MISBHV i Reebok: nowa kolaboracja polskej marki. Jak wyszło?

Polska marka MISBHV kontynuuje partnerstwo z Reebokiem, gigantem rynku ubrań sportowych. Efektem jest pierwsza wspólna kolekcja kobieca obu marek

Publikacja: 02.11.2020 14:12

Fot: Natalia Dołgowska/ MISBHV

Fot: Natalia Dołgowska/ MISBHV

Foto: Fot: Natalia Dołgowska/ MISBHV

Polska streetwearowa marka MISBHV połączyła siły z Reebokiem i przygotowała pierwszą kolekcję dla kobiet. Dominują w niej ubrania przeznaczone do ćwiczeń.  W promocyjnym teledysku „Togheterness”, wyreżyserowanym przez Natalię Dołgowską, wystąpiła grupa tancerek i modelek, w której znalazła się m.in. Ines Rau – pierwsza transgenderowa playmate magazynu Playboy.

MISBHV i Reebok: polska marka współpracuje z potentatem rynku sportowego

Wideo nawiązuje do filmu „Być doskonałym” z 1985 roku, z Jamie Lee Curtis i Johnem Travoltą w rolach głównych. Obok Ines Rau w klipie wystąpiły m.in. Lucette Van Bee, Raya Martigny, Demi Rox, Zakiya Wellington, Zuza Matusiak i Nikola Pośniak, tańczące pod okiem choreografa Pata Bogusławskiego.

Na nową, sportową kolekcję złożyły się m.in. topy z odsłoniętym brzuchem, luźne bluzy, biustonosze do ćwiczeń, połyskliwe legginsy, metaliczne body czy kurtki z kapturem i odblaskowymi detalami. 

Czytaj też: Zofia Chylak stworzyła polską „it–bag”. W rozmowie z magazynem „Sukces” opowiada, dlaczego sprzeciwia się nadprodukcji

To już kolejna odsłona współpracy MISBHV i Reeboka, w ramach której polska marka do tej pory skupiała się głównie na nowych interpretacjach butów sportowych Reeboka, takich jak model Daytona DMX.

Współpraca z gigantem to kolejny krok MISBHV w kierunku pozyskania globalnego odbiorcy. W ubiegłym roku firma po raz pierwszy zaprezentowała swoją kolekcję w ramach paryskiego tygodnia mody.

MISBHV: co trzeba wiedzieć o tej marce?

MISBHV powstało w 2013 roku z inicjatywy Natalii Maczek, która do dzisiaj kieruje firmą. Marka, której początkiem była niewielka kolekcja T-shirtów stworzonych dla znajomych,  wypracowała rozpoznawalny styl: mocno sportowe ubrania z rzucającymi się w oczy nadrukami, zacierające granice między kolekcjami męską i kobiecą. Marka MISBHV miała okazję zaprezentować się na paryskim i nowojorskim Fashion Weeku, a w rzeczach polskiej firmy pokazywały się między innymi Rihanna czy Cara Delevingne.

Polska streetwearowa marka MISBHV połączyła siły z Reebokiem i przygotowała pierwszą kolekcję dla kobiet. Dominują w niej ubrania przeznaczone do ćwiczeń.  W promocyjnym teledysku „Togheterness”, wyreżyserowanym przez Natalię Dołgowską, wystąpiła grupa tancerek i modelek, w której znalazła się m.in. Ines Rau – pierwsza transgenderowa playmate magazynu Playboy.

MISBHV i Reebok: polska marka współpracuje z potentatem rynku sportowego

Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady