Są w świecie stylu i mody marki, którym po drodze jest ze stonowaną elegancją. I są też takie, które od początku podążają własną drogą, nie bojąc się ryzyka, stawiając na kreatywność i odwagę. Taka właśnie jest marka Rabanne. Jej twórca, legendarny hiszpański projektant Paco Rabanne, w latach 60. rozpoczął rewolucję w świecie mody sięgając po fasony i materiały, które wydawały się rewolucyjne, wręcz obrazoburcze, a dzisiaj należą do kanonu sztuki użytkowej.
Rabanne słynie też z nieszablonowych perfum, które zaskakują nie tylko kompozycjami zapachowymi, ale i innowacyjnymi flakonami. Są czymś więcej niż jedynie opakowaniami. To designerskie perełki, które mają swoje miejsce w świecie designu.
Rabanne Million Gold For Her: Gigi Hadid jako ambasadorka
W tym roku Rabanne zaskakuje podwójnie. Po pierwsze – ambasadorką została Gigi Hadid, topmodelka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci we współczesnych świecie mody. Po drugie – debiutuje Million Gold For Her, pierwszy zapach Rabanne z nowego uniwersum zapachowego marki, umieszczony we flakonie z elementem biżuterii sygnowanej przez Rabanne.
Czytaj więcej
Marka Rabanne, jedna z ikon świata mody, znana z awangardowych projektów wyprzedzających swoją epokę, pokazała swoje nowe oblicze. W Polsce dostępna jest już nowa kolekcja produktów do makijażu Rabanne Beauty.
Dlaczego właśnie Gigi? Słynna topmodelka reprezentuje nowoczesną kobiecość, bezkompromisową i odważną. „Gigi przywołuje ducha naszego dziedzictwa. Dostrzegam w niej podobieństwo do legendarnych muz Monsieur Rabanne’a – od Jane Birkin po Jane Fondę w roli Barbarelli. Wnosi również swoją własną, odrębną osobowość, dzięki której jest idealnym wcieleniem nowoczesnej kobiety Rabanne” – mówi Jerome Leloup, wiceprezes Rabanne.