Rabanne Million Gold For Her: kwiatowa rewolucja i połysk złota

Supermdelka Gigi Hadid jako ambasadorka. Nowe perfumy o wyrazistych nutach drzewnych i kwiatowych. Odważna kampania reklamowa. Marka Rabanne pokazuje siłę.

Publikacja: 12.09.2024 11:47

Gigi Hadid została ambasadorką nowego zapachu Rabanne Million Gold For Her.

Gigi Hadid została ambasadorką nowego zapachu Rabanne Million Gold For Her.

Foto: Materiały prasowe

Są w świecie stylu i mody marki, którym po drodze jest ze stonowaną elegancją. I są też takie, które od początku podążają własną drogą, nie bojąc się ryzyka, stawiając na kreatywność i odwagę. Taka właśnie jest marka Rabanne. Jej twórca, legendarny hiszpański projektant Paco Rabanne, w latach 60. rozpoczął rewolucję w świecie mody sięgając po fasony i materiały, które wydawały się rewolucyjne, wręcz obrazoburcze, a dzisiaj należą do kanonu sztuki użytkowej.

Rabanne słynie też z nieszablonowych perfum, które zaskakują nie tylko kompozycjami zapachowymi, ale i innowacyjnymi flakonami. Są czymś więcej niż jedynie opakowaniami. To designerskie perełki, które mają swoje miejsce w świecie designu.

Rabanne Million Gold For Her: Gigi Hadid jako ambasadorka

W tym roku Rabanne zaskakuje podwójnie. Po pierwsze – ambasadorką została Gigi Hadid, topmodelka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci we współczesnych świecie mody. Po drugie – debiutuje Million Gold For Her, pierwszy zapach Rabanne z nowego uniwersum zapachowego marki, umieszczony we flakonie z elementem biżuterii sygnowanej przez Rabanne.

Czytaj więcej

Rabanne Beauty wchodzi do Polski. Pionierska siła marki i innowacyjne formuły

Dlaczego właśnie Gigi? Słynna topmodelka reprezentuje nowoczesną kobiecość, bezkompromisową i odważną. „Gigi przywołuje ducha naszego dziedzictwa. Dostrzegam w niej podobieństwo do legendarnych muz Monsieur Rabanne’a – od Jane Birkin po Jane Fondę w roli Barbarelli. Wnosi również swoją własną, odrębną osobowość, dzięki której jest idealnym wcieleniem nowoczesnej kobiety Rabanne” – mówi Jerome Leloup, wiceprezes Rabanne.

Foto: Materiały prasowe

Gigi jest gwiazdą też kampanii reklamowej zapachu Rabanne Million Gold For Her, która ma zainspirować młode pokolenie do tego, by przeciwstawiało się przeciw obowiązującym standardom i podkreślało własną indywidualność. W reklamie wykorzystano utwór Pure/Honey autorstwa Beyoncé.

Nowy zapach Rabanne Million Gold For Her

Nowy zapach Rabanne Million Gold For Her jest dziełem cenionych kreatorów zapachów: Alienora Massenet, Suzy Le Helley, Nathalie Benareau i Loc Donga. Ich kreacja to  pierwszy w historii marki zapach tak jednoznacznie kwiatowy. Jego struktura opiera się na połączeniu róży i białych kwiatów z akordem mineralnego piżma.

W nucie głowy można odnaleźć kodestylat olejku lawendowego o kremowym charakterze, który połączono z ręcznie tłoczonym olejkiem mandarynkowym z Madagaskaru i laboratoryjnie stworzoną molekułą Pearadise. W nucie serca jest między innymi olejek Ylang-Ylang z Madagaskaru oraz jaśmin „Coeur de Saison”.

Finalny akcent to akord mchu z ekopiżmem i wanilią burbońską z Madagaskaru, uprawianą w sposób zrównoważony przez organizacje małych producentów posiadające certyfikat Fairtrade.

Foto: Materiały prasowe

Całość daje zmysłową i bardzo kobiecą kompozycję, stworzoną w oparciu o szlachetne składniki w 90% pochodzenia naturalnego. „Ten zapach wyróżnia się męskimi i kobiecymi składnikami, które połączyliśmy w jednej kreacji” – mówi Alienor Massenet, jeden z twórców zapachu.

Flakony Million Gold For Her ozdobione są oryginalnym detalem zwanym Ogniwem XL. To element pojawiający się w kolekcjach biżuterii tej marki inspirowany łańcuchami łodzi w Bretanii, miejscu, które było źródłem inspiracji i dla Paco Rabanne’a, i dla Juliena Dosseny, projektanta odpowiedzialnego za kolekcje sygnowane marką Rabanne. Flakony o pojemnościach 50 ml i 90 ml są przystosowane do wielokrotnego napełniania, by mogły pełnić swoją funkcję niemal bez końca

Są w świecie stylu i mody marki, którym po drodze jest ze stonowaną elegancją. I są też takie, które od początku podążają własną drogą, nie bojąc się ryzyka, stawiając na kreatywność i odwagę. Taka właśnie jest marka Rabanne. Jej twórca, legendarny hiszpański projektant Paco Rabanne, w latach 60. rozpoczął rewolucję w świecie mody sięgając po fasony i materiały, które wydawały się rewolucyjne, wręcz obrazoburcze, a dzisiaj należą do kanonu sztuki użytkowej.

Pozostało 86% artykułu
Kosmetyki
Regeneracja skóry po lecie pełnym słońca. Od czego zacząć?
Kosmetyki
Nowa strategia marki Avon. Współpraca z najpopularniejszą drogerią w Polsce
Kosmetyki
Rabanne Beauty wchodzi do Polski. Pionierska siła marki i innowacyjne formuły
Kosmetyki
Nadchodzi nowy „efekt szminki”. Co kupujemy, by osłodzić sobie czas kryzysu?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Kosmetyki
Słynny paryski dom mody przegrał batalię prawną. Górą mała firma ze Słowenii