Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.10.2025 09:01 Publikacja: 26.06.2025 15:21
Zdaniem autorów raportu, częściowo winne kryzysowi są marki luksusowe, które przez lata „demokratyzowały” luksus.
Foto: Jeremy Suyker/Bloomberg
Czasy pandemicznego prosperity minęły dla branży luksusowej bezpowrotnie. Jak bowiem wynika z nowego wspólnego raportu firmy Bain & Company i włoskiego stowarzyszenia firm działających w branży luksusowej Altagamma, sektor ten mierzy się właśnie z najtrudniejszym okresem od kryzysu z lat 2008–2009.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuski dom mody przyzwyczaił rynek do tego, że sięga po niekonwencjonalne rozwiązania. Do tej pory były to je...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Marka Zara zastrzegła ciąg cyfr i liczb jako swój nowy znak towarowy. Do wniosku hiszpańskiego giganta przychyli...
Spadkobiercy Giorgio Armaniego zaczęli juz poszukiwania koncernu, który mógłby przejąć imperium stworzone przez...
Nowy dyrektor kreatywny Diora Jonathan Anderson zaprezentował swoją debiutancką kolekcję damską dla słynnego fra...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Szwajcarska marka Vetements stara się o zastrzeżenie swojej nazwy w USA. Wiosną sąd oddalił wniosek w tej sprawi...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas