Rabanne Million Gold For Her: kwiatowa rewolucja i połysk złota

Supermdelka Gigi Hadid jako ambasadorka. Nowe perfumy o wyrazistych nutach drzewnych i kwiatowych. Odważna kampania reklamowa. Marka Rabanne pokazuje siłę.

Publikacja: 12.09.2024 11:47

Gigi Hadid została ambasadorką nowego zapachu Rabanne Million Gold For Her.

Gigi Hadid została ambasadorką nowego zapachu Rabanne Million Gold For Her.

Foto: Materiały prasowe

Są w świecie stylu i mody marki, którym po drodze jest ze stonowaną elegancją. I są też takie, które od początku podążają własną drogą, nie bojąc się ryzyka, stawiając na kreatywność i odwagę. Taka właśnie jest marka Rabanne. Jej twórca, legendarny hiszpański projektant Paco Rabanne, w latach 60. rozpoczął rewolucję w świecie mody sięgając po fasony i materiały, które wydawały się rewolucyjne, wręcz obrazoburcze, a dzisiaj należą do kanonu sztuki użytkowej.

Rabanne słynie też z nieszablonowych perfum, które zaskakują nie tylko kompozycjami zapachowymi, ale i innowacyjnymi flakonami. Są czymś więcej niż jedynie opakowaniami. To designerskie perełki, które mają swoje miejsce w świecie designu.

Rabanne Million Gold For Her: Gigi Hadid jako ambasadorka

W tym roku Rabanne zaskakuje podwójnie. Po pierwsze – ambasadorką została Gigi Hadid, topmodelka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci we współczesnych świecie mody. Po drugie – debiutuje Million Gold For Her, pierwszy zapach Rabanne z nowego uniwersum zapachowego marki, umieszczony we flakonie z elementem biżuterii sygnowanej przez Rabanne.

Czytaj więcej

Rabanne Beauty wchodzi do Polski. Pionierska siła marki i innowacyjne formuły

Dlaczego właśnie Gigi? Słynna topmodelka reprezentuje nowoczesną kobiecość, bezkompromisową i odważną. „Gigi przywołuje ducha naszego dziedzictwa. Dostrzegam w niej podobieństwo do legendarnych muz Monsieur Rabanne’a – od Jane Birkin po Jane Fondę w roli Barbarelli. Wnosi również swoją własną, odrębną osobowość, dzięki której jest idealnym wcieleniem nowoczesnej kobiety Rabanne” – mówi Jerome Leloup, wiceprezes Rabanne.

Materiały prasowe

Gigi jest gwiazdą też kampanii reklamowej zapachu Rabanne Million Gold For Her, która ma zainspirować młode pokolenie do tego, by przeciwstawiało się przeciw obowiązującym standardom i podkreślało własną indywidualność. W reklamie wykorzystano utwór Pure/Honey autorstwa Beyoncé.

Nowy zapach Rabanne Million Gold For Her

Nowy zapach Rabanne Million Gold For Her jest dziełem cenionych kreatorów zapachów: Alienora Massenet, Suzy Le Helley, Nathalie Benareau i Loc Donga. Ich kreacja to  pierwszy w historii marki zapach tak jednoznacznie kwiatowy. Jego struktura opiera się na połączeniu róży i białych kwiatów z akordem mineralnego piżma.

W nucie głowy można odnaleźć kodestylat olejku lawendowego o kremowym charakterze, który połączono z ręcznie tłoczonym olejkiem mandarynkowym z Madagaskaru i laboratoryjnie stworzoną molekułą Pearadise. W nucie serca jest między innymi olejek Ylang-Ylang z Madagaskaru oraz jaśmin „Coeur de Saison”.

Finalny akcent to akord mchu z ekopiżmem i wanilią burbońską z Madagaskaru, uprawianą w sposób zrównoważony przez organizacje małych producentów posiadające certyfikat Fairtrade.

Materiały prasowe

Całość daje zmysłową i bardzo kobiecą kompozycję, stworzoną w oparciu o szlachetne składniki w 90% pochodzenia naturalnego. „Ten zapach wyróżnia się męskimi i kobiecymi składnikami, które połączyliśmy w jednej kreacji” – mówi Alienor Massenet, jeden z twórców zapachu.

Flakony Million Gold For Her ozdobione są oryginalnym detalem zwanym Ogniwem XL. To element pojawiający się w kolekcjach biżuterii tej marki inspirowany łańcuchami łodzi w Bretanii, miejscu, które było źródłem inspiracji i dla Paco Rabanne’a, i dla Juliena Dosseny, projektanta odpowiedzialnego za kolekcje sygnowane marką Rabanne. Flakony o pojemnościach 50 ml i 90 ml są przystosowane do wielokrotnego napełniania, by mogły pełnić swoją funkcję niemal bez końca

Są w świecie stylu i mody marki, którym po drodze jest ze stonowaną elegancją. I są też takie, które od początku podążają własną drogą, nie bojąc się ryzyka, stawiając na kreatywność i odwagę. Taka właśnie jest marka Rabanne. Jej twórca, legendarny hiszpański projektant Paco Rabanne, w latach 60. rozpoczął rewolucję w świecie mody sięgając po fasony i materiały, które wydawały się rewolucyjne, wręcz obrazoburcze, a dzisiaj należą do kanonu sztuki użytkowej.

Pozostało 86% artykułu
Kosmetyki
Regeneracja skóry po lecie pełnym słońca. Od czego zacząć?
Kosmetyki
Nowa strategia marki Avon. Współpraca z najpopularniejszą drogerią w Polsce
Kosmetyki
Rabanne Beauty wchodzi do Polski. Pionierska siła marki i innowacyjne formuły
Kosmetyki
Nadchodzi nowy „efekt szminki”. Co kupujemy, by osłodzić sobie czas kryzysu?
Kosmetyki
Słynny paryski dom mody przegrał batalię prawną. Górą mała firma ze Słowenii