Wielu miłośnikom perfum niszowych nie trzeba przedstawiać marki BDK Parfums (jest dostępna również w Polsce). Zyskującą popularność i dobrze prosperującą francuską marką z górnej półki zainteresował się gigant branży luksusowej, francuski koncern LVMH, właściciel tak znanych domów mody jak Christian Dior, Fendi, Loewe czy Givenchy.
Koncern LVMH inwestuje w branżę perfum niszowych
W ostatnim czasie uwaga wielkich koncernów obecnych na rynku dóbr luksusowych coraz częściej skupia się na sektorze perfum niszowych, który przeżywa okres rozkwitu. Kluczowi gracze chętnie inwestują w prężnie rozwijające się, obiecujące marki, chcąc skorzystać na rosnącej popularności zapachów autorskich, które stają się coraz popularniejsze w czasach, w których chcemy się wyróżniać.
Taki krok podjął francuski koncern LVMH, o czym informują branżowe media. Francuski gigant branży dóbr i usług z górnej półki posiada w swoim portfolio 75 marek luksusowej odzieży, biżuterii, zegarków i alkoholi, a także kilkanaście marek kosmetycznych, w tym Kenzo, Guerlain czy Maison Francis Kurkdjian.
Czytaj więcej
Jesienna kolekcja znanego francuskiego dom mody Rochas była ostatnią, która trafiła do sprzedaży....
Do kategorii perfum niszowych można zaliczyć jedynie tę ostatnią markę. Zarząd LVMH z francuskim miliarderem Bernardem Arnaultem na czele postanowił poszerzyć wpływy w dynamicznie rozwijającym się segmencie zapachów niszowych, który swój sukces zawdzięcza przede wszystkim zainteresowaniu młodych klientów i klientek.