Wszystko drożeje, nawet diamenty. Zaręczyny będą oznaczać większy wydatek

Biżuteria z diamentami nigdy nie należała do tanich, ale wygląda na to, że nadchodzi fala podwyżek. Najważniejszy producent diamentów podnosi ceny swoich produktów. To między innymi efekt wojny w Ukrainie, ale nie tylko.

Pierścionek z brylantem przestał być symbolem zaręczyn. Kupują go singielki

Przez wiele lat złoty pierścionek z brylantem kupowało się głównie z okazji zaręczyn. Teraz po takie pierścionki sięgają też singielki. Nie po to, by podkreślać chęć zawarcia małżeństwa, ale by zaakcentować swoją niezależność.

Mistrzowie z całego świata: nowe kolekcje znanych jubilerów w ofercie W. KRUK

Złoto, kamienie szlachetne oraz starannie dobrani wybitni rzemieślnicy – W.KRUK przedstawia nowe kreacje słynnych jubilerów z Europy i Kanady.

Czas na biżuterię kinetyczną: piękne ozdoby to za mało, chcemy się nimi bawić

Porusza się, dzwoni, a przy tym pięknie wygląda. Biżuteria kinetyczna staje się coraz bardziej popularność. To nowe zjawisko – piękne łańcuszki, bransoletki czy pierścionki przestały nam wystarczać.

Zachować najwspanialsze wspomnienia: jak wybrać idealne obrączki na ślub?

Piękny i trwały symbol miłości – tym właśnie są dobrze dobrane obrączki ślubne. Ważne jest też to, by były niepowtarzalne. Na co zwracać uwagę przy wyborze obrączek w salonie jubilerskim?

Ekologiczne pudełka i torebki: w Dniu Ziemi Apart wprowadza nowe opakowania

W Międzynarodowy Dzień Ziemi marka Apart ogłosiła wprowadzenie nowych opakowań. Klienci otrzymają swoje produkty w ekologicznych pudełkach i torebkach.

Kolekcja biżuterii Louis Vuitton wywołała oburzenie. Chodzi o użycie litery Z

Marka Louis Vuitton zaprezentowała niedawno najnowszą kolekcję swojej biżuterii. Motywem powtarzającym się w projektach jest wzór przypominający literę „Z”.

Złote nakrętki na nadgarstku: dlaczego luksusowa biżuteria stała się dziwna?

Moda na wszystko, co dziwne, trwa w najlepsze. Nie ominęła ona również branży jubilerskiej, w której projektanci prześcigają się w coraz to nowych, niebanalnych pomysłach.

6 tysięcy brylantów: potomkowie króla Włoch chcą odzyskać królewskie klejnoty

Potomkowie Humberta II, ostatniego króla Włoch, usuniętego z tronu i wygnanego w 1946 roku, chcą, by państwo włoskie oddało im precjoza należące do ich przodka. Chodzi o ogromne kosztowności, które od ponad 70 lat spoczywają w skarbcu bankowym.

„Klejnot z kosmosu”. Zagadkowy czarny diament trafi na aukcję. Będzie rekord?

Przez 20 lat anonimowy właściciel tego czarnego diamentu o wadze ponad 555 karatów ukrywał go przed światem. Teraz kamień po raz pierwszy jest prezentowany publicznie, a niebawem trafi na aukcję w Sotheby's. Spekuluje się, że padnie rekord.

„Brylanty w kolorze brudnej wody”: czy znudziła nam się klasyczna biżuteria?

Pierścionki zaręczynowe od niepamiętnych czasów wyglądają w sposób bardzo przewidywalny: złoto oraz brylanty. Wygląda na to, że mamy dość tej monotonii, bo w tym roku popularne stają kamienie szlachetne o zaskakującej barwie.

„Życie to droga”. Magda Mołek gwiazdą nowej kolekcji ambasadorskiej W. Kruk

Dla marki W. Kruk jesień zaczęła się od premiery kolekcji ambasadorskiej stworzonej we współpracy z Magdą Mołek. Składają się na nią biżuteria, ale też dodatki i akcesoria.

Zuchwały napad na butik w centrum Paryża. Miasto nie radzi sobie z falą rabunków

Gangsterzy w eleganckich garniturach i z bronią długą napadli na butik włoskiej marki biżuteryjnej Bulgari przy jednym z najbardziej reprezentacyjnych placów w Paryżu. To kolejny napad w biały dzień na butik w centrum miasta.

Koniec logomanii? Marki luksusowe przegrywają z modą na brak logotypów

Całkowicie wbrew trwającej zdecydowanie zbyt długo modzie na logomanię wyłania się zaskakujący trend na rzeczy niemarkowe, wręcz anonimowe. Dotyczy to zwłaszcza biżuterii – coraz częściej chcemy, by zachwycała pięknem, a nie logotypem słynnej marki.

Beyonce pokazała słynny żółty brylant Tiffany. To unikat. Ile jest wart?

Tiffany & Co., amerykański jubiler, do najnowszej kampanii reklamowej zatrudnił małżeństwo Jay–Z i Beyonce Knowles-Carter. W kampanii występuje też żółty brylant o wadze blisko 129 karatów. To jeden z najsłynniejszych kamieni szlachetnych na świecie.

Kara dla jubilera za pierścionek, z którego wypadł brylant

Gdy za pierścionek płacisz 150 tysięcy złotych, możesz zakładać, że będzie trwały. A jeśli nie? Wtedy jubiler musi zapłacić odszkodowanie