Reklama
Rozwiń

Alkohol nadal obecny w biznesie? Na te kwestie zwracają uwagę eksperci

W kulturze biznesowej cały czas silnie obecny jest alkohol. Z czego wynika takie podejście oraz do czego może prowadzić? Czy widać jakieś zmiany w tym zakr...

Sukcesja w rodzinie najbogatszego Europejczyka. Głowa rodziny nie oddaje władzy

Bernard Arnault ma 76 lat i jeszcze co najmniej dekadę zarządzania koncernem LVMH, który założył w latach 80. Takim przesłaniem miliardem podzielił się w w...

Rusza szósta edycja kampanii #Lubiesiebie. Pora na rozmowę o samoakceptacji

Tegoroczna edycja kampanii #lubiesiebie wystartowała pod hasłem: „Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa”. To głos w de...

Młodzi budują związki inaczej niż ich rodzice. Raport pokazuje nowe priorytety

Treningi na siłowni to obsesja przedstawicieli pokolenia Z. Na siłowni młodzi pracują nad dobrą kondycją i zgrabną sylwetką, ale również nawiązują nowe prz...

Czy Polacy chcieliby dostać prezent „z drugiej ręki”? Badanie pokazuje zmianę

Czy używany przedmiot może być atrakcyjnym prezentem świątecznym? Postanowili to sprawdzić przedstawiciele platformy Vinted przygotowując ogólnopolski raport.

Młode pokolenie nie chce podróżować jak rodzice. Całe wakacje w dwa dni

Pokolenie Z nie chce dwutygodniowych urlopów – wynika z raportu platformy Airbnb. To jeden z kilku trendów, które mogą zdominować podróże w 2026 roku.

Trendy na 2026 rok według Pinteresta. Młodzi pragną komfortu i myślą o ucieczce

Jakie trendy w modzie, urodzie i stylu życia zdominują najbliższe miesiące? Swoimi przewidywaniami na ten temat podzielili się analitycy platformy społeczn...

Najbardziej pożądane prezenty świąteczne: Algorytmy pokazują, czego szukamy

Produkty których znanych marek chcielibyśmy dostać jako prezent w te święta? Z odpowiedzią przychodzi raport platformy zakupowej Lyst, która wyspecjalizowa...

Klienci marek luksusowych zaczynają się bać. Zła wiadomość dla firm z Europy

Nawet „cichy luksus” nie znosi całkowitej ciszy – ci, których stać na produkty luksusowe, chcą je nosić na co dzień. To jednak coraz częściej staje się pro...

Krzysztof Pomian. Samolot może być piękny jak obraz

Pamiętam czasy, gdy Luwr można było zwiedzać niemal samemu i nawet na „Mona Lizę" popatrzeć spokojnie, ale jednak demokratyzacja dostępu do sztuki jest poz...

Reklama
Reklama

Młode pokolenie rezygnuje z marzeń. Nastała era „treatonomii”

Młodzi skupiają się na tym, co osiągalne tu i teraz – przekonują eksperci z firmy Kantar. Na czym polega zjawisko „treatonomii”, które zyskuje coraz większ...

Gigant odzieżowy zmienia politykę. Koniec rozwiązania wprowadzonego w pandemii

Problemy finansowe zmuszają zarząd marki Nike do cięcia kosztów. Najnowsza decyzja dotyczy pozbawienia pracowników dodatkowego płatnego tygodnia urlopu.

Raport: Bardziej ufamy ulubionym markom niż rządom. Bo nas „słuchają”

Kto zachowuje wiarygodność w dobie dezinformacji, polaryzacji poglądów i chaosu informacyjnego? Z globalnego badania firmy Deloitte wynika, że w tych niepe...

Rusza flagowy sklep Uniqlo w Warszawie. Debiut innowacyjnej usługi Re.Uniqlo

Uniqlo w pewnym sensie po raz drugi wkracza na polski rynek. Nie chodzi jedynie o ponowne otwarcie flagowego salonu w stolicy. Japońska marka wprowadza też...

Co się stało z twórcą europejskiego giganta rynku mody? Tajemnica wyprawy w góry

Hiszpańska policja od miesięcy prowadzi śledztwo w sprawie śmierci Isaka Andica, twórcy marki odzieżowej Mango, jednego z europejskich gigantów na rynku od...

Zmiany w słynnej włoskiej marce odzieżowej. Siedem nowych firm

Włoska marka odzieżowa Benetton przechodzi głęboką restrukturyzację. Jej efektem jest utworzenie siedmiu nowych firm, które mają rozpocząć działalność już...

Kraj „opuszczonych domów”. Włochy dopadła epidemia pustostanów

Ponad jedna czwarta domów we Włoszech stoi pusta. Sytuacja jest paradoksalna, bo Włosi mierzą się jednocześnie z kryzysem mieszkaniowym.

Wydawca przewodnika Michelin powiększa imperium. Czas na kolejną branżę

Już nie tylko restauracje, hotele czy atrakcje turystyczne. Wydawca słynnego przewodnika Michelin chce zdominować kolejny, mocno zatłoczony, segment rynku.

Znany profesor radzi pokoleniu Z, jak zrobić karierę. „Zacznij w dzieciństwie”

Niedawno Alex Karp, amerykański miliarder, współtwórca firmy Palantir, radził młodym ludziom: musicie wybrać, albo życie towarzyskie, albo sukces zawodowy....

„Zbuntowana” klasa średnia. Ten raport to dzwonek alarmowy dla branży luksusowej

Klienci marek luksusowych coraz częściej powątpiewają, jakość produktu uzasadnia jego wysoką cenę – twierdzą autorzy raportu firmy EY na temat sytuacji w t...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama