Gwiazda pop zasłoniła Luwr w nowej kampanii Balenciagi

Demna Gvasalia i Cardi B we wspólnym projekcie? Takiej współpracy w historii Balenciagi dotąd jeszcze nigdy nie było

Publikacja: 03.09.2020 21:30

Fot: Cardi B/ Instagram

Fot: Cardi B/ Instagram

Foto: Fot: Cardi B/ Instagram

Balenciaga zyskałą własnie nową i całkiem nieoczekiwaną ambasadorkę. Cardi B, współautorka utworu WAP, jednej z najpoulaniejszych piosenek mijających wakacji i jedna z najbardziej znanych raperek na świecie, znana jest z zamiłowania do luksusu.

Projekt dla Balenciagi to dla niej jednak pierwsza taka współpraca. Doniosłość tego debiutu podkreśla rozmach kampanii reklamowej stworzonej we współpracy z Demną Gvasalią, dyrektorem kreatywnym marki.

Czytaj też: W taki sposób Demna Gvasalia, gruziński projektant, uchodźca z Abchazji, zbudował potęgę Balenciagi

Cardi B jest pierwszą celebrytką w kampanii Balenciagi od czasów objęcia sterów w tej firmie przez Demnę Gvasalię. Choć projektant nie narzeka na brak wpływowych i znanych fanów, którzy odegrali istotną rolę w promocji marki, to do współpracy najchętniej zaprasza przyjaciół lub nieznanych modeli i modelki.

Główne zdjęcie promujące kampanię Balenciagi zostało przygotowane podczas lockdownu przez Cardi B w Los Angeles, w oparciu o wskazówki pracującego w Zurychu Gvasalii. Gruzin samodzielnie wybrał „look” i dobrał elemety garderoby dla Cardi B. Artystka zapewnia, że zdjęcie wykonała samodzielnie w ogrodzie swojego domu w LA.

Od pierwszego września gigantyczny portret Cardi B w sukni Balenciagi można podziwiać na gmachu paryskiego Luwru. To jedno z wielu zdjęć z najnowszej kampanii tej marki, ale z pewnością najbardziej rozpoznawalne i niecodzienne: pierwsza „celebrytka” w kampanii Balenciagi i pierwsza taka współpraca ze znanym domem mody w dorobku amerykańskiej artystki.

Cardi B już wcześniej zdradzała swoją słabość do Balenciagi. W jednym z utworów, zatytułowanych „I Like It”, raperka wspomina o butach Balenciagi, które „wyglądają jak skarpety”, nawiązując do modelu Speed Trainers. Zapewne dlatego wspomniane buty stanowią część „looku” Cardi B w najnowszej kampanii reklamowej Balenciagi.

Balenciaga zyskałą własnie nową i całkiem nieoczekiwaną ambasadorkę. Cardi B, współautorka utworu WAP, jednej z najpoulaniejszych piosenek mijających wakacji i jedna z najbardziej znanych raperek na świecie, znana jest z zamiłowania do luksusu.

Projekt dla Balenciagi to dla niej jednak pierwsza taka współpraca. Doniosłość tego debiutu podkreśla rozmach kampanii reklamowej stworzonej we współpracy z Demną Gvasalią, dyrektorem kreatywnym marki.

Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady
Styl
„Rośliny niezłomne”. Chwasty gwiazdami słynnej wystawy ogrodniczej w Londynie