Aktualizacja: 21.11.2024 21:10 Publikacja: 04.07.2024 04:15
Stella McCartney podczas ubiegłorocznego szczytu klimatycznego COP28 w Dubaju.
Foto: Annie Sakkab: Bloomberg Finance LP
Stella McCartney, brytyjska projektantka mody i zarazem aktywistka proekologiczna i prozwierzęca, uruchomiła na swoich kanałach społecznościowych kampanię. Nawołuje w niej swoich kolegów i koleżanki po fachu do tego, aby poszli za jej przykładem i przestali wykorzystywać naturalne ptasie pióra.
Pierwsze futro w stu procentach roślinne to rozwiązanie, które może pomóc wyeliminować na stałe futra zwierzęce ze świata mody. Producent nowatorskiego materiału, startup BioFluff, zaprezentował swoją technologię na kopenhaskim tygodniu mody.
Szwedzka marka odzieżowa Asket wprowadza paragony, które oprócz ceny, będą informować też klientów, jaki jest ekologiczny koszt rzeczy, którą kupują. Czy nowe rozwiązanie stanie się standardem w branży odzieżowej?
Odważne deklaracje dotyczące troski o stan środowiska były do niedawna obowiązkowym elementem marketingu wielu marek. To się jednak zmienia. Ta taktyka się nie sprawdziła, dlatego coraz więcej firm wybiera bezpieczne rozwiązanie – „greenhushing”.
Pojawiające się coraz bardziej regularnie fale upałów nie uszły uwadze producentów odzieży czy kosmetyków. Przybywa ubrań wykonanych z materiałów pozwalających znieść saharyjskie upały, które panują tego lata w Europie. W podobnym kierunku zmierza branża kosmetyczna.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Co dzieje się z ubraniami używanymi pozyskiwanymi przez znane marki odzieżowe w ramach nagłaśnianych przez nie programów zbiórek? Sprawdzili to pracownicy organizacji Changing Markets, używając do tego AirTagów, urządzeń lokalizacyjnych firmy Apple.
Eksperci z firmy Cushman & Wakefield ogłosili listę najdroższych ulic na świecie. Na czele tym razem znalazło się jedno z miast Europy. W ten sposób przerwana została dominacja nowojorskiej Piątej Alei.
Redakcja znanego na całym świecie słownika Cambridge wybrała słowo 2024 roku. Zdaniem ekspertów jego popularność pokazuje rosnącą w społeczeństwach popularność afirmacji.
Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych sprawia, że czołowe marki poszukują dla siebie nowych, lukratywnych nisz. Czy okażą się tak atrakcyjne jak chcieliby tego potentaci branży luksusowej?
Legislator wykonuje w sumie niewdzięczną pracę. Działając w interesie publicznym, starając się o dobro wspólne, prawa, wolności i interesy jednostkowe, zmuszony jest chodzić na kompromisy, podejmować trudne decyzje, nie mogąc zadowolić wszystkich.
Mieszka w Zambii, jest po 80, a jej efektowne stylizacje od pewnego czasu robią coraz większą furorę w mediach społecznościowych, udowadniając, że wiek to tylko liczba. O fenomenie Margret Choli rozpisują się zachodnie media, ostatnio stylowa seniorka udzieliła wywiadu serwisowi BBC.
Niemiecka supermodelka Heidi Klum, która od ponad 30 lat odnosi sukcesy w swoim zawodzie, w jednym z wywiadów powiedziała, jak reagowała na złośliwe uwagi ze strony projektantów dotyczące jej sylwetki. Jakie miała podejście do restrykcyjnych diet?
Generacja Z nie ma problemu ze zmianą pracy i miejsca zamieszkania, aby zarabiać więcej - tak wynika z najnowszego raportu H&R Block 2024 Outlook on American Life. Przedstawiciele tego pokolenia nieustannie poszukują też dodatkowych źródeł zarobku.
Czy produkty marek luksusowych stały się za drogie? Przedstawiciel jednego z czołowych włoskich domów mody nie szczędzi słów krytyki pod adresem swojej branży.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas