Take Care: Marka Sprandi startuje z nową kampanią. W obsadzie same gwiazdy

W trudnych i niepewnych czasach czerpiemy siłę z wnętrza. Dzięki trosce o równowagę psychiczną możemy pomóc sobie i innym. Kampania „Take Care” marki Sprandi to zachęta do tego, by zaopiekować się swoimi bliskimi, ale też sobą.

Publikacja: 15.03.2022 12:36

Amber Valletta w kampanii Sprandi Self Care.

Amber Valletta w kampanii Sprandi Self Care.

Foto: Materiały prasowe

O „Self Care”, potrzebie troski o siebie, mówimy od dawna. Ostatnio jednak te słowa stały się jeszcze bardziej aktualne, a troska o siebie – jeszcze bardziej potrzebna.

„Take Care”, hasło firmujące kampanię marki Sprandi na sezon wiosna-lato 2022 odnosiło się przede wszystkim do sposobów na Self Care pozwalających odnaleźć chwilę wytchnienia w codziennym zgiełku. 

Take Care: nowa kampania marki Sprandi

Dziś te słowa brzmią inaczej i stają się bardziej aktualne, niż dotąd. Musimy umieć zadbać o siebie, aby móc zadbać o innych. Im silniejsi jesteśmy, tym więcej możemy. Tylko jeśli zachowamy spokój, wytrwałość, tylko jeśli będziemy pogodzeni ze sobą, będziemy w stanie wyciągnąć pomocną dłoń do innych. Troska o harmonię, kondycję psychiczną i własne zdrowie, także psychiczne, nigdy nie była tak istotna. 

Finn Wolfhard i Kyle MacLachlan w kampanii Sprandi.

Finn Wolfhard i Kyle MacLachlan w kampanii Sprandi.

Materiały prasowe

Właśnie do tego nawiązuje najnowsza kampania marki Sprandi. W najbliższych dniach na profilach Sprandi oraz CCC w mediach społecznościowych pojawi się seria porad i rytuałów, pomagających odnaleźć się w dzisiejszej sytuacji. 

Częścią projektu Sprandi Take Care jest też klip promujący kampanię. Wystąpiły w nim znane gwiazdy. Jest Finn Wolfhard, znany z serialu „Stranger Things”, jest legendarny aktor Kyle MacLachlan, którego pamiętają fani „Miasteczka Twin Peaks”. Jest też Amber Valletta, amerykańska supermodelka z lat 90., dziś zaangażowana w działalność na rzecz środowiska.

Kyle MacLachlan w kampanii Sprandi.

Kyle MacLachlan w kampanii Sprandi.

Materiały prasowe

Na zdjęciach oraz w klipie gwiazdy mają na sobie ubrania i dodatki z kolekcji na sezon wiosna-lato 2022: miękkie dresy, komplety w stylu athleisure i retro sneakersy. 

O „Self Care”, potrzebie troski o siebie, mówimy od dawna. Ostatnio jednak te słowa stały się jeszcze bardziej aktualne, a troska o siebie – jeszcze bardziej potrzebna.

„Take Care”, hasło firmujące kampanię marki Sprandi na sezon wiosna-lato 2022 odnosiło się przede wszystkim do sposobów na Self Care pozwalających odnaleźć chwilę wytchnienia w codziennym zgiełku. 

Moda
To było najbardziej pożądane logo 2023 roku. Triumf hiszpańskiego domu mody
Moda
Największy na świecie sklep Zary otwarty. Mniejsze butiki tej marki będą znikać
Moda
Lidl ma nową ofertę na święta. Będzie wypożyczać swetry świąteczne
Moda
Dr Martens zatrudnił dyrektora z Apple. Ma podnieść słynną markę z kolan
Moda
Biżuteria w stylu księżnej Diany robi furorę. To efekt serialu „The Crown”
Materiał Promocyjny
Jakie technologie czy też narzędzia wspierają transformację cyfrową biznesu?