Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 12:30 Publikacja: 04.04.2022 11:07
Second handy i sklepy z używanymi ubraniami stają się coraz popularniejszym miejscem zakupów odzieży także w Polsce.
Foto: Cam Morin
Tym samym raz na zawsze odczarowaliśmy lumpeksy. Owszem, powodem odwiedzania ich jest cena, jednak coraz częściej grzebanie w nich traktujemy jako formę rozrywki. Coś jak sobotnie spacery po centrach handlowych.
Według badań, nowe ubrania częściej kupujemy wtedy, gdy ich potrzebujemy, używane zaś - bo nam się podobają. Uzupełniamy i urozmaicamy sobie nimi garderobę. Sprzedawane są one - argumentują twórcy badania - w pojedynczych sztukach i nigdy nie wiadomo, na co się trafi, stąd działa tu element zaskoczenia, tzw. treasure hunting.
Eksperci z organizacji Stand.earth opublikowali raport analizujący proekologiczne działania marek odzieżowych. S...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Piętrzą się wyzwania stojące przed francuskim koncernem Kering, jednym z najważniejszych graczy na światowym ryn...
Najbardziej oczekiwana w tym roku zmiana w świecie mody stała się faktem – brytyjski projektant Jonathan Anderso...
Maria Grazia Chiuri odchodzi ze stanowiska dyrektorki artystycznej francuskiego domu mody Dior. Włoszka zajmował...
Hiszpański gigant rozwija swoją „budżetową” markę, która ma być konkurencją dla firm z Chin. W pierwszej kolejno...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas