Aktualizacja: 20.01.2025 20:27 Publikacja: 19.11.2020 16:47
Limitowana edycja kultowego scyzoryka szwajcarskiej marki Victorinox, stworzona z myślą o zbliżającym się Chińskim Nowym Roku, to przykład na to, jak połączyć piękno z funkcjonalnością.
Pierwszy całkowicie elektryczny model Suzuki został właśnie zaprezentowany w Mediolanie. Produkcja e VITARY rozpocznie się wiosną przyszłego roku, a zapewne latem zobaczymy pierwsze egzemplarze na naszych drogach.
Zbliża się aukcja jednej z najcenniejszych kolekcji monet na świecie. Sprzedaż może nastąpić dopiero dopiero w 2024 roku, sto lat po śmierci twórcy kolekcji.
Kalendarze adwentowe w tym roku robią furorę nie tylko wśród dzieci, ale również wśród dorosłych. Za najdroższe trzeba zapłacić nawet kilka tysięcy złotych, choć górna granica cenowa praktycznie nie istnieje.
Na rynek nieruchomości trafiła posiadłość, w której przed laty regularnie wypoczywała rodzina Kennedych. Rezydencja, zaprojektowana przez znanego architekta Jacquesa Couëlle, znajduje się na Riwierze Francuskiej.
Łatwy w obsłudze, bezpieczny, uniwersalny. Taki powinien być dobry program księgowy i tym właśnie charakteryzuje się Mała Księgowość. Od wystawiania faktur, przez rozliczanie podatków i składek, po zarządzanie magazynem – wszystkie te zadania znacznie ułatwia nasz program.
Zabawki kupujemy już nie tylko dla dzieci, ale coraz częściej – także dla siebie. Szczególnie przed świętami, gdy chcemy zrobić prezent sami sobie. Powstało nawet określenie „kidult” opisujące „dorosłe dzieci”. Co oznacza to słowo?
Dobry program księgowy to podstawa funkcjonowania biura rachunkowego. Jego podstawowym zadaniem jej ułatwienie i przyspieszenie pracy księgowych. Dzięki temu, że program wykonuje podstawowe, powtarzalne zadania, profesjonaliści mogą się skupić na bardziej skomplikowanych zadaniach, lub zaoferować swoje usługi większej liczbie klientów.
Zapowiedzi końca popularności mody na „cichy luksus” okazały się przedwczesne. Udowadniają to wyniki włoskiej marki Brunello Cucinelli, która mimo spowolnienia na rynku dóbr luksusowych radzi sobie znakomicie.
W Chinach słabnie wprawdzie popyt na produkty luksusowe, ale nie spada za to zainteresowanie chińskich firm europejskimi markami luksusowymi. Początek roku przyniósł nową transakcję tego typu.
Mareterra – tak nazywa się sztuczny półwysep, o który niedawno powiększyła się Europa. To miejsce stworzone z myślą o najbogatszych mieszkańcach kontynentu, z budynkami zaprojektowanymi przez najbardziej cenionych współczesnych architektów.
Branża dóbr luksusowych przeżywa w ostatnich miesiącach spowolnienie. Są jednak segmenty tego rynku, na którym nie widać objawów kryzysu.
Producenci dóbr luksusowych stopniowo tracą klientów. Zdaniem ekspertów wynika to ze zbyt wysokich cen tych akcesoriów. Zjawisko dotyczy przede wszystkim jednego segmentu rynku, na którym regularne podwyżki okazały się zbyt dotkliwe nawet dla najbogatszych klientów.
W co inwestują pieniądze najzamożniejsi klienci? Eksperci z międzynarodowej grupy The Independents zrzeszającej analityków z wielu krajów, przeanalizowali trendy dotyczące preferencji konsumentów dóbr luksusowych.
Francuski koncern Kering, kontrolujący czołowe marki luksusowe, ma problemy z włoskim fiskusem. Tamtejsze organy podatkowe doszukały się nieprawidłowości dotyczących należącej do tego koncernu marki Alexander McQueen.
W tym roku rynek tego typu produktów ma być warty już 55,6 mld zł, co oznacza wzrost o 24,6 proc. rdr. Największą jego część stanowią samochody, ale mocno rosną hotele i SPA.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas