Matcha robi globalną furorę, za co w dużej mierze odpowiada pokolenie Z i jej zainteresowanie japońskim specjałem. Zainteresowanie matchą stało się tak duż...
Pojęcie „Instagrowa twarz” ma swoją następczynię: to „Meta Face” czyli „Meta twarz”. Czy sztuczna inteligencja wyznacza już standardy piękna w mediach społ...
Jaką opinię wśród Polek i Polaków mają influencerki i influencerzy? Nowy raport przygotowany przez ekspertów z Wavemaker, GroupM i Choreograph pokazuje, ja...
Młodzi pracownicy z pokolenia Z zaczynają wysyłać sygnały ostrzegawcze swoim przełożonym. Zdaniem ekspertów 2025 rok może w dużych firmach stać pod znakiem...
Pokolenie Z staje się motorem napędowym zmian na rynku pracy. Przeciwstawia się standardom, które uważa za przestarzałe i dąży do uzyskania większej równow...
Nie można w niego inwestować, nie da się go „flipować”, nie można też go kupić. Stał się najcenniejszym dobrem w przepracowanych społeczeństwach. Co to tak...
Popularność środków pomagających ograniczyć apetyt i – co za tym idzie – zmniejszyć wagę to nie tylko kwestia zdrowia. Jak się okazuje, to także wyzwanie d...
Talent i kompetencje to nie wszystko co jest potrzebne, by osiągnąć sukces zawodowy i mieć nadzieję na zrobienie kariery – tak uważa wiele osób. Czy tak je...
Jednym z ważniejszych tematów w kampanii wyborczej są zmiany w 800+ dla Ukraińców. Co o propozycjach polityków myślą Polacy? Wnioski z sondażu IBRiS dla „R...
Koronowane głowy w Europie od stuleci wybierają oficjalnych dostawców, którzy zaopatrują dwory królewskie w rozmaite towary. To często bardzo długie współp...
Co w pracy liczy się najbardziej – dobra pensja, możliwość rozwoju zawodowego, poczucie przynależności a może dobra atmosfera w biurze? Najnowszy raport fi...
MrBeast, 26-letni amerykański youtuber ze społecznością fanów na tej platformie, liczącą blisko 350 milionów osób, włączył się do gry o przejęcie kontroli...
Historia zabytkowej willi, która stała się domem dla Donalda Trumpa, jest nie mniej barwna niż życiorys człowieka, który właśnie został 47. prezydentem Sta...
Zdaniem ekspertów rok 2025 minie nam pod znakiem zjawiska, które nazwano „terapeutycznym lenistwem”. Na czym polega ten zyskujący popularność trend, który...
Nikt nie jest w pełni bezpieczny w internecie. Raport przygotowany przez firmę Yubico pokazuje, że problem dotyczy również chętnie korzystającego z nowych...
Eksperci zajmujący się rynkiem pracy dostrzegają nowe zjawisko, które zaczyna się rozprzestrzeniać wśród pracowników. Młodzi pracownicy korporacji zaczynaj...
Wraz z początkiem nowego roku wśród młodych ludzi na świecie zyskuje popularność postanowienie nazywane „No-buy 2025”. Na czym polega nowy trend, który sta...
W Chinach słabnie wprawdzie popyt na produkty luksusowe, ale nie spada za to zainteresowanie chińskich firm europejskimi markami luksusowymi. Początek roku...