(Tekst pierwotnie ukazał się w papierowym wydaniu magazynu „Sukces”, które otrzymali prenumeratorzy dziennika „Rzeczpospolita”)
„Jestem przedsiębiorcą” – zaznacza na początku naszej rozmowy Michał Dunin, prezes agencji reklamowej Webtalk. Dunin jest też współwłaścicielem reaktywowanej marki zegarków Błonie, popularnej w czasach PRL–u, a także marki Chopin Watches, którą współtworzył od początku.
Fot: materiały prasowe
Zegarki zagościły w jego życiu 8 lat temu. – „Dwa lata po powstaniu agencji Webtalk pojawili się pierwsi znaczący klienci, a wraz z nimi w firmie pojawiły się wolne fundusze. Ja i mój ówczesny wspólnik, Maciej Maślak, nie byliśmy fanami przejadania zysków, dlatego powstał pomysł zainwestowania w markę zegarków Błonie. Mój pomysł” – precyzuje Michał.
„Interesowałem się tematem, czytałem o zegarkach rosyjskich i tak trafiłem na markę Błonie. Nie mogłem uwierzyć, że nikt jej nie reaktywował!” – mówi.