Luksusowy second hand rozszerza ofertę dla stałych klientek i udowadnia, że produkty „z drugiej ręki” to jeden z najważniejszych trendów w modzie
Ekskluzywne second handy i zaawansowane technologicznie platformy do sprzedaży używanych produktów stały się czymś powszechnym w branży produktów luksusowych.
Jednak prawdziwym wyzwaniem, stojącym przed serwisami oferującymi drogie buty, torebki czy zegarki na rynku wtórnym, stało się stworzenie programów lojalnościowych, dzięki którym klientki regularnie wracałyby na zakupy.
Program wymiany torebek
Takim pomysłem jest program amerykańskiej marki Rebag, specjalizującej się w pośrednictwie sprzedaży używanych torebek. Od pewnego czasu firma w ramach usługi Infinity oferowała możliwość wymiany torebek, które przestały podobać się nabywczyniom, na pieniądze lub „kredyty” pozwalające na kolejny zakup w serwisie.
Dzięki wprowadzonym właśnie zmianom warunki programu obejmą dłuższy okres. Jeśli klientka zdecyduje się na wymianę torebki w czasie krótszym niż 3 miesiące, Rebag zaoferuje jej 80% ceny produktu. Gdy skorzysta z opcji odsprzedaży przez upływem pół roku od pierwszego zakupu, będzie to 75% ceny, a między 6. a 12. miesiącem – 70%.