Quiet luxury w Warszawie. Kolekcja Deni Cler Milano na jesień i zimę 2023

Moda ponadczasowa i dyskretna elegancja, której nie brak odwagi: pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler Milano na jesień i zimę 2023 to dowód na to, jak bardzo tęsknimy za klasyką.

Publikacja: 12.09.2023 15:15

Quiet luxury w Warszawie. Kolekcja Deni Cler Milano na jesień i zimę 2023

Foto: Materiały prasowe

Quiet luxury – czyli dyskretny luksus. Po latach krzykliwej logomanii, która jeszcze do niedawna wydawała się nieuchronna, wszechobecna i, co najgorsze, trwała, ten nowy/stary trend pojawił się niczym wybawienie. Na pewien czas położył bowiem kres traktowaniu mody jako straganu, na którym liczą się tylko wielkie logotypy czy przynależność do tego lub innego „obozu” fanów i fanek danej marki.

Quiet luxury też łączy ludzi, ale w inny sposób. Tęsknota za elegancją, klasycznym stylem, za ubraniami wysokiej jakości, które świetnie leżą i sprawiają, że wyglądamy doskonale, to wszystko uniwersalne kategorie bliskie każdemu i każdej.

Ten trend spopularyzował serial „Sukcesja” (czy ktoś go jeszcze pamięta?), to jego bohaterowie i bohaterki ubierali się w sposób czasem formalny, czasem bardziej „casualowy”, ale zawsze elegancki i daleki od krzykliwości. 

Quiet luxury zawitało także do Warszawy, za sprawą pokazu kolekcji jesień zima 2023 marki Deni Cler Milano.

Kolekcja Deni Cler jesień zima 2023: quiet luxury w Warszawie

Projektanci przyzwyczaili nas do tego, że pokazy mody stały się czymś więcej niż jedynie prezentacją nowej kolekcji. To widowiska, przedstawienia, spektakle na żywo – z muzyką, scenariuszem, dramaturgią, reżyserią, scenografią, atmosferą – i entuzjastycznie reagującą publicznością.

Foto: Materiały prasowe

Podczas pokazu Deni Cler w Warszawie publiczność dopisała – monumentalne wnętrza budynków przy dawnej reducie Banku Polskiego w Warszawie szczelnie wypełnili goście.   

Foto: Materiały prasowe

Na wybiegu królowała dyskretna elegancja i ponadczasowa stylistyka. Właśnie te pojęcia były motywem przewodnim najnowszej kolekcji Deni Cler.

Całość stała pod znakiem klasycznych fasonów. Jesienno-zimowe propozycje łączyła stonowana kolorystyka i odwołania do włoskich tradycji marki. Oprócz czerni i szarości na wybiegu pojawiły się też beże czy brązy. Nie zabrakło także mocniejszych akcentów takich jak magenta czy stare złoto.

Foto: Materiały prasowe

W kolekcji pojawiły się tak charakterystyczne obecnie spodnie dzwony, kombinezony czy sukienki maxi z akcentami retro. Całość stała pod znakiem quiet luxury – stonowanej, klasycznej elegancji w kobiecym wydaniu, która nie boi się konfrontacji z nowoczesnością. 

Quiet luxury – czyli dyskretny luksus. Po latach krzykliwej logomanii, która jeszcze do niedawna wydawała się nieuchronna, wszechobecna i, co najgorsze, trwała, ten nowy/stary trend pojawił się niczym wybawienie. Na pewien czas położył bowiem kres traktowaniu mody jako straganu, na którym liczą się tylko wielkie logotypy czy przynależność do tego lub innego „obozu” fanów i fanek danej marki.

Quiet luxury też łączy ludzi, ale w inny sposób. Tęsknota za elegancją, klasycznym stylem, za ubraniami wysokiej jakości, które świetnie leżą i sprawiają, że wyglądamy doskonale, to wszystko uniwersalne kategorie bliskie każdemu i każdej.

Moda
Branża luksusowa odkryła nową „żyłę złota”. Na tym rynku nie ma kryzysu
Moda
Prezes słynnego domu mody krytykuje branżę luksusową. „Zdradziliśmy klientów”
Moda
Ulubiona marka Elżbiety II w kryzysie. Co zostało z potęgi brytyjskiego stylu?
Moda
„Cicha logomania” podbija branżę mody. To nowy symbol statusu i zamożności
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Moda
Słynny producent butów wchodzi do Chin. Koniec sporu trwającego ćwierć wieku