Aktualizacja: 10.12.2024 16:06 Publikacja: 02.04.2020 16:08
Limitowana edycja kultowego scyzoryka szwajcarskiej marki Victorinox, stworzona z myślą o zbliżającym się Chińskim Nowym Roku, to przykład na to, jak połączyć piękno z funkcjonalnością.
Zbliża się aukcja jednej z najcenniejszych kolekcji monet na świecie. Sprzedaż może nastąpić dopiero dopiero w 2024 roku, sto lat po śmierci twórcy kolekcji.
Kalendarze adwentowe w tym roku robią furorę nie tylko wśród dzieci, ale również wśród dorosłych. Za najdroższe trzeba zapłacić nawet kilka tysięcy złotych, choć górna granica cenowa praktycznie nie istnieje.
Na rynek nieruchomości trafiła posiadłość, w której przed laty regularnie wypoczywała rodzina Kennedych. Rezydencja, zaprojektowana przez znanego architekta Jacquesa Couëlle, znajduje się na Riwierze Francuskiej.
Przez wciąż wysoki wskaźnik inflacji wydatki świąteczne Polaków rosną z roku na rok. Podczas gdy w 2022 roku było to średnio 1427 zł, to w 2023 roku przeciętny Polak wydał na święta już 1490 zł .
Zabawki kupujemy już nie tylko dla dzieci, ale coraz częściej – także dla siebie. Szczególnie przed świętami, gdy chcemy zrobić prezent sami sobie. Powstało nawet określenie „kidult” opisujące „dorosłe dzieci”. Co oznacza to słowo?
Włochy są jedną z potęg na rynku produktów luksusowych. O powrót na dawne miejsce w tej branży chce powalczyć marka, która ostatnich lat nie może zaliczyć do udanych. Kluczem do sukcesu mają być między innymi „wyrafinowani profesjonaliści, którzy nie gonią za trendami”.
Na co wydają pieniądze najbogatsi ludzie na świecie? Autorzy nowego raportu zwracają uwagę na zmianę motywacji osób bardzo zamożnych. Coraz rzadziej chodzi im o kupno przedmiotów, które mają podkreślać status majątkowy właściciela.
Rynek dóbr luksusowych przeżywa trudny okres – spowolnienie gospodarcze w Chinach boleśnie odczuły czołowe koncerny tej branży. Wygląda na to, że niebawem będą też musiały zmierzyć się z trendem, który może zmienić postrzeganie dóbr luksusowych przez zamożnych klientów.
Rynek dóbr luksusowych był dotąd dość stabilny, ale to się zaczyna zmieniać. Swoimi przewidywaniami dotyczącymi przyszłości branży luksusowej podzielił się dyrektor działu zegarków i biżuterii francuskiej marki Chanel w rozmowie ze szwajcarskim dziennikiem „Le Temps”.
Raymond Cloosterman od podstaw stworzył markę Rituals Cosmetics, która zmienia myślenie o tym, czym powinny być kosmetyki luksusowe. W jego wizji przedsiębiorczości XXI wieku nie chodzi jednak tylko o wzrost i zysk, ale też o wpływ na rzeczywistość. Z takiego myślenia rodzi się chęć podejmowania działań na rzecz społeczeństwa i środowiska.
Eksperci z firmy Cushman & Wakefield ogłosili listę najdroższych ulic na świecie. Na czele tym razem znalazło się jedno z miast Europy. W ten sposób przerwana została dominacja nowojorskiej Piątej Alei.
Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych sprawia, że czołowe marki poszukują dla siebie nowych, lukratywnych nisz. Czy okażą się tak atrakcyjne jak chcieliby tego potentaci branży luksusowej?
Czy produkty marek luksusowych stały się za drogie? Przedstawiciel jednego z czołowych włoskich domów mody nie szczędzi słów krytyki pod adresem swojej branży.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas