Reklama
Rozwiń

Powstały z węgla, pachną kwiatami. Przełomowe perfumy słynnej marki

„Where My Heart Beats” to nowe perfumy marki Gucci. Powstały na bazie alkoholu, który w całości wyprodukowano z dymów emitowanych przez wielkie fabryki. Cz...

Używane buty koszykarskie Michaela Jordana sprzedane na aukcji. Padł rekord

Parę butów koszykarskich, które Michael Jordan tylko raz miał na sobie podczas swoich ostatnich finałów NBA ustanowiła nowy rekord wszech czasów. Buty wyli...

Cyfrowa lawenda: ulubiony kolor generacji Z w 2023 roku. Zobaczysz go wszędzie

Intensywne, nasycone kolory wyraźnie nas znużyły. Tej wiosny furorę robi „cyfrowa lawenda” — jasny odcień fioletu kojarzący się z sielskimi prowansalskimi...

Gigant rynku kosmetycznego podnosi się po bankructwie. Wykończyła go pandemia

Jeszcze kilka lat temu amerykański Revlon był potentatem na rynku produktów do makijażu. W czasie pandemii firma popadła jednak w tarapaty i musiała ogłosi...

Gwyneth Paltrow, królowa „minimalizmu dla milionerek”. Pokazała to w sądzie

Gwyneth Paltrow wygrała sprawę wytoczoną przez narciarza, którego miała przewrócić na stoku. O wyroku mówi się dużo, niemal tyle samo – o kreacjach, w któr...

Poprawki w słynnych kryminałach Agathy Christie. Znikają „obraźliwe fragmenty”

Książki Agathy Christie, jednej z najsłynniejszych i najbardziej cenionych autorek powieści kryminalnych na świecie, są obecnie poddawane ponownej redakcji...

Wraca najdziwniejsze konto na Instagramie. Balenciaga przywraca usunięte zdjęcia

Balenciaga przywróciła część archiwalnej zawartości swojego konta na Instagramie. Tym sposobem dziwne, zagadkowe zdjęcia, które kilka lat temu zniknęły z p...

Serial „Sukcesja” powrócił – wraz z nim wraca popularność „dyskretnego luksusu”

„Sukcesja” jest nie tylko jednym z najlepszych seriali ostatnich lat. To także kopalnia wiedzy o trendach i zjawiskach. Jednym z nich jest estetyka „dyskre...

Gotowi na monki? Wraca najbardziej kontrowersyjna moda w świecie męskich butów

Jedni je kochają, inni ich szczerze nie znoszą. Monki stały się symbolem męskiej elegancji – albo nieznośnego stylu. Zyskały popularność kilkanaście lat te...

Adidas znalazł następcę Kanye Westa. Oto Jerry Lorenzo, nowa gwiazda świata mody

Adidas ogłosił nowy projekt będący współpracą z marką Fear of God, której założycielem jest Amerykanin Jerry Lorenzo. Kim jest projektant i czy, tak jak Ka...

Reklama
Reklama

Modelki generowane przez AI w reklamach Levi'sa. Firma pomiesza je z prawdziwymi

Już niebawem w reklamach marki Levi’s zobaczymy wirtualnych modeli i modelki. Wygeneruje je sztuczna inteligencja. Amerykański koncern podpisał umowę z fir...

Ciąg dalszy kłopotów znanej włoskiej marki odzieżowej. Kluczowe osoby odchodzą?

Kłopoty znanej włoskiej marki odzieżowej Trussardi, borykającej się z problemami finansowymi, wydają się nie mieć końca. Ze stanowisk odeszli właśnie dyrek...

Adidas rezygnuje z jednej ze swoich marek? Przetrwała tylko 4 lata

Adidas zdecydował się zakończyć współpracę z Beyonce Knowles dotyczącą jej marki odzieżowej, Ivy Park – twierdzi „Billboard”. Współpraca, rozpoczęta w 2019...

Tureckie zęby: trend na śnieżnobiały uśmiech stał się zmorą dentystów w Europie

Coraz więcej mieszkańców Europy jedzie do Turcji, by zrobić sobie licówki lub korony, które zapewnią im śnieżnobiały uśmiech. Zjawisko stało się tak popula...

Koniec zwariowanej ery. Po 10 latach Jeremy Scott odchodzi z domu mody Moschino

Świat mody zaskoczyła wiadomość o odejściu z włoskiego domu mody Moschino jego kontrowersyjnego dyrektora kreatywnego, Jeremy’ego Scotta. To już kolejne gł...

Rusza proces Gwyneth Paltrow. Aktorka żąda odszkodowania w wysokości dolara

Gwyneth Paltrow stanie przed sądem w sprawie narciarza, na którego rzekomo miała wjechać przed siedmioma laty w amerykańskim ośrodku narciarskim. Proces zw...

Czym się różni pogoda od klimatu? Pogodynki we Francji zaczynają edukację widzów

Oprócz tradycyjnej prognozy pogody w telewizji Francuzi będą odtąd mogli wysłuchać dodatkowych informacji na temat zmian klimatu. Ma to zwiększyć wiedzę mi...

Torebki nie z tej ziemi. Ulubiona marka generacji Z wytwarza je z meteorytów

Takiej torebki jeszcze nie było. Do stworzenia nowego modelu francuska marka Coperni wykorzystała meteoryt, która spadł na Ziemię ponad 50 tysięcy lat temu.

Szerokie ramiona: reaktywacja. „Power dressing” w modzie wraca z pełną mocą

Znane domy mody chciałyby, żeby kobiety w 2023 roku znowu polubiły modę formalną. Dlatego chętnie wracają do tego, co wydaje się jej nieodłącznym elementem...

Pokolenie podróbek. Generacja Z kocha luksus, ale nie chce za niego płacić

Rynek fałszywych dóbr luksusowych doskonale prosperuje. Swój rozwój zawdzięcza po części młodym klientom i klientkom którzy, jak wynika z badań serwisu „Bu...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama