Na tle sądowej walki Deppa, który jest ambasadorem zapachu „Sauvage” Diora, marka świętuje spektakularny sukces finansowy swoich perfum. Pod względem popularności „Sauvage” reklamowane przez Deppa wyprzedziły nawet dotychczasowego lidera, perfumy „Coco Mademoiselle” marki Chanel.
Johnny Depp wciąż twarzą Diora
Z końcem maja 2022 roku swój finał miał najgłośniejszy proces ostatnich dziesięciu lat. Sąd wydał wyrok na korzyść Johnny’ego Deppa, który 11 kwietnia oskarżył o zniesławienie swoją byłą żonę, aktorkę Amber Heard. Trwająca prawie dwa miesiące prawna batalia, którą obserwowały na bieżąco wszystkie najważniejsze media na całym świecie, ujawniła fakty stawiające obydwie strony procesu w bardzo złym świetle.
Choć Depp wyszedł z wojny z byłą żoną zwycięsko, to nawet zagorzali fani aktora zaczęli wątpić w jego niewinność. Co prawda w internecie częściej można było natknąć się na opinie przychylne Deppowi, niż te wspierające Heard, to nie ma wątpliwości, że cała sprawa mocno nadszarpnęła jego wizerunek.
Co na to Dior? Marka nie tylko przez cały czas trwania rozprawy ani razu nie ogłosiła, że Depp przestał być ambasadorem zapachu „Dior Saugave”, ale w czasie trwania procesu, reklamy wykorzystujące wizerunek gwiazdora „Piratów z Karaibów” zniknęły z mediów. Wszystko wskazuje na to, że Depp i Dior wracają do współpracy. Tak można traktować serię postów na instagramowym profilu Dior Beauty. „Nieustraszony, ale ludzki” – takim hasłem opatrzone są wpisy. Informacje o wznowieniu współpracy podało już kilka źródeł.