„Klejnot z kosmosu”. Zagadkowy czarny diament trafi na aukcję. Będzie rekord?

Przez 20 lat anonimowy właściciel tego czarnego diamentu o wadze ponad 555 karatów ukrywał go przed światem. Teraz kamień po raz pierwszy jest prezentowany publicznie, a niebawem trafi na aukcję w Sotheby's. Spekuluje się, że padnie rekord.

„Brylanty w kolorze brudnej wody”: czy znudziła nam się klasyczna biżuteria?

Pierścionki zaręczynowe od niepamiętnych czasów wyglądają w sposób bardzo przewidywalny: złoto oraz brylanty. Wygląda na to, że mamy dość tej monotonii, bo w tym roku popularne stają kamienie szlachetne o zaskakującej barwie.

„Życie to droga”. Magda Mołek gwiazdą nowej kolekcji ambasadorskiej W. Kruk

Dla marki W. Kruk jesień zaczęła się od premiery kolekcji ambasadorskiej stworzonej we współpracy z Magdą Mołek. Składają się na nią biżuteria, ale też dodatki i akcesoria.

Zuchwały napad na butik w centrum Paryża. Miasto nie radzi sobie z falą rabunków

Gangsterzy w eleganckich garniturach i z bronią długą napadli na butik włoskiej marki biżuteryjnej Bulgari przy jednym z najbardziej reprezentacyjnych placów w Paryżu. To kolejny napad w biały dzień na butik w centrum miasta.

Koniec logomanii? Marki luksusowe przegrywają z modą na brak logotypów

Całkowicie wbrew trwającej zdecydowanie zbyt długo modzie na logomanię wyłania się zaskakujący trend na rzeczy niemarkowe, wręcz anonimowe. Dotyczy to zwłaszcza biżuterii – coraz częściej chcemy, by zachwycała pięknem, a nie logotypem słynnej marki.

Beyonce pokazała słynny żółty brylant Tiffany. To unikat. Ile jest wart?

Tiffany & Co., amerykański jubiler, do najnowszej kampanii reklamowej zatrudnił małżeństwo Jay–Z i Beyonce Knowles-Carter. W kampanii występuje też żółty brylant o wadze blisko 129 karatów. To jeden z najsłynniejszych kamieni szlachetnych na świecie.

Kara dla jubilera za pierścionek, z którego wypadł brylant

Gdy za pierścionek płacisz 150 tysięcy złotych, możesz zakładać, że będzie trwały. A jeśli nie? Wtedy jubiler musi zapłacić odszkodowanie