Pokolenie Z odkryło dla siebie zapomniany rodzaj perfum. Eksplozja popularności

Popularność perfum nie słabnie, to dla wielu osób pierwszy krok w stronę świata produktów luksusowych. Jednak ostatnie miesiące pokazują siłę nowego trendu, jego popularność to w dużym stopniu zasługa pokolenia Z.

Burberry Hero Parfum: tam, gdzie łączą się siła i wrażliwość

Burberry Hero Parfum to nie tylko nowy zapach dla mężczyzn. To niezwykła opowieść o tym, jaka jest współczesna męskość – niezależna, silna i wolna.

Marc Jacobs Perfect Eau de Toilette: jak pięknie być sobą

Perfect – to słowo amerykański projektant Marc Jacobs wytatuował sobie na nadgarstku. To słowo stało się punktem wyjścia dla całej rodziny zapachów marki. Jak pachnie najnowszy produkt z tej gamy, woda toaletowa Marc Jacobs Perfect?

Pierwsza dama piękna. W Krakowie rusza wystawa poświęcona Helenie Rubinstein

Od 25 października w Żydowskim Muzeum Galicja w Krakowie prezentowana będzie wystawa „Helena Rubinstein. Pierwsza dama piękna”, poświęcona pochodzącej z Polski niezwykłej kobiecie, która stworzyła światowe imperium kosmetyczne.

Marki kosmetyczne tworzą sojusze z platformami streamingowymi. Zarabiają na tym

Na fali popularności produkcji Netfliksa czy HBO, część kobiet zapragnęła wyglądać jak bohaterki ich ulubionych filmów i seriali. Marki kosmetyczne szybko to podchwyciły.

„Morelowy zapach policzka”. Słynny paryski dom mody wprowadza perfumy dla dzieci

Francuski dom mody Hermès, słynący z perfum, apaszek czy torebek, prezentuje pierwszą w swojej ofercie wodę toaletową dla dzieci. Znany francuski dom mody dołącza tym samym do rosnącego grona marek, które produkują z myślą o dzieciach.