Reklama

Gwiazdorska obsada: takiej kampanii Gucci jeszcze nie miało

Iggy Pop, Asap Rocky i Tyler, the Creator wystąpili w klipie, którego twórcą jest amerykański reżyser Harmony Korine

Publikacja: 01.10.2020 13:47

Fot: Harmony Korine/ Gucci

Fot: Harmony Korine/ Gucci

Foto: Fot: Harmony Korine/ Gucci

Tuż przed eksplozją pandemii koronawirusa i światowym lockdownem, Gucci przygotowało kampanię reklamową swojej linii krawieckiej. W tym tygodniu, po wielu miesiącach, włoski dom mody zaprezentował klip, który nakręcono w lutym tego roku.

Reklama
Reklama
Czytaj też: Gwiazda pop na wielkim banerze zasłoniła Luwr w nowej kampanii Balenciagi

Jest wyjątkowy przede wszystkim ze względu na osoby, które stoją za jego powstaniem. Główne role zagrały gwiazdy muzyki: Tyler, the Creator, Asap Rocky i Iggy Pop. Reżyserem klipu jest Harmony Korine, ceniony twórca takich filmów jak „Gummo” czy „Spring Breakers”.

Iggy Pop w nowej reklamie Gucci

„To wspaniałe, że możemy zobaczyć tych trzech mężczyzn razem, pozornie różnych, ale bardzo podobych” – powiedział w komunikacie prasowym Alessandro Michele, dyrektor kreatywny Gucci. Oprócz wspomnianych artystów, w klipie pojawia się też papuga Iggy’ego Popa – Biggy Pop, a a podkład muzyczny stanowi klasyczny hit disco z lat 70., „”Supernature” Cerrone’a.

Harmony Korine współpracuje z Gucci już od kilku sezonów. Jego doświadczenie jako fotografa mody i reżysera promocyjnych klipów obejmuje też m.in. pracę dla Diora i Proenza Schouler.

Reklama
Reklama

W kampanii dla Marca Jacobsa Korine stanął też po drugiej stronie obiektywu, a jego zdjęcia w roli modela przygotował Juergen Teller, słynny fotograf mody, twórca między innymi głośnej sesji zdjęciowej, która znalazła się na okładce pierwszego numeru polskiej edycji magazynu „Vogue”.

Tuż przed eksplozją pandemii koronawirusa i światowym lockdownem, Gucci przygotowało kampanię reklamową swojej linii krawieckiej. W tym tygodniu, po wielu miesiącach, włoski dom mody zaprezentował klip, który nakręcono w lutym tego roku.

Czytaj też: Gwiazda pop na wielkim banerze zasłoniła Luwr w nowej kampanii Balenciagi
Reklama
Materiał Promocyjny
Porcelana to więcej niż filiżanka na stole, to styl życia!
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama