Reklama
Rozwiń
Reklama

Adidas rezygnuje z jednej ze swoich marek? Przetrwała tylko 4 lata

Adidas zdecydował się zakończyć współpracę z Beyonce Knowles dotyczącą jej marki odzieżowej, Ivy Park – twierdzi „Billboard”. Współpraca, rozpoczęta w 2019 roku, miała zostać zakończona za zgodą obu stron.

Publikacja: 24.03.2023 14:24

Współpraca Ivy Park z Adidasem trwała tylko 4 lata. Zdaniem „Billboardu” zakończenie współpracy nast

Współpraca Ivy Park z Adidasem trwała tylko 4 lata. Zdaniem „Billboardu” zakończenie współpracy nastąpiło za zgodą obu stron.

Foto: 2022 Bloomberg Finance LP

Ivy Park, marka odzieżowa Beyonce Knowles, powstała w 2016 roku. Pierwszy epizod jej istnienia nie był najszczęśliwszy – marka, stworzona została we współpracy z Philipem Greenem, właścicielem marki Topshop, ale już dwa lata później Beyonce musiała wycofać się z tego aliansu ze względu na oskarżenia o rasizm i molestowanie kierowane pod adresem Greena.

W 2019 roku Beyonce ponownie wprowadziła Ivy Park na rynek. Tym razem partnerem był Adidas, niemiecki gigant branży sportowej i odzieżowej. Dla Niemców było to potencjalnie nowe otwarcie, możliwość dotarcia do młodych klientek, fanek jednej z najpopularniejszych artystek na świecie. Dla Beyonce była to druga próba stworzenia globalnej marki odzieżowej.

Adidas kończy współpracę z Beyoncé?

Marka Ivy Park – zgodnie z założeniem – sprzedawała przede wszystkim odzież do fitnessu, w tym sportowe bluzy czy legginsy. I choć wpisywało się to w trend na aktywny styl życia, zdaniem mediów, sprzedaż była rozczarowująca. „Mimo efektownej promocji, IVY Park nie spełniło pokładanych w nim nadziei. Zamiast setek milionów dolarów przychodów, czego spodziewał się Adidas – oczekiwano, że IVY Park będzie radzić sobie tak jak Yeezy, marka Kanye Westa – kolekcje IVY Park sprzedawały się słabo, zwykle połowa towaru pozostawała na półkach” – pisze „Billboard”.

Czytaj więcej

Siostrzana marka Zary w tarapatach. Nie zależy nam już, jak wyglądamy w pracy?

Jak pisze amerykańskie czasopismo „The Hollywood Reporter”, powołując się na „źródło bliskie sprawie”, Beyoncé i niemiecki gigant branży odzieży sportowej, zgodnie uznały, że czas się rozstać. oOficjalnie nie podano konkretnego powodu zakończenia współpracy. Informacje o zakończeniu współpracy nie zostały jednak jeszcze oficjalnie potwierdzone ani przez artystkę, ani przez Adidasa. O problemach dotyczących stosunkowo niskiej sprzedaży ubrań Ivy Park pisał już miesiąc temu „

Reklama
Reklama

Ivy Park: koniec „współpracy życia” 

Po ogłoszeniu partnerstwa z Adidasem w 2019 roku Beyoncé zapowiadała, że to dla niej „współpraca życia”. „Adidas odniósł ogromny sukces w przesuwaniu granic kreatywności. Łączy nas filozofia, która stawia kreatywność i odpowiedzialność społeczną na pierwszym miejscu. Nie mogę się doczekać uruchomienia i rozszerzenia Ivy Park na prawdziwie globalną skalę ze sprawdzonym, dynamicznym liderem” – podkreślała Beyonce po nawiązaniu współpracy z Adidasem.

W styczniu 2023 roku Beyoncé zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję Ivy Park, nazwaną Park Trail. Kampania była reklamowana jako „nowa, łamiąca zasady i przecierająca szlaki ubrań dla aktywnych”. Kolekcja zadebiutowała w Dubaju, na kilka dni przed występem Beyoncé w tym mieście.

Ivy Park, marka odzieżowa Beyonce Knowles, powstała w 2016 roku. Pierwszy epizod jej istnienia nie był najszczęśliwszy – marka, stworzona została we współpracy z Philipem Greenem, właścicielem marki Topshop, ale już dwa lata później Beyonce musiała wycofać się z tego aliansu ze względu na oskarżenia o rasizm i molestowanie kierowane pod adresem Greena.

W 2019 roku Beyonce ponownie wprowadziła Ivy Park na rynek. Tym razem partnerem był Adidas, niemiecki gigant branży sportowej i odzieżowej. Dla Niemców było to potencjalnie nowe otwarcie, możliwość dotarcia do młodych klientek, fanek jednej z najpopularniejszych artystek na świecie. Dla Beyonce była to druga próba stworzenia globalnej marki odzieżowej.

Reklama
Moda
Zara zastrzegła swój nowy znak towarowy. Składa się wyłącznie z cyfr
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Moda
Słynna marka luksusowa wymyka się Włochom z rąk. Rząd w Rzymie jest bezradny
Moda
Jonathan Anderson pisze nowy rozdział historii Diora. Debiut w Paryżu
Moda
Nazwa domu mody zbyt popularna, by ją zastrzec? Zdecyduje Sąd Najwyższy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Moda
Bytom prezentuje kolekcję na jesień i zimę 2025. Powrót do korzeni
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama