O „Self Care”, potrzebie troski o siebie, mówimy od dawna. Ostatnio jednak te słowa stały się jeszcze bardziej aktualne, a troska o siebie – jeszcze bardziej potrzebna.
„Take Care”, hasło firmujące kampanię marki Sprandi na sezon wiosna-lato 2022 odnosiło się przede wszystkim do sposobów na Self Care pozwalających odnaleźć chwilę wytchnienia w codziennym zgiełku.
Take Care: nowa kampania marki Sprandi
Dziś te słowa brzmią inaczej i stają się bardziej aktualne, niż dotąd. Musimy umieć zadbać o siebie, aby móc zadbać o innych. Im silniejsi jesteśmy, tym więcej możemy. Tylko jeśli zachowamy spokój, wytrwałość, tylko jeśli będziemy pogodzeni ze sobą, będziemy w stanie wyciągnąć pomocną dłoń do innych. Troska o harmonię, kondycję psychiczną i własne zdrowie, także psychiczne, nigdy nie była tak istotna.
Finn Wolfhard i Kyle MacLachlan w kampanii Sprandi.
Właśnie do tego nawiązuje najnowsza kampania marki Sprandi. W najbliższych dniach na profilach Sprandi oraz CCC w mediach społecznościowych pojawi się seria porad i rytuałów, pomagających odnaleźć się w dzisiejszej sytuacji.