Raymond Cloosterman, twórca marki Rituals: Pozostaliśmy wierni naszej filozofii
Raymond Cloosterman od podstaw stworzył markę Rituals Cosmetics, która zmienia myślenie o tym, czym powinny być kosmetyki luksusowe. W jego wizji przedsiębiorczości XXI wieku nie chodzi jednak tylko o wzrost i zysk, ale też o wpływ na rzeczywistość. Z takiego myślenia rodzi się chęć podejmowania działań na rzecz społeczeństwa i środowiska.
Wśród generacji Z rośnie nowy typ milionerów. Błyskawiczna kariera w ciągu roku
Generacja Z oraz milenialsi przyczyniają się do powstania nowego rodzaju milionerów. Co ich wyróżnia? Przede wszystkim – źródło bogactwa, którym w tym przypadku są kryptowaluty. O błyskawicznym rozwoju zjawiska kryptomilionerów piszą analitycy firmy Henley & Partners, a o zainteresowaniu młodych ludzi inwestycjami w kpypto – wielu innych ekspertów.
Metamorfoza stylu Marka Zuckerberga: druga młodość czy sprytny marketing?
Mark Zuckerberg do niedawna nie rozstawał się z T-shirtami i bluzami z kapturem. To jednak już przeszłość. Twórca Facebooka postawił na styl generacji Z. Zmiana nie umknęła obserwatorom poczynań Zuckerberga, więc pojawiły się pytania: 40-letni „Zuck” odnalazł w sobie 20-latka czy chodzi o coś zupełnie innego?
Dlaczego czołowi amerykańscy politycy drżą przed Taylor Swift?
Ponad połowa dorosłych Amerykanów uważa się za jej fanów i twierdzi, że ma ona wpływ na ich decyzje wyborcze. Nic więc dziwnego, że najpotężniejsi politycy z obozu demokratów i republikanów zabiegają o jej względy. Mówienie o Taylor Swift jako o ikonie światowej kultury popularnej XXI wieku to już za mało. Czas mówić o fenomenie. Taylor Swift: gwiazda popkultury, przed którą drży Donald Trump
Artur Chołdzyński: Nie odrzucam projektów, które wymagają zaangażowania
Jest jednym z najbardziej wszechstronnych polskich architektów. Na koncie ma ponad 100 projektów, z których kilkadziesiąt zostało zrealizowanych, wśród nich są znane biurowce i budynki mieszkalne, a także stacje metra w Warszawie. Niedawno zaczął całkowicie nowy rozdział w karierze.
Omenaa Mensah, Rafał Brzoska: Każdy twardziel mięknie, gdy usłyszy „dziękuję”
Ona jest kobietą biznesu, osobowością telewizyjną i filantropką. On – czołowym polskim przedsiębiorcą i inwestorem. Wspólnie zaangażowali się w działalność charytatywną. – W filantropii pracuje się na radość innych ludzi – mówią Omenaa Mensah i Rafał Brzoska, twórcy Wielkiej Aukcji Charytatywnej Top Charity.