MISBHV i Reebok: nowa kolaboracja polskej marki. Jak wyszło?

Polska marka MISBHV kontynuuje partnerstwo z Reebokiem, gigantem rynku ubrań sportowych. Efektem jest pierwsza wspólna kolekcja kobieca obu marek

Publikacja: 02.11.2020 14:12

Fot: Natalia Dołgowska/ MISBHV

Fot: Natalia Dołgowska/ MISBHV

Foto: Fot: Natalia Dołgowska/ MISBHV

Polska streetwearowa marka MISBHV połączyła siły z Reebokiem i przygotowała pierwszą kolekcję dla kobiet. Dominują w niej ubrania przeznaczone do ćwiczeń.  W promocyjnym teledysku „Togheterness”, wyreżyserowanym przez Natalię Dołgowską, wystąpiła grupa tancerek i modelek, w której znalazła się m.in. Ines Rau – pierwsza transgenderowa playmate magazynu Playboy.

MISBHV i Reebok: polska marka współpracuje z potentatem rynku sportowego

Wideo nawiązuje do filmu „Być doskonałym” z 1985 roku, z Jamie Lee Curtis i Johnem Travoltą w rolach głównych. Obok Ines Rau w klipie wystąpiły m.in. Lucette Van Bee, Raya Martigny, Demi Rox, Zakiya Wellington, Zuza Matusiak i Nikola Pośniak, tańczące pod okiem choreografa Pata Bogusławskiego.

Na nową, sportową kolekcję złożyły się m.in. topy z odsłoniętym brzuchem, luźne bluzy, biustonosze do ćwiczeń, połyskliwe legginsy, metaliczne body czy kurtki z kapturem i odblaskowymi detalami. 

Czytaj też: Zofia Chylak stworzyła polską „it–bag”. W rozmowie z magazynem „Sukces” opowiada, dlaczego sprzeciwia się nadprodukcji

To już kolejna odsłona współpracy MISBHV i Reeboka, w ramach której polska marka do tej pory skupiała się głównie na nowych interpretacjach butów sportowych Reeboka, takich jak model Daytona DMX.

Współpraca z gigantem to kolejny krok MISBHV w kierunku pozyskania globalnego odbiorcy. W ubiegłym roku firma po raz pierwszy zaprezentowała swoją kolekcję w ramach paryskiego tygodnia mody.

MISBHV: co trzeba wiedzieć o tej marce?

MISBHV powstało w 2013 roku z inicjatywy Natalii Maczek, która do dzisiaj kieruje firmą. Marka, której początkiem była niewielka kolekcja T-shirtów stworzonych dla znajomych,  wypracowała rozpoznawalny styl: mocno sportowe ubrania z rzucającymi się w oczy nadrukami, zacierające granice między kolekcjami męską i kobiecą. Marka MISBHV miała okazję zaprezentować się na paryskim i nowojorskim Fashion Weeku, a w rzeczach polskiej firmy pokazywały się między innymi Rihanna czy Cara Delevingne.

Polska streetwearowa marka MISBHV połączyła siły z Reebokiem i przygotowała pierwszą kolekcję dla kobiet. Dominują w niej ubrania przeznaczone do ćwiczeń.  W promocyjnym teledysku „Togheterness”, wyreżyserowanym przez Natalię Dołgowską, wystąpiła grupa tancerek i modelek, w której znalazła się m.in. Ines Rau – pierwsza transgenderowa playmate magazynu Playboy.

MISBHV i Reebok: polska marka współpracuje z potentatem rynku sportowego

Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni