Marka Skims, którą gwiazda serwisów społecznościowych oraz bizneswoman Kim Kardashian założyła w 2019 roku, odniosła ogromny sukces. Teraz Amerykanka ujawnia plany szeroko zakrojonej ekspansji swojego bieliźniarskiego imperium. Szczegółów dostarcza redakcja branżowego serwisu Business of Fashion.
Skims: Globalna ekspansja marki Kim Kardashian
Kim Kardashian jest jedną z najpotężniejszych kobiet amerykańskiego szołbiznesu. Od lat buduje też swoją pozycję w biznesie. Obecnie jej filarem jest marka bielizny modelującej Skims, którą Kardashian uruchomiła w 2019 roku.
Dzięki ogromnej popularności Kardashian w serwisach społecznościowych marka Skims błyskawicznie zyskała globalną rozpoznawalność. Dużą rolę odegrały też kampanie reklamowe, w których wzięły udział gwiazdy, między innymi Kate Moss, Paris Hilton, a ostatnio również piosenkarka Rosé z koreańskiego girlsbandu Blackpink.
Czytaj więcej
Koncern H&M rozwija swoją markę premium H&M o nazwie Adorables. Szwedzi chcą powalczyć o nowy seg...
Od trzech lat firma Kardashian notuje konsekwentny wzrost. Analitycy przewidują, że w 2025 roku wartość sprzedaży w Skims osiągnie miliard dolarów.