Rabanne Beauty wchodzi do Polski. Pionierska siła marki i innowacyjne formuły

Marka Rabanne, jedna z ikon świata mody, znana z awangardowych projektów wyprzedzających swoją epokę, pokazała swoje nowe oblicze. W Polsce dostępna jest już nowa kolekcja produktów do makijażu Rabanne Beauty.

Publikacja: 04.09.2024 16:02

Rabanne Beauty to cztery „światy” – czyli rodziny produktów do makijażu.

Rabanne Beauty to cztery „światy” – czyli rodziny produktów do makijażu.

Foto: Frankie Creative

Trudno mówić o historii mody nie wspominając o marce Rabanne. Projekty Paco Rabanne'a były rewolucyjne, hiszpański wizjoner nie bał się eksperymentów i odważnie stosował w swoich kolekcjach materiały i tworzywa, których w w latach 60. w ogóle nie kojarzono ze światem mody. Swoją odwagą Hiszpan popchnął modę w stronę ultranowoczesności i stał się punktem odniesienia dla kolejnych pokoleń twórców. 

Rabanne Beauty debiutuje w Polsce

Marka Rabanne to jednak nie tylko moda, to także bogata kolekcja perfum, a także – produktów do makijażu. Słynna marka także na tym polu jest niezwykle odważna i i tak jak w przypadku mody, wyznacza trendy.

Foto: Frankie Creative

Produkty Rabanne Beauty stworzono w oparciu o formuły wysokiej jakości, które wzbogacono o składniki łagodne dla skóry. Wyraziste odcienie zapewniają intrygujący efekt kolorystyczny, a także – matowe, błyszczące bądź metaliczne wykończenie, inspirowane legendarnymi tkaninami i tworzywami, z których słynie marka Rabanne.

Foto: Frankie Creative

Produkty Rabanne Beauty podzielono na cztery odrębne „światy” – Nudes, Eyephoria, Rouge Rabanne i Arts Factory. Nudes to linia produktów do makijażu twarzy inspirowanych tkaniną wykonaną z metalowej siatki, którą Paco Rabbane szokował w latach 60. XX wieku. Kosmetyki Eyephoria pozwalają stworzyć wyrazisty makijaż oczu. Rouge Rabanne to pomadki o matowych, metalicznych i lśniących wykończeniach, które mają właściwości nawilżające.

Foto: Frankie Creative

Na koniec –  Arts Factory, rodzina produktów do makijażu o innowacyjnych formułach, które nawiązują do świata sztuki, ale też do spuścizny domu mody Rabanne. Wszystkie produkty do makijażu są wegańskie, testowane dermatologicznie i wzbogacone o składniki pielęgnacyjne.

Foto: Frankie Creative

Wprowadzeniu na rynek rodziny produktów Rabanne Beauty towarzyszy kampania reklamowa, która jest dziełem Diane Kendal, cenionej wizażystki, która dołączyła do Rabanne jako dyrektorka kreatywna. Jej gwiazdą jest Troye Sivan, australijski piosenkarz i aktor, nominowany do nagrody Grammy, niezwykle wyrazistą postać świata muzyki i mody.

Trudno mówić o historii mody nie wspominając o marce Rabanne. Projekty Paco Rabanne'a były rewolucyjne, hiszpański wizjoner nie bał się eksperymentów i odważnie stosował w swoich kolekcjach materiały i tworzywa, których w w latach 60. w ogóle nie kojarzono ze światem mody. Swoją odwagą Hiszpan popchnął modę w stronę ultranowoczesności i stał się punktem odniesienia dla kolejnych pokoleń twórców. 

Rabanne Beauty debiutuje w Polsce

Kosmetyki
Regeneracja skóry po lecie pełnym słońca. Od czego zacząć?
Kosmetyki
Nowa strategia marki Avon. Współpraca z najpopularniejszą drogerią w Polsce
Kosmetyki
Rabanne Million Gold For Her: kwiatowa rewolucja i połysk złota
Kosmetyki
Nadchodzi nowy „efekt szminki”. Co kupujemy, by osłodzić sobie czas kryzysu?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Kosmetyki
Słynny paryski dom mody przegrał batalię prawną. Górą mała firma ze Słowenii