Certina partnerem tytularnym Polskiej Federacji Padla. „Nowy rozdział w rozwoju”

Certina, szwajcarska marka zegarków, została partnerem tytularnym Polskiej Federacji Padla. Obie strony porozumienia mają wspólny cel: spopularyzować w Polsce jeden z najmodniejszych nowych sportów na świecie.

Publikacja: 26.04.2024 11:14

Prezes PFP, Marcin Potrzebowski i CEO marki Certina, Marc Aellen.

Prezes PFP, Marcin Potrzebowski i CEO marki Certina, Marc Aellen.

Foto: Materiały prasowe

Od 2024 roku Certina, szwajcarska marka zegarków, będzie pełnić funkcję Partnera Tytularnego Polskiej Federacji Padla (PFP). Efekt tej współpracy zobaczymy już niebawem: federacja zorganizuje coroczne krajowe turnieje „CERTINA Polish Padel Tour”. Partnerzy obejmą także wspólną certyfikacją najlepsze polskie kluby padlowe. Czy to zapowiedź eksplozji popularności jednego z najmodniejszych nowych sportów?

„Współpraca z Certiną to nowy rozdział w rozwoju polskiego padla. Jakość, wizja i precyzja, które są głęboko zakorzenione w DNA szwajcarskiej marki doskonale odpowiadają wartościom, jakie gra w padla wnosi do naszego życia. Wierzę, że wspólnym celem Certiny i Polskiej Federacji Padla jest tworzenie unikatowych projektów, dzięki którym zawodnicy i widzowie spędzą z naszą grą niezapomniany czas” – powiedział prezes PFP, Marcin Potrzebowski, powiedział.

Certina wspiera rozwój padla w Polsce

Padel to sport, w którym wykorzystuje się rakiety, ale inne niż te, których używa się w tenisie czy squashu. Kluczowa jest siła i szybkość, a rozgrywki są niezwykle dynamiczne. Z tych powodów padel zyskuje coraz większą popularność na całym świecie. 

Materiały prasowe

Padel to nowa dyscyplina sportu, którą stworzono z myślą o grze na ograniczonej przestrzeni. Korty do padla, znacznie mniejsze niż tenisowe (20x10 metrów) łatwo wtapiają się w miejską przestrzeń. Kluczem do wygranej w padlu jest dynamika i kreatywność zawodników. Ważna jest też taktyka i umiejętności techniczne. Charakterystyczne dla tego sportu są długie i spektakularne wymiany. Mecze rozgrywa się w parach, pole gry przedziela siatka, a zasady i system punktacji są zbliżone do tenisa. 

„Padel to młoda i rozwijająca się dyscyplina sportu, która przyciąga inną, młodszą publiczność niż klasyczne sporty, w których gra się rakietami. My działamy tak samo, tworząc wyjątkowo niezawodne produkty w przystępnych cenach” – powiedział CEO marki Certina, Marc Aellen.

Od 2024 roku Certina, szwajcarska marka zegarków, będzie pełnić funkcję Partnera Tytularnego Polskiej Federacji Padla (PFP). Efekt tej współpracy zobaczymy już niebawem: federacja zorganizuje coroczne krajowe turnieje „CERTINA Polish Padel Tour”. Partnerzy obejmą także wspólną certyfikacją najlepsze polskie kluby padlowe. Czy to zapowiedź eksplozji popularności jednego z najmodniejszych nowych sportów?

„Współpraca z Certiną to nowy rozdział w rozwoju polskiego padla. Jakość, wizja i precyzja, które są głęboko zakorzenione w DNA szwajcarskiej marki doskonale odpowiadają wartościom, jakie gra w padla wnosi do naszego życia. Wierzę, że wspólnym celem Certiny i Polskiej Federacji Padla jest tworzenie unikatowych projektów, dzięki którym zawodnicy i widzowie spędzą z naszą grą niezapomniany czas” – powiedział prezes PFP, Marcin Potrzebowski, powiedział.

Sport
Olimpijczycy apelują do firmy Nike. „Te buty będę musiała wyrzucić do kosza”
Sport
Marka sportowa zrywa z toksycznym wizerunkiem. Ugięła się pod presją klientek
Sport
Szwedzki pomysł może uratować narciarstwo. Trasy w tunelach i chłodzony śnieg
Sport
Netflix startuje z nową produkcją. Przygotował ją wspólnie z firmą Nike
Sport
Messi i Ronaldo razem w reklamie. Jak powstało zdjęcie, które rozpaliło kibiców?