Take Care: Marka Sprandi startuje z nową kampanią. W obsadzie same gwiazdy

W trudnych i niepewnych czasach czerpiemy siłę z wnętrza. Dzięki trosce o równowagę psychiczną możemy pomóc sobie i innym. Kampania „Take Care” marki Sprandi to zachęta do tego, by zaopiekować się swoimi bliskimi, ale też sobą.

Publikacja: 15.03.2022 12:36

Amber Valletta w kampanii Sprandi Self Care.

Amber Valletta w kampanii Sprandi Self Care.

Foto: Materiały prasowe

O „Self Care”, potrzebie troski o siebie, mówimy od dawna. Ostatnio jednak te słowa stały się jeszcze bardziej aktualne, a troska o siebie – jeszcze bardziej potrzebna.

Reklama
Reklama

„Take Care”, hasło firmujące kampanię marki Sprandi na sezon wiosna-lato 2022 odnosiło się przede wszystkim do sposobów na Self Care pozwalających odnaleźć chwilę wytchnienia w codziennym zgiełku. 

Take Care: nowa kampania marki Sprandi

Dziś te słowa brzmią inaczej i stają się bardziej aktualne, niż dotąd. Musimy umieć zadbać o siebie, aby móc zadbać o innych. Im silniejsi jesteśmy, tym więcej możemy. Tylko jeśli zachowamy spokój, wytrwałość, tylko jeśli będziemy pogodzeni ze sobą, będziemy w stanie wyciągnąć pomocną dłoń do innych. Troska o harmonię, kondycję psychiczną i własne zdrowie, także psychiczne, nigdy nie była tak istotna. 

Finn Wolfhard i Kyle MacLachlan w kampanii Sprandi.

Finn Wolfhard i Kyle MacLachlan w kampanii Sprandi.

Foto: Materiały prasowe

Właśnie do tego nawiązuje najnowsza kampania marki Sprandi. W najbliższych dniach na profilach Sprandi oraz CCC w mediach społecznościowych pojawi się seria porad i rytuałów, pomagających odnaleźć się w dzisiejszej sytuacji. 

Reklama
Reklama

Częścią projektu Sprandi Take Care jest też klip promujący kampanię. Wystąpiły w nim znane gwiazdy. Jest Finn Wolfhard, znany z serialu „Stranger Things”, jest legendarny aktor Kyle MacLachlan, którego pamiętają fani „Miasteczka Twin Peaks”. Jest też Amber Valletta, amerykańska supermodelka z lat 90., dziś zaangażowana w działalność na rzecz środowiska.

Kyle MacLachlan w kampanii Sprandi.

Kyle MacLachlan w kampanii Sprandi.

Foto: Materiały prasowe

Na zdjęciach oraz w klipie gwiazdy mają na sobie ubrania i dodatki z kolekcji na sezon wiosna-lato 2022: miękkie dresy, komplety w stylu athleisure i retro sneakersy. 

O „Self Care”, potrzebie troski o siebie, mówimy od dawna. Ostatnio jednak te słowa stały się jeszcze bardziej aktualne, a troska o siebie – jeszcze bardziej potrzebna.

„Take Care”, hasło firmujące kampanię marki Sprandi na sezon wiosna-lato 2022 odnosiło się przede wszystkim do sposobów na Self Care pozwalających odnaleźć chwilę wytchnienia w codziennym zgiełku. 

Reklama
Moda
Kłopoty słynnego włoskiego domu mody. Spadek przychodów, prezes idzie na L4
Moda
Kim Kardashian chce naśladować Apple'a. Nadchodzi globalna ekspansja marki Skims
Moda
Ulubione marki luksusowe Polaków z drugiej ręki. Co wybierają polscy mężczyźni?
Moda
Eksperyment H&M w nowej kampanii reklamowej. „Cyfrowe bliźniaki” zamiast modelek
Moda
Kłopoty w imperium słynnego projektanta mody. Dwucyfrowy spadek zysku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama