Reklama

Nowa strategia marki Avon. Współpraca z najpopularniejszą drogerią w Polsce

Od października 2024 kosmetyki Avon będą dostępne w drogeriach Rossmann. To kolejny krok w realizacji strategii wielokanałowej. Jedno pozostaje niezmienne – kluczowe dla marki Avon wciąż pozostają konsultantki, których w Polsce jest prawie 146 tysięcy.

Publikacja: 17.09.2024 16:27

Wyselekcjonowane produkty Avon będą teraz dostępne w drogeriach Rossmann.

Wyselekcjonowane produkty Avon będą teraz dostępne w drogeriach Rossmann.

Foto: Materiały prasowe

Nawet najlepszą i najbardziej skuteczną strategię warto czasem skorygować, jeśli zmieniają się warunki, a trzeba przyznać, że współczesny świat podlega zmianom coraz szybciej. To dotyczy każdej firmy bez wyjątku.

Także Avon, firma istniejąca od 137 lat i od 33 lat działająca w Polsce, postanowiła skorygować swoją strategię, by lepiej dostosować się do potrzeb klientów.

W ramach nowej strategii od lat funkcjonuje sklep internetowy marki. Od zeszłego roku produkty Avon są dostępne w oficjalnej strefie marki na Allegro, a od tego roku – na stronie Empiku. Teraz Avon idzie o krok dalej i wprowadza swoje produkty do 500 drogerii Rossmann w Polsce. Dzięki temu firma chce dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki.

Kosmetyki Avon w drogeriach Rossmann

„Idziemy z duchem czasu i chcemy odpowiedzieć na potrzeby współczesnego rynku beauty, dlatego rozwijamy nowe kanały sprzedaży, dzięki którym możemy zaoferować nasze uwielbiane kosmetyki tam, gdzie konsumenci są i tam, gdzie chcą je kupić: w Internecie, przez konsultantkę, czy w ulubionej drogerii. Podstawą naszego biznesu jest sprzedaż przez Konsultantki i tak pozostanie, bo to one są sercem naszej firmy. Nowe kanały dystrybucji to dla nas okazja do dotarcia do szerszego grona Klientów, zwiększenia rozpoznawalności marki oraz rozwoju działalności – mówi Anneli Loorits, General Manager w Avon Cosmetics Polska.

W drogeriach Rossmann dostępne będzie wyselekcjonowane portfolio najpopularniejszych produktów Avon. Oferta została stworzona z myślą o tych, którzy dotąd nie mieli okazji wypróbować kosmetyków tej marki. W Rossmannie znaleźć będzie można produkty z 3 kategorii: pielęgnacja twarzy, makijaż i zapachy. Pełne portfolio produktów będzie dostępne na stronie internetowej Avon i u konsultantek.

Reklama
Reklama

To nie wszystko – Avon umożliwia teraz klientom i konsultantkom rozwijanie własnego biznesu poprzez otwarcie sklepu franczyzowego. W proponowanym modelu franczyzy dostępne są dwa formaty: wyspa z niższym wkładem własnym oraz sklep stacjonarny wymagający większej inwestycji na start.

Obecnie marka może się pochwalić ponad 70 sklepami w Turcji oraz dwoma w Wielkiej Brytanii, a także w Rumunii. Doświadczenie pokazuje, że wiodącym formatem są wyspy w centrach handlowych, które cieszą się rosnącą popularnością i notują pozytywne wyniki sprzedażowe, co zachęca do otwierania kolejnych punktów.

Nawet najlepszą i najbardziej skuteczną strategię warto czasem skorygować, jeśli zmieniają się warunki, a trzeba przyznać, że współczesny świat podlega zmianom coraz szybciej. To dotyczy każdej firmy bez wyjątku.

Także Avon, firma istniejąca od 137 lat i od 33 lat działająca w Polsce, postanowiła skorygować swoją strategię, by lepiej dostosować się do potrzeb klientów.

Pozostało jeszcze 84% artykułu
Reklama
Kosmetyki
Biznesowa porażka Kate Moss. Jej marka kosmetyczna znika z rynku po trzech latach
Kosmetyki
Koniec „efektu szminki”? Zmienia się trend, który rządził branżą luksusową
Kosmetyki
Bondi Sands: Naturalny efekt opalenizny. Sekret słynnej australijskiej marki
Kosmetyki
Hit eksportowy francuskiej gospodarki. Więcej przyniosła tylko branża lotnicza
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Kosmetyki
Perfumy „mistyczne” to nowy fenomen. Niszowe zapachy luksusowe rosną w siłę
Reklama
Reklama