Do sklepów wracają nie tylko dżinsy we wszystkich fasonach i odcieniach, ale też klasyczne dżinsowe kurtki i sportowe bluzy. Czyli wszystko, co wpisuje się w modę Y2K, tak kochaną przez obecne młode pokolenie. Reaktywacji Americanosa podjęła się grupa CCC, która kupiła markę w 2021 roku.
Marka Americanos powraca
Zgodnie z ubiegłorocznymi zapowiedziami do portfolio marek Grupy CCC dołączył Americanos. W sklepach online już pojawiły się ubrania tej kultowej marki, słynącej przede wszystkim z solidnych i wygodnych dżinsów oraz sportowych ubrań. Razem z Simple i Badurą sieć sklepów obuwniczych CCC kupiła Americanosa w ubiegłym roku.
Fasony w nowej kolekcji nawiązują do tych, które były modne na przełomie lat 90. i 2000 i wpisują się w stylistykę, którą nazwano „Y2K”. W kolekcji nie mogło więc zabraknąć wygodnych i szerokich spodni typu baggy, a także modeli bootcut, czyli dopasowanych spodni, które lekko rozszerzają się od kolana w dół.
Czytaj więcej
W trudnych i niepewnych czasach czerpiemy siłę z wnętrza. Dzięki trosce o równowagę psychiczną możemy pomóc sobie i innym. Kampania „Take Care” marki Sprandi to zachęta do tego, by zaopiekować się swoimi bliskimi, ale też sobą.
Moda 2YK to też wszechobecne niskie stany i spodnie z rozcięciami z boku – jeden z najgorętszych trendów, który promują najważniejsze ikony mody z siostrami Bellą i Gigi Hadid na czele. W nowej kolekcji Americanos nie zabrakło też ukłonu w stronę lat 80. XX wieku, a to za sprawą oldskulowej dżinsowej kurtki ze stójką.