Reklama

Wystawa zamiast wybiegów. Tydzień mody w Paryżu w nowej formule

Na przygotowanej przez serwis Highsnobiety wystawie „Not in Paris” zaprezentują się m.in. Hermes, Rick Owens i Dior.

Publikacja: 30.06.2020 08:05

Fot: Highsnobiety / Julien Tell

Fot: Highsnobiety / Julien Tell

Foto: Fot: Highsnobiety / Julien Tell

Gdyby nie pandemia, w tym tygodniu wystartowałaby męska edycja Paris Fashion Week 2020. Jego organizacja w tradycyjnym formacie, podobnie jak inne zaplanowane na najbliższe tygodnie imprezy masowe okazała się jednak niemożliwa. Do listy pomysłów na nowy format pokazu, który pogodziłby potrzeby projektantów i odbiorców, dołączyła wystawa serwisu Highsnobiety.

Archiwa i moda po pandemii

Zamiast zacinających streamingów wystawa „Not in Paris” oferuje sporą dawkę materiałów o najciekawszych projektach marek, artystów i twórców. Do „celebracji kreatywności w czasach interakcji na odległość” dołączył m.in. polski fotograf Piotr Niepsuj.

Podobnie jak w przypadku archiwów Glastonbury, udostępnionych w tym tygodniu w zastępstwie prawdziwego festiwalu, w przypadku „Not in Paris” mamy do czynienia zarówno z materiałami sięgającymi w przeszłość, jak i zupełnie nowymi kolekcjami. Część z nich – jak w przypadku gwiezdnego pokazu marki Soulland – powstałą już w czasie pandemii.

Not in Paris – jacy twórcy zaprezentują się na wystawie?

Wśród odsłon zaprezentowanych do tej pory znalazły się m.in futurystyczne interpretacje afrykańskich tradycji marki Daily Paper z Amsterdamu, wystawę prac Raymonda Pettibona, nowy pomysł na wykorzystanie torebki Fendi czy krótkometrażowy film Ricka Owensa, poświęcony jego włoskiemu atelier Owenscorp.

Reklama
Reklama

W kolejnych dniach na wystawie pojawią się też efekty współpracy Highsnobiety z innymi markami i twórcami, takimi jak Bottega Veneta, Dior, Moncler, Hiroshi Fujiwara, Hermes czy Thom Browne. Pełny program wraz z poszczególnymi odsłonami wystawy znajduje się na stronie „Not in Paris”.

Gdyby nie pandemia, w tym tygodniu wystartowałaby męska edycja Paris Fashion Week 2020. Jego organizacja w tradycyjnym formacie, podobnie jak inne zaplanowane na najbliższe tygodnie imprezy masowe okazała się jednak niemożliwa. Do listy pomysłów na nowy format pokazu, który pogodziłby potrzeby projektantów i odbiorców, dołączyła wystawa serwisu Highsnobiety.

Archiwa i moda po pandemii

Reklama
Moda
Jak przekonać pokolenie Z do małżeństw? Nowy plan giganta rynku sukni ślubnych
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Moda
Rusza flagowy sklep Uniqlo w Warszawie. Debiut innowacyjnej usługi Re.Uniqlo
Moda
Nowy projekt buntowników świata mody. Te ubrania pielęgnują skórę jak kosmetyki
Moda
Zara zastrzegła swój nowy znak towarowy. Składa się wyłącznie z cyfr
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Moda
Słynna marka luksusowa wymyka się Włochom z rąk. Rząd w Rzymie jest bezradny
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama