc szybko znajdują dla siebie nowe źródła zarobku.

Nowy trend z Tik Toka opanowuje lotniska na świecie. Władze zabrały głos

„TSA tray aesthetic” to spadek po zakończonych niedawno wakacjach i symbol kończącego się lata. Na czym polega nowy trend, który w tym roku podbił lotniska na całym świecie?

Zalando szykuje zmianę wizerunku. Słynny amerykański aktor w kampanii reklamowej

Zalando chce odświeżyć swój wizerunek. Niemiecki gigant branży e-commerce chce być bardziej wyrazisty, inkluzywny i dostępny. Pomóc ma w tym kampania promocyjna, w której występuje między innymi Willem Dafoe, jeden z najbardziej wyrazistych hollywoodzkich aktorów.

Rabanne Million Gold For Her: kwiatowa rewolucja i połysk złota

Supermdelka Gigi Hadid jako ambasadorka. Nowe perfumy o wyrazistych nutach drzewnych i kwiatowych. Odważna kampania reklamowa. Marka Rabanne pokazuje siłę.

Wraca ulubiona marka odzieżowa milenialsów. Do życia przywrócił ją H&M

Na kilka lat zniknęła. Wcześniej była jedną z ulubionym marek europejskich milenialsów, którzy na chorobliwie wręcz wąskich dżinsach oparli swój styl. Cheap Monday, bo o tę markę chodzi, po kilku latach nieobecności, została przywrócona do życia przez szwedzki koncern H&M. Jak się zmieniła?

Finał cyklu Longines EEF Series na Służewcu: wielki sport w Warszawie

To powoli staje się tradycją – początek września na torze wyścigów konnych na warszawskim Służewcu stoi pod znakiem imprezy sportowej na światowym poziomie. Mowa o finale cyklu zawodów Longines EEF Series.

Trend „Balmoral” święci triumfy w świecie mody. Czy to tęsknota za Elżbietą II?

Królowa Elżbieta II pozostaje nie tylko w pamięci milionów ludzi na całym świecie. W ostatnim czasie marki odzieżowe, i luksusowe, i te popularne, chętnie sięgają po charakterystyczny styl „Balmoral”, który stał się popularny dzięki brytyjskiej monarchini.

„Cichy luksus” ma następcę. To efekt serialu HBO, który stawia na styl „korpo”

Na fali powrotów do biur do łask powraca styl typowy dla wielkich korporacji. Do wzrostu jego popularności przyczynił się także popularny serial HBO. Tej firmie zawdzięczamy też wielką karierę trendu „quiet luxury”, znanego też jako „cichy luksus”.