Reklama
Rozwiń
Reklama

„Morelowy zapach policzka”. Słynny paryski dom mody wprowadza perfumy dla dzieci

Francuski dom mody Hermès, słynący z perfum, apaszek czy torebek, prezentuje pierwszą w swojej ofercie wodę toaletową dla dzieci. Znany francuski dom mody dołącza tym samym do rosnącego grona marek, które produkują z myślą o dzieciach.

Publikacja: 05.09.2022 14:31

Flagowy butik Hermesa w Hongkongu. Od 2019 roku słynna marka ma także salon w Warszawie.

Flagowy butik Hermesa w Hongkongu. Od 2019 roku słynna marka ma także salon w Warszawie.

Foto: Wpcpey, CC BY 4.0, Wikimedia Common

Francuski dom mody Hermès słynie z pożądanych i bardzo drogich torebek czy apaszek. Jest też cenioną marką w świecie zapachów. W ofercie Hermes znajdują się już zarówno perfumy damskie, jak i męskie, a niebawem do ich grona dołączy również stworzony przez markę zapach dla dzieci – informuje arabska edycja magazynu „Harper's Bazaar”.

Woda toaletowa Cabriole, która do sprzedaży trafi 1 października i będzie to pierwszy zapach marki Hermès skierowany do dzieci. 

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Moda
Branża luksusowa schodzi na ziemię. Klienci chcą, by sprzedawać im emocje
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Moda
Jak przekonać pokolenie Z do małżeństw? Nowy plan giganta rynku sukni ślubnych
Moda
Rusza flagowy sklep Uniqlo w Warszawie. Debiut innowacyjnej usługi Re.Uniqlo
Moda
Nowy projekt buntowników świata mody. Te ubrania pielęgnują skórę jak kosmetyki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Moda
Zara zastrzegła swój nowy znak towarowy. Składa się wyłącznie z cyfr
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama