Aktualizacja: 24.11.2024 20:13 Publikacja: 11.08.2020 15:44
Audemars Piguet Royal Oak Perpetual Calendar
Foto: Charakterystyczna koperta: produktów Audemars Piguet nie da się pomylić z żadnym innym zegarkiem. Fot: Audemars Piguet
Robert Lewandowski starannie wybiera dodatki. Unika strojenia się, nie czuje się w świecie mody męskiej tak swobodnie jak Grzegorz Krychowiak, ale nigdy nie zawodzi, gdy chodzi o wybór zegarków.
Uważni obserwatorzy mogli dostrzec na nadgarstku Lewandowskiego między innymi zegarki Patka Philippe’a i Audemars Piguet. Te marki od lat znajdują się na szczycie zegarkowej piramidy prestiżu. Są przykładem zegarmistrzowskiej perfekcji i starannego kreowania marki, co sprawia, że chętnych do kupna jest znacznie więcej niż zegarków w butikach.
Od momentu premiery w 2021 roku, linia PRX od Tissot zachwyca fanów zegarków na całym świecie. Ten szwajcarski producent, z bogatą historią w tworzeniu stylowych i funkcjonalnych zegarków, sięgnął po innowacyjny materiał – kute włókno węglowe. W wersji PRX 40 Powermatic Tissot udowadnia, że luksus i dostępność mogą iść w parze, oferując coś naprawdę wyjątkowego: zegarek, który jest lekki, wytrzymały i unikatowy wizualnie.
Jaki zegarek wybrać? To trudne pytanie stawia niemal każdy, kto chce mieć na nadgarstku coś zarazem stylowego, wytrzymałego, wykonanego z troską o detale i przede wszystkim – precyzyjnie mierzącego czas. Od czego zacząć? Najlepiej zaufać ekspertom.
Pierwsza Omega w kosmosie – to brzmi bardzo dumnie. W 62. rocznicę historycznej misji amerykańskiego astronauty Waltera Schirry, szwajcarska firma prezentuje nowe wcielenie modelu „First Omega in Space” z nową tarczą i certyfikatem Master Chronometer.
Nowy chronograf szwajcarskiej marki Certina to zegarek nawiązujący do fenomenu padla, sportu, który zyskuje na świecie ogromną popularność.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
65. rocznicę premiery rynkowej modelu Legend Diver szwajcarska firma Longines uczciła, prezentując trzy nowe wersje kolorystyczne swojego bestsellerowego zegarka.
Raymond Cloosterman od podstaw stworzył markę Rituals Cosmetics, która zmienia myślenie o tym, czym powinny być kosmetyki luksusowe. W jego wizji przedsiębiorczości XXI wieku nie chodzi jednak tylko o wzrost i zysk, ale też o wpływ na rzeczywistość. Z takiego myślenia rodzi się chęć podejmowania działań na rzecz społeczeństwa i środowiska.
Eksperci z firmy Cushman & Wakefield ogłosili listę najdroższych ulic na świecie. Na czele tym razem znalazło się jedno z miast Europy. W ten sposób przerwana została dominacja nowojorskiej Piątej Alei.
Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych sprawia, że czołowe marki poszukują dla siebie nowych, lukratywnych nisz. Czy okażą się tak atrakcyjne jak chcieliby tego potentaci branży luksusowej?
Czy produkty marek luksusowych stały się za drogie? Przedstawiciel jednego z czołowych włoskich domów mody nie szczędzi słów krytyki pod adresem swojej branży.
W tym roku wartość rynku towarów z najwyższej półki cenowej co prawda nie spadnie, ale za to wyzwaniem dla firm będzie spadek liczby osób kupujących takie produkty.
Czym jest dzisiaj luksus? Pokolenie Z rozumie to pojęcie nieco inaczej niż dobiegający czterdziestki milenialsi czy zbliżające się do 50 lat pokolenie X. To jednak nie efekt zamożności młodych ludzi. Przeciwnie – to wynik tego, że na coraz mniej mogą sobie pozwolić.
Dominika Nowak przez 10 lat pracowała dla czołowych marek we Włoszech jako projektantka butów. „Po latach pracy w tym kraju uznałam, że mam wiedzę i doświadczenie, by opowiedzieć swoją własną historię” – mówi twórczyni marki Vanda Novak.
Ostatnie miesiące to okres spadków sprzedaży w segmencie dóbr luksusowych. Wśród marek, które boleśnie odczuły te spadki znalazło się brytyjskie Burberry. Aby wyjść z dołka finansowego, Brytyjczycy ogłosili „plan awaryjny”.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas