Virgil Abloh w ostatnich miesiącach regularnie pojawiał się w nagłówkach serwisów internetowych, ale rzadko miało to związek z jego głównym zajęciem – czyli projektowaniem i zarządzaniem męską częścią Louis Vuitton.
Czas letnich pokazów po wymuszonej przez pandemię reformie to najlepszy moment, by to zmienić: tuż przed cyklem prezentacji Louis Vuitton, Abloh opowiedział o planach słynnego francuskiego domu mody na kolejne miesiące.
Czytaj też: Dyrektor kreatywny Gucci zapowiada rewolucyjne zmiany
Louis Vuitton – start multimedialnego pokazu
Najnowszą kolekcję Louis Vuitton zapowiada zaprezentowany na wirtualnym Paris Fashion Week trzyminutowy film, łączący elementy psychodelicznej animacji, korporacyjnej reklamówki i teledysku prezentującego znane punkty na mapie Paryża. Za jego reżyserię odpowiada chicagowski reżyser Reggieknow, a muzykę przygotował soulowy kolektyw Sa-Ra Creative Partners.
Jak wynika z komunikatu Louis Vuitton, „The Adventures of Zooom with Friends” to nie tylko film promocyjny, ale też pokaz sam sobie. Widzimy w nim zaledwie kilka z 75 nowych projektów, które złożą się na całą nową, kolekcję marki. Kolejne będą odsłaniane stopniowo, m.in. na pełnoprawnym pokazie w Szanghaju na początku sierpnia.