The Rolling Stones: bogowie nie umierają

60 lat temu, gdy językiem rewolucji była muzyka rockowa, The Rolling Stones mówili rzeczy nowe i ważne. Jak to możliwe, że ponad pół wieku później, gdy wzgardzonym przez generację Z słowem jest „Boomer”, mistrzowie wychowują kolejne pokolenia?

Zamykają sklepy na Black Friday. Dlaczego marki buntują się przeciw konsumpcji?

Zainteresowanie Black Friday w Polsce nie słabnie, tego dnia wydajemy więcej na ubrania, kosmetyki czy elektronikę. Są jednak firmy, które bojkotują Black Friday i nie chcą brać udziału w święcie konsumpcji, nawet za cenę mniejszych wpływów.

Producenci zaczynają szukać odtwórcy roli Jamesa Bonda. „Temat otwarty”

Producenci filmów o przygodach Jamesa Bonda, zaczęli przymiarki do tematu następcy Daniela Craiga. Jak wygląda proces rekrutacji aktorów do roli agenta 007?

Nie tylko „Dom Gucci”: wielkie włoskie dynastie rządzą światem mody

Rodzina jest najważniejsza – także w biznesie. Wystarczy spojrzeć na świat mody. Wiele potężnych włoskich marek na tym rynku to wciąż rodzinne biznesy.

Piękni pięćdziesięcioletni: dlaczego boomerzy stali się idolami?

Gdy magazyn „People” ogłosił, że najseksowniejszym mężczyzną na świecie jest 52-letni aktor Paul Rudd, dało się słyszeć zdziwienie. Boomer idolem kobiet? Tak, pięćdziesięciolatkowie wyglądają świetnie i udowadniają, że dojrzałość może być sexy.

Adele nie śpiewa dla nastolatków. „Moje piosenki są dla 30-latków po terapii”

Adele jasno określiła grono swoich odbiorców swojej nowej płyty „30” – i nie są to nastolatki. „Nie chcę, żeby słuchały jej dwunastolatki, to dla nich trochę zbyt głębokie” – mówi Adele.

„Nie czas umierać” zarobił ogromne pieniądze, ale i tak może przynieść straty

„Nie czas umierać”, najnowszy film o Jamesie Bondzie, okazał się hitem – widzowie na całym świecie poszli do kin, by go obejrzeć. To może nie wystarczyć, by producenci na nim zarobili – twierdzi ceniony branżowy magazyn „Variety”.

„Squid Game” został zdetronizowany. Pobił go nowy serial z Korei

Koreańska popkultura ma za sobą doskonały rok, podobnie jak Netflix. Udowadnia to „Hellbound”, kolejny koreański serial, który z dnia na dzień zyskuje coraz większe grono widzów na całym świecie.

Znana marka znika z social mediów. Dlaczego firmy porzucają swoje konta?

Lush, znana marka kosmetyczna, popularna dzięki bardzo „instagramowym” produktom. ogłosiła, że przestaje publikować treści w social mediach. To kolejna duża marka, która rezygnuje z obecności w mediach społecznościowych.

Kara dla giganta odzieżowego. Sąd uznał, że kopiował słynne buty Dr. Martens

Producent butów Dr. Martens wygrał proces, który wytoczył Inditeksowi – hiszpańskiemu gigantowi odzieżowemu, właścicielowi takich marek jak Zara czy Bershka. Przedmiotem sporu były słynne buty „martensy”.

Śledztwo dziennikarskie: Nike niszczy buty, którym miał dać „drugie życie”

Niemieccy dziennikarze twierdzą, że firma Nike oddaje do zniszczenia nawet fabrycznie nowe buty, zwracane w sklepach przez klientów. By to ustalić, uciekli się do prowokacji i prześledzili, co dzieje się z produktami używanymi Nike'a.

Słuchawki bezprzewodowe już nie są „cool”? Nowy trend wśród młodych

Generacja Z wydaje się niezwykle nostalgiczna. Jednym z przejawów tej nostalgii, poz powrotem do mocy z początku lat 2000., jest jest wielki powrót popularności słuchawek przewodowych, które przez ostatnie lata zostały niemal zapomniane.

Koniec mody na blond? Pora na „kosztowną brunetkę”, nowy trend w świecie fryzur

Do niedawna rzecz nie do pomyślenia: fryzury blond stają się coraz mniej popularne. Wypiera je nowy trend nazywany „kosztowną brunetką”. Na czym polega i skąd się wziął?

Uczestnicy tragicznego koncertu gwiazd hip-hopu żądają 750 milionów dolarów

Travis Scott i Drake zostali pozwani przez uczestników festiwalu Astroworld, podczas którego doszło do tragedii i zginęło 10 osób. Kwota, której domagają się poszkodowani, jest gigantyczna.

Apele nic nie dały. Bawełna zbierana przez niewolników w Chinach zalewa rynek

Temat niewolniczej pracy na polach bawełny w chińskiej prowincji Xinjiang wzbudził protesty wiosną tego roku i zmusił marki odzieżowe do rezygnacji z chińskiej bawełny. Okazuje się jednak, że temat nie zniknął. Wręcz przeciwnie.

Najbardziej poszukiwany obecnie ciuch na świecie to te luźne spodnie

Globalna popularność dżinsów Levi's o luźnym kroju to dowód na to, jak bardzo zmieniła się moda w ostatnich miesiącach. To oczywiście po części zasługa pandemii, ale też efekt zmiany pokoleniowej. Generacja Z chce zupełnie inaczej wyrażać siebie poprzez ubrania.

Już nie trzeba kupować: Marks & Spencer otwiera wypożyczalnię ubrań

Słynna brytyjska sieć sklepów odzieżowych uruchamia pilotażowy projekt: odtąd będzie też wypożyczać ubrania klientom. Na początek do wypożyczenia będą kreacje świąteczne i sylwestrowe.

Raport: Polki są jak Francuzki – przynajmniej jeśli chodzi o ulubione marki

Najnowszy raport brytyjskich analityków pokazuje, że Unia Europejska to królestwo to jednej marki, potentata rynku mody. O kogo chodzi? O Zalando, które panuje niepodzielnie w państwach UE.