Wspólna kolekcja Boss i Russell Athletic: siła przeciwieństw

Współpraca marki Boss z Russell Athletic to kolejny dowód na to, że tegoroczna wiosna należeć będzie do hybrydowego stylu athleisure.

Publikacja: 31.03.2021 09:20

Wspólna kolekcja Boss i Russell Athletic: siła przeciwieństw

Foto: Fot: materiały prasowe

Moda hybrydowa, tak jak wiele popularnych w ostatnich latach trendów, nie zna podziału na płeć. Jeśli w kolekcjach kobiecych na wiosnę odnajdujemy wiele projektów łączących elegancję i wygodę, to odbicie tego zjawiska znajdziemy też w kolekcjach dla mężczyzn oraz unisexowych. Najnowszy przykład, wspólna kolekcja słynnej marki Boss z amerykańskim producentem odzieży sportowej i rekreacyjnej, Russell Athletic, pokazuje, jak efektowne i funkcjonalne może być to połączenie.

Wspólna kolekcja Boss i Russell Athletic: krawiectwo i streetwear

Kapsułową kolekcję tworzy 30 elementów, wśród nich są płaszcze, szorty, czapki czy koszule, utrzymane w stylu athleisure, inspirowane koszykówką i w wielu przypadkach zdobione dodatkowo wspólnym logotypem obu marek w stylizacji retro. Kolorystyka kolekcji na wiosnę utrzymana jest w ciepłych barwach przygaszonego różu czy delikatnego błękitu, uzupełnianych przez mocniejsze akcenty granatu, szarości, czerwieni czy bieli. Pod tym względem kolekcja wyróżnia się dużą spójnością, pozwalającą na wiele sposobów łączyć jej poszczególne elementy.  

W wideoklipie promującym kolekcję wystąpiła plejada najbardziej znanych modelek i modeli na świecie. W skład koszykarskiej drużyny Bossa i Russell Athletic wchodzą m.in. Bella Hadid,  Ashley Graham, Taylor Hill, Lucky Blue Smith i Keith Powers. Obie marki – jak przystało na firmy, które nie boją się łączyć dwóch różnych światów – wspierane są promocyjnie także przez influencerów z mediów społecznościowych, jak kolumbijski wokalista Maulma, kanadyjska modelka Winnie Harlow czy hiszpańska aktorka Mina El Hammani.

Czytaj też: „Zimne ramię”: oto nowy symbol mody na szczepionkowe selfie

W tym tygodniu kolekcja trafiła do sprzedaży zarówno na stronie marki Boss, jak i do sklepów stacjonarnych na całym świecie. Od 31 marca w internecie dostępna będzie także usługa pozwalająca na własny, spersonalizowany dobór do czterech naszywek, które znajdą się na bluzach ze wspólnej kolekcji Boss x Russell Athletic.

Moda hybrydowa, tak jak wiele popularnych w ostatnich latach trendów, nie zna podziału na płeć. Jeśli w kolekcjach kobiecych na wiosnę odnajdujemy wiele projektów łączących elegancję i wygodę, to odbicie tego zjawiska znajdziemy też w kolekcjach dla mężczyzn oraz unisexowych. Najnowszy przykład, wspólna kolekcja słynnej marki Boss z amerykańskim producentem odzieży sportowej i rekreacyjnej, Russell Athletic, pokazuje, jak efektowne i funkcjonalne może być to połączenie.

Pozostało 85% artykułu
Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Materiał Promocyjny
BaseLinker uratuje e-sklep przed przestojem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady