Reklama
Rozwiń

Ukochane dziecko miliardera z Japonii: marka odzieżowa Uniqlo wchodzi do Polski

27 października marka Uniqlo otworzyła pierwszy sklep w Polsce. To ostatni z wielkich koncernów odzieżowych, który zawitał do naszego kraju. Twórca marki,...

Czy jesteśmy świadkami końca popularności hip-hopu? Dane pokazują, że to możliwe

Liczby mówią same za siebie. Po wielu latach hip-hop przestaje być dominującym gatunkiem muzycznym w USA. Takie wnioski można wyciągnąć obserwując wyniki s...

Rishi Sunak ubiera się u Prady. Nowy brytyjski premier stawia na styl

Rishi Sunak to najbogatszy premier w historii Wielkiej Brytanii. Jest też politykiem, który przywiązuje wielką wagę do tego, co nosi i jak w tym wygląda. W...

Zara będzie odtąd naprawiać używane ubrania swoich klientów. Rusza nowy projekt

Używane ubrania kupione w Zarze, nawet stare i zniszczone, będzie można naprawić – to założenia nowej polityki marki należącej do hiszpańskiego giganta odz...

W świecie perfum zapanował mrok. Skąd taka popularność ciężkich zapachów?

Estetyczny maksymalizm rozlewa się coraz szerzej. W 2022 roku świat perfum zdominował zaskakujący trend – coraz chętniej sięgamy po zapachy mocne, ciężkie...

Kanye West coraz bardziej wyklęty. Najbogatszy raper świata traci sojuszników

We wrześniu, podczas paryskiego dnia mody, Kanye West otwierał pokaz Balenciagi. Sojusz między raperem a legendarnym domem mody wydawał się trwały. Rasisto...

Gwiazdy k-popu idą w kamasze. Powołanie do wojska dla członków supergrupy BTS

Członkowie BTS, niezwykle popularnego k-popowego boysbandu z Korei Południowej, idą do wojska. Muzycy odbędą służbę w południowokoreańskich siłach zbrojnyc...

Metawers: czy nowa technologia będzie szansą dla zrównoważonej mody?

Moda w metawersie może wygenerować sprzedaż na poziomie 25 mld USD – przewidują analitycy Boston Consulting Group, którzy razem z „Vogue Polska” przygotowa...

Fotografia analogowa wcale nie umarła. Prezes Kodaka: nie nadążamy z produkcją

Aparaty cyfrowe są dzisiaj wszędzie, ale i tak tęsknimy do zdjęć robionych tradycyjnym aparatem. Efekt? Zainteresowanie analogową fotografią cały czas rośn...

Ten niezwykły Jeffrey Dahmer: dlaczego tak nas fascynują seriale o mordercach?

Serial „Dahmer – potwór: Historia Jeffreya Dahmera” potrzebował ledwie kilkunastu dni, by ustanowić rekordy popularności. Skąd w nas, widzach, taka fascyna...

Reklama
Reklama

W Kopenhadze stanie pierwszy od dekad nowy kościół. Przypomina centrum handlowe

Duńscy architekci zaprojektowali świątynię, która zupełnie nie przypomina tradycyjnego kościoła. Niepozorna drewniana bryła bardziej kojarzy się z pawilona...

Pomięta elegancja. Żelazka do szaf, nadchodzi moda na pogniecione ubrania

Czy ubrania, które sprawiają wrażenie, jakby dawno nie oglądały żelazka, mogą być eleganckie? Najnowsze kolekcje znanych marek modowych udowadniają, że jak...

Jesień na dziko. Skąd bierze się fenomen popularności wzorów zwierzęcych?

Ozdobny element albo główny bohater całej stylizacji – zwierzęcy print to jeden z najbardziej ponadczasowych wzorów, jakie zna moda. Jesienią ponownie zago...

Raport: ile kosztują nas toksyczne stereotypy na temat urody? Podano kwotę

Zdaniem autorów raportu, przygotowanego przez ekspertów z uniwersytetu Harvarda oraz firmy doradczej Deloitte, krzywdzące stereotypy na temat ideału kobiec...

Bella Hadid i suknia w sprayu. Kim są twórcy projektu, który zdumiał świat mody?

Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant, twórcy francuskiej marki Coperni, wprawili w zdumienie miliony ludzi projektem sukienki, którą na ciało modeli nanosi si...

Deep Purple: fiolet, najmodniejszy kolor jesieni, wraca we wszystkich odcieniach

Very Peri, czyli kolor roku 2022 według Pantone, kończy swoje panowanie tylko pozornie. Ten i inne odcienie z fioletowej palety nadal trzymają się w modzie...

Cel: nie wyróżniać się. Dlaczego loga marek luksusowych wyglądają identycznie?

Ferragamo była jedną z ostatnich marek luksusowych z unikatowym logotypem. To już przeszłość: Włosi zaprezentowali właśnie nowe logo, łudząco podobne do lo...

Mango likwiduje swoją markę premium. Przetrwała zaledwie rok

Mango, hiszpański potentat rynku mody, rezygnuje ze swojej marki premium. Ubrania z logiem Alter Made znikną z rynku. Decyzja o stworzeniu marki premium, k...

Premia górska: dlaczego marki luksusowe pokochały styl outdoorowy?

Gucci, Prada, Jill Sander – to tylko kilka przykładów marek ze świata mody, które postanowiły sięgnąć po stylistykę dotąd znaną głównie z górskich szlaków....

Kominiarka wraca. W tym roku przypomniały sobie o niej wielkie marki świata mody

Wyśmiewana. Lekceważona. Ciepła i wygodna. Kominiarka, dotąd pomijana przez wielkie marki modowe, niespodziewanie stała się gwiazdą pokazów mody. Dlaczego...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama