Leica ubiera się u Smitha

Brytyjski dom mody Paul Smith po raz drugi połączył swoje siły z niemieckim producentem aparatów fotograficznych Leica. Efektem ich współpracy jest wyjątkowo gustowny model, który sam w sobie może być dodatkiem do naszego stroju.

Publikacja: 25.11.2019 13:00

Leica ubiera się u Smitha

Foto: sukces.rp.pl

Kiedy dwóch producentów z odmiennych branż łączy siły w pracy nad wspólnym projektem, można oczekiwać czegoś wyjątkowo dobrego lub… wyjątkowo rozczarowującego. Na szczęście, kiedy patrzymy na kolaborację brytyjskiego domu mody Paula Smitha i niemieckiego producenta aparatów fotograficznych Leica, można tylko wyrażać pozytywne opinie. 

""

Foto: Paul Smith / Leica

sukces.rp.pl

Po raz pierwszy obie firmy powołały do życia wspólny produkt w 2012 roku i od tamtej pory wielu fanów fotografii mody próbuje go zdobyć. W 2019 roku oba brandy znów oferują wyjątkową rzecz. 

Sam aparat pod względem technicznym nie został zmodernizowany. To dobrze znany sprzęt z matrycą o rozdzielczości 24 megapikseli, możliwością nagrywania wideo w 4K i standardowym obiektywem Elmarit-TL 18mm f/2.8 ASPH.

Zmiana zaszła natomiast w sferze wizualnej – to za nią odpowiedzialny jest właśnie Paul Smith. Aparat ma wyraziście błękitny górny panel oraz zadziorny nadruk oka nad wizjerem. Z kolei na dolnej części znajdziemy trójkolorową obwódkę, która jest znakiem rozpoznawczym brytyjskiego projektanta.

Całość projektu wieńczy napis „look and see” na tylnej ścianie, który jest hołdem dla słynnego cytatu Smitha: „many people look, but often they don’t see.”  

""

Foto: Paul Smith / Leica

sukces.rp.pl

Kiedy dwóch producentów z odmiennych branż łączy siły w pracy nad wspólnym projektem, można oczekiwać czegoś wyjątkowo dobrego lub… wyjątkowo rozczarowującego. Na szczęście, kiedy patrzymy na kolaborację brytyjskiego domu mody Paula Smitha i niemieckiego producenta aparatów fotograficznych Leica, można tylko wyrażać pozytywne opinie. 

Po raz pierwszy obie firmy powołały do życia wspólny produkt w 2012 roku i od tamtej pory wielu fanów fotografii mody próbuje go zdobyć. W 2019 roku oba brandy znów oferują wyjątkową rzecz. 

Piękne Rzeczy
Zawrotna kariera kalendarzy adwentowych. Marki luksusowe je pokochały
Piękne Rzeczy
Rezydencja rodziny Kennedych we Francji na sprzedaż. Tu JFK uczył się pływać
Piękne Rzeczy
Kidult na zakupach świątecznych. Dlaczego dorośli kupują sobie zabawki?
Piękne Rzeczy
„Prezenty dopaminowe”: nowy trend objął też tradycje świąteczne
Piękne Rzeczy
Raport: młodzi ludzie chętnie kupują dobra luksusowe, bo mieszkają z rodzicami