Chyba najbardziej znienawidzony element kobiecego ubioru świętuje swój głośny powrót. Od kiedy Adele pojawiła się w gorsecie na dwóch listopadowych okładkach „Vogue’a” (brytyjskiej i amerykańskiej), było jasne, że jesień i zima 2021 będzie należeć właśnie do niego.
Adele w gorsetach: wstrzymajcie oddech
Po wielu miesiącach otulania się luźne, ukrywające wszelkie mankamenty figury „podomek” przyszedł czas na wyeksponowanie atutów kobiecego ciała. Niezależnie od okazji, wśród wszystkich elementów garderoby gorset będzie w tym sezonie numerem jeden.
Projektanci wyczuli to jeszcze wiosną, proponując w swoich jesienno-zimowych kolekcjach stylizacje, w których główną rolę grał gorset. W najrozmaitszych formach wrócił on też w najnowszych kolekcjach takich domów mody jak Christian Diora, Balenciaga, Isabel Marant, Stelli McCartney czy Fendi w kooperatywie z Versace. Nie trzeba było długo czekać, aby gorsety pojawiły się w najpopularniejszych sieciówkach.
Czytaj więcej
Marka Uterque, najbardziej luksusowa i selektywna w rodzinie marek odzieżowych należących do Inditexu, hiszpańskiej firmy będącej właścicielem między innymi Zary, znika z rynku. Wchłonie ją marka Massimo Dutti.