Aktualizacja: 17.03.2025 16:16 Publikacja: 18.12.2020 12:19
Czy ubranie może chłodzić podczas upałów? Grupa naukowców stworzyła innowacyjną tkaninę chłodzącą. Jest ona w stanie znacząco obniżyć odczuwalną temperaturę w trakcie upałów w mieście.
Pierpaolo Piccioli przez lata był twarzą, sercem i mózgiem domu mody Valentino. To on, jako dyrektor kreatywny Valentino, uratował tę firmę. Teraz odchodzi. „Spędziłem w tej firmie 25 lat, żyłem z ludźmi, z którymi tkaliśmy tę piękną historię – moją i naszą” – ogłosił Piccioli.
Analitycy e-commerce zwracają uwagę na falę nowego typu oszustw popełnianych przez klientów i klientki kupujących online. Na czym polega zjawisko „przyjaznych oszustw”?
Gdy się pojawiła, dorośli byli zgorszeni, a konkurencja wróżyła firmie Mattel plajtę. Mimo to Barbie stała się ikoną popkultury, o czym świadczy zainteresowanie filmem Grety Gerwig. Jak powstała Barbie, jedna z najbardziej znanych zabawek na świecie?
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Koronacja to epokowe wydarzenie w historii Wielkiej Brytanii. Istnieją ścisłe reguły dotyczące tego, co goście mogą założyć na uroczystości koronacyjne, jednak Karol III zmienił te zasady. Sam też pokazuje, że bliska jest mu filozofia „less waste”.
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
Znana marka odzieżowa Forever 21 ogłosiła bankructwo swojego oddziału w USA. Zamkniętych zostanie kilkaset sklepów. To już drugi raz, gdy Forever 21 bankrutuje, jednak te turbulencje nie obejmą sklepów poza Stanami Zjednoczonymi, te działają bez zakłóceń.
Właściciel domu mody Versace ogłosił odejście Donatelli Versace ze stanowiska dyrektorki kreatywnej. Zastąpił ją były pracownik konkurencyjnego koncernu Prada Group.
Lepiej mieć jedną porządną marynarkę niż pięć poliestrowych – czyli jak kupować mądrze, świadomie, by rzeczy służyły nam na lata. Czym różni się marketing od prawdziwej wartości produktu? I dlaczego warto zawsze prać nowe ubrania, przed pierwszym założeniem – wyjaśnia Katarzyna Daniłko.
Tektoniczne zmiany dotyczące znanych marek zawsze przyciągają uwagę. Podobnie jest w tej sprawie – słynna włoska marka bieliźniarska La Perla trafi niebawem na sprzedaż. Od pewnego czasu firma, której udało się odnieść globalny sukces, mierzy się z problemami finansowymi.
Marka Recman prezentuje nową kolekcję wiosna-lato 2025 pod hasłem Essential Living. Kampania, która ją promuje, podkreśla harmonię między modą a codziennym życiem.
Marki luksusowe od pewnego czasu borykają się ze spowolnieniem na rynku. Inaczej wygląda sytuacja w przypadku marek odzieżowych, które produkują dla szerokiego grona odbiorców. Najnowszy raport hiszpańskiego giganta Mango to kolejny dowód na to, że potentaci radzą sobie znakomicie.
Sukces w młodym wieku może być destrukcyjny. Okres dorastania należy przeznaczyć na eksperymentowanie – taką opinię Anna Wintour przedstawiła w jednym z wywiadów. Jak uzasadniła swój pogląd i co o takim podejściu sądzi psycholog?
Po kilku latach dynamicznego wzrostu i dobrych wyników, koncern Lanvin Group kontrolowany przez Chińczyków zanotował duże straty – wynika z wstępnych danych za rok 2024 przedstawiony przez koncern, do którego należy kilka znanych europejskich marek luksusowych, w tym najstarszy francuski dom mody.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas