Francuski producent toreb i torebek Longchamp ma za sobą doskonały rok. Francuzi zanotowali znakomite wyniki sprzedaży, które przełożyły się na rekordowe przychody.
Longchamp święci triumfy
Longchamp to francuska marka, która od czterech pokoleń znajduje się w rękach rodziny Cassegrain, potomków jej założyciela, Jeana Cassegraina. Na przestrzeni ponad siedmiu dekad założona w Paryżu w 1948 roku marka zyskała międzynarodową renomę. Obecnie na całym świecie działa ponad 350 butików Longchamp.
Flagowym produktem marki jest zaprojektowana w 1993 roku damska torebka o nazwie „Le Pliage”, która wśród klientek z całego świata zyskała już status kultowej i która ostatnio przeżywa swój renesans. Jej nazwa oznacza po francusku „składanie”, co dobrze oddaje jej formę, inspirowaną japońską sztuką origami.
Czytaj więcej
Pokoleniu Z zawdzięczamy wiele trendów dominujących obecnie w modzie – wystarczy choćby wspomnieć popularność spodni o niezwykle szerokich nogawkach. Wygląda jednak na to, że wpływ młodych ludzi na trendy nie jest tak potężny, jak można by sądzić.
Torebka „Le Pliage” ma nie tylko uniwersalny kształt, który przypadł do gustu wielu kobietom, jest też bardzo praktyczna. Jej forma pozwala na łatwe zmniejszenie jej gabarytów, a większość torebki szyje się z wysokiej jakości nylonu, co ułatwia utrzymanie jej w czystości.