Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.10.2025 02:28 Publikacja: 04.04.2022 11:07
Second handy i sklepy z używanymi ubraniami stają się coraz popularniejszym miejscem zakupów odzieży także w Polsce.
Foto: Cam Morin
Tym samym raz na zawsze odczarowaliśmy lumpeksy. Owszem, powodem odwiedzania ich jest cena, jednak coraz częściej grzebanie w nich traktujemy jako formę rozrywki. Coś jak sobotnie spacery po centrach handlowych.
Według badań, nowe ubrania częściej kupujemy wtedy, gdy ich potrzebujemy, używane zaś - bo nam się podobają. Uzupełniamy i urozmaicamy sobie nimi garderobę. Sprzedawane są one - argumentują twórcy badania - w pojedynczych sztukach i nigdy nie wiadomo, na co się trafi, stąd działa tu element zaskoczenia, tzw. treasure hunting.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Marka Zara zastrzegła ciąg cyfr i liczb jako swój nowy znak towarowy. Do wniosku hiszpańskiego giganta przychyli...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Spadkobiercy Giorgio Armaniego zaczęli juz poszukiwania koncernu, który mógłby przejąć imperium stworzone przez...
Nowy dyrektor kreatywny Diora Jonathan Anderson zaprezentował swoją debiutancką kolekcję damską dla słynnego fra...
Szwajcarska marka Vetements stara się o zastrzeżenie swojej nazwy w USA. Wiosną sąd oddalił wniosek w tej sprawi...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Tradycja, braterstwo, pokoleniowość – te trzy słowa stały się motywem przewodnim nowej kampanii marki Bytom. Co...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas