W 2030 roku na świecie będą dwa miliardy samochodów z silnikami spalinowymi. Wprowadzenie ograniczeń ich wykorzystania mogłoby sprawić, że zostaniemy z gór...
„Prawa autorskie są dla przegrywów” – pisał prawie 15 lat temu w swojej książce Banksy, najsłynniejszy na świecie anonimowy artysta. Po latach może się oka...
Szefowie rywalizujących ze sobą koncernów Kering i LVMH, skupiających najsłynniejsze marki luksusowe, od lat walczą o wpływy i pieniądze. Francois Pinault...
Ludzie bogaci w ciągu ostatniego roku stali się jeszcze bogatsi i wydają na sztukę więcej niż dotychczas. Jednak transakcja sprzedaży pracy Jeana-Michela B...
Pandora, światowy gigant branży biżuteryjnej, nie będzie już wykorzystywał diamentów z kopalni. Zamiast nich postawi na sztuczne diamenty produkowane w lab...
Nowa kolekcja pierścionków zaręczynowych dla mężczyzn w ofercie słynnego jubilera Tiffany & Co. to odpowiedź na rosnące zainteresowanie męską biżuterią.
Do tej pory twórcy związani z tokenami NFT działali na uboczu rynku wielkiej sztuki. Teraz zaczęli zajmować się dziełami najbardziej pożądanych artystów św...
Torby z upominkami o ogromnej wartości to już tradycja ceremonii wręczenia Oscarów. Na 25 nominowanych w najbardziej prestiżowych kategoriach czekają produ...
Czy kreatywność jest produktem równie niezbędnym, jak papier toaletowy i sos pomidorowy? Tak twierdzą władze londyńskiego Design Museum. W tym tygodniu ta...
Książki dobrane do stylu właściciela i dopasowane do charakteru wnętrz – szyte na miarę biblioteki są dzisiaj tak samo ważne jak meble czy dzieła sztuki na...
Bioceramika – to najnowsza innowacja marki Swatch. Szwajcarzy przedstawili właśnie kolekcję zegarków wykonaną z materiału będącego kompozytem na miarę wyzw...
Dla słynnego brytyjskiego malarza Davida Hockneya tokeny NFT to niezrozumiałe zjawisko, a cyfrowy obraz artysty znanego jako Beeple, sprzedany za 69 milion...
Slonsko Chałpa, budynek projektu poznańskiego studia mode:lina, to polski przykład na efektowne połączenie oryginalnego charakteru budynku z nowoczesnymi r...
„Pytanie nie „czy”, a „kiedy” luksusowe produkty w wersji cyfrowej staną się istotną częścią rynku. Chcemy być pierwsi” – mówi szef znanej szwajcarskiej ma...