Nadciąga „Slop” czyli spam 2.0. Teoria „martwego internetu” przeżywa renesans

Sztuczna inteligencja coraz mocniej wdziera się do mediów społecznościowych. Przedstawiciele generacji Z, zirytowani tym zjawiskiem, stworzyli już nawet pojęcie, które opisuje to zjawisko.

32-letnia milionerka rozdała odziedziczony majątek. Zdecydowało 50 Austriaków

Marlene Engelhorn, potomkini Fredricha Engelhorna, twórcy koncernu BASF, rozdała odziedziczony majątek. Spadek w wysokości blisko 25 milionów euro podzieliła pomiędzy ponad siedemdziesiąt organizacji pozarządowych.

Nowy trend z social mediów hitem wśród nastolatków. Celem jest „męski” wygląd

Dla nastolatków wydatna linia żuchwy stała się niezwykle pożądana. To efekt upowszechnienia się trendu spopularyzowanego przez kulturę internetową. Dlaczego nastolatkowie pragną „męskich” rysów twarzy i co robią, by uzyskać taki efekt?

Najbardziej hejtowany milioner w USA powraca. Awantura o słynną płytę z muzyką

Kontrowersyjny amerykański biznesmen Martin Shkreli znów ma kłopoty. Milionerowi zarzuca się nielegalne skopiowanie i rozpowszechnianie słynnego albumu istniejącego tylko w jednym egzemplarzu.

„Kraj status quo”. Polacy nie czują potrzeby rozwoju zawodowego: raport Gallupa

Polacy należą do najmniej zaangażowanych, ale też najmniej zestresowanych pracowników w Europie. Tak wynika z najnowszej edycji globalnego badania firmy Gallup.

Bunt generacji Z: ma dość chaosu na świecie. Nadchodzi epoka „nowych nihilistów”

Generacja Z jest zmęczona sytuacją na świecie i odpowiedzialnością, która na nią spada w związku z wojnami i zmianami klimatycznymi. Zdaniem badaczy to rodzi wśród młodych nowe zjawisko o nazwie „nowy nihilizm”. Na czym polega i jakie jest jego źródło?

Zuchwały napad na butik w centrum Paryża. Milionowe straty w trzy minuty

Wart miliony euro towar trafił w ręce złodziei, którzy obrabowali butik domu mody Chanel w centrum Paryża. Do tego typu napadów dochodzi w stolicy Francji coraz częściej.

„PowerPoint party” to nowy trend. Generacja Z znalazła sobie nową rozrywkę

PowerPoint jako centralny element imprezy w weekend? Wielu młodych ludzi odnajduje w takiej zabawie osobliwą przyjemność. Na czym polegają „PowerPoint parties”?

Badanie dobrobytu w UE: Gorzej niż Polakom żyje się tylko trzem nacjom

Holenderski urząd statystyczny opublikował obszerne badanie na temat poziomu dobrobytu w krajach Unii Europejskiej w ujęciu „tu i teraz”. Na tle innych krajów Wspólnoty jesteśmy w ogonie. Stosunkowo najlepiej wypadamy w jednej kategorii, w innej – jesteśmy na ostatnim miejscu.

Generacja Z narzuca swoje zasady ubierania się do biura. Era „syren biurowych”

Generacja Z na nowo definiuje biurowy dress code. Obowiązujące dotąd metody są zbyt sztywne dla najmłodszych pracowników, a najmodniejsze zdaniem ekspertów ubrania zakładane do pracy odsłaniają coraz więcej ciała.

Gleamersi: są wypaleni, wolą małe przyjemności. Rewolucja na rynku pracy?

Być może jesteśmy świadkami końca, a przynajmniej załamania, ery wyścigu szczurów. Na rynku pracy zaczyna się rozpychać pokolenie, które analitycy nazwali „gleamersami”. Co oznacza to określenie?

Początek końca ery megainfluencerów. Generacja Z przestała im ufać

Najbardziej wpływowi influencerzy i influencerki zaczynają nudzić młodych ludzi – wynika z badań. Czy jesteśmy świadkami zmierzchu ery influencerów?

Badanie: co Europejczycy myślą o milionerach? Polacy wyjątkiem na tle Europy

Jak mieszkańcy krajów Europy postrzegają bogaczy? Rozbieżności są duże, a Polacy są w Europie wyjątkowi – pod względem myślenia o ludziach zamożnych więcej łączy nas z Azjatami niż z Niemcami, Włochami czy Francuzami.

Nieoczekiwany efekt sankcji. Rynek rosyjski chcą podbić irańskie marki modowe

Myślę, że Iran zaprezentuje nam całkiem modne marki, pomimo swojej surowości i religii – mówią rosyjscy eksperci zapowiadający wejście do rosyjskich centrów handlowych irańskich marek odzieżowych. Do końca roku powinno ich być w Rosji co najmniej kilka.

Koniec ery przyjaźni w pracy? Dlaczego nie chcemy już bliskich relacji w biurze

Zmienia się to, w jaki sposób nawiązujemy znajomości w miejscu pracy – pisze amerykański magazyn „Fortune”. Przyjaźnie w pracy przestały być tak popularne jak niegdyś, ale pracodawcy widzą w tym pewne korzyści dla siebie.

Kolejna branża odczuła „efekt Ozempicu”. Chce na tym zarobić miliony

Ozempic to lek, który może mieć ogromny wpływ na światową gospodarkę. Obawy czuje między innymi branża spożywcza oraz gastronomia, bo klienci ze zmniejszonym apetytem mogą rzadziej sięgać po przekąski czy chodzić do restauracji. Do grona branż, które odczuwają „efekt Ozempicu”, dołącza kolejna.

„Urlop dla nieszczęśliwych”. Pomysł milionera na toksyczną atmosferę w pracy

Chiński milioner Yu Donglai, szef sieci supermarketów, chce walczyć o dobrostan swoich pracowników. Yu zapowiedział rewolucyjne zmiany w stylu pracy w swojej firmie. Jednym z jej elementów ma być urlop dla osób, które „nie czują się szczęśliwe”.

„Hollyweird” to nowy fenomen: rośnie wiara w wielki spisek gwiazd szołbiznesu

Coraz więcej osób jest przekonanych, że świat showbiznesu skrywa mroczne tajemnice. Zjawisko zyskało nawet osobne określenie: „Hollyweird”. Na czym polega to zjawisko?