Droższe niż iPhone: Rolls-Royce stworzył luksusowe słuchawki

Słuchawki opatrzone logiem Rolls-Royce’a są lekkie, eleganckie, drogie – a do tego dostępne w limitacji

Publikacja: 23.11.2020 14:04

Fot: Rolls Royce

Fot: Rolls Royce

Foto: Słuchawki Rolls-Royce. Fot: Rolls-Royce/Miller Motorcars Boutique

Podczas tegorocznej prezentacji nowego samochodu Rolls-Royce Ghost przedstawiciele firmy Rolls-Royce zwracali szczególną uwagę na jakość akustyki w kabinie Ghosta. Z jednej strony chodziło o to, by zapewnić pasażerom niemal idealną ciszę, z drugiej – by wytłumienie wnętrza podkreślało waloty pokładowego sprzętu audio.

Czytaj też: Prawie jak rzeźba. Lenny Kravitz zaprojektował fortepian dla Steinway & Sons

Rolls-Royce zadbał o audiofilów także na inne sposoby, czego przykładem mogą być nowe słuchawki z logiem tej firmy, pozwalające nacieszyć się muzyką z tylnego siedzenia, bez zakłócania spokoju reszcie pasażerów Rolls-Royce’a.

Ile kosztują słuchawki Rolls-Royce’a?

Słuchawki Rolls-Royce’a zostały wyprodukowane w limitowanej serii 200 sztuk i kosztują 1210 dolarów (ok. 4500 zł). Za tą kwotę klienci otrzymują produkt wykonany z aluminium i brązowej skóry Saffiano, używanej do produkcji tapicerki samochodowej. Model charakteryzuje się też dużymi przetwornikami o średnicy 40mm, pasmem przenoszenia o zakresie 2Hz-30kHz i impendancją 22 omów.

"Słuchawki Rolls Royce"

Słuchawki Rolls-Royce. Fot: Rolls-Royce/Miller Motorcars Boutique

Foto: sukces.rp.pl

Słuchawki dostępne są jedynie w wersji z przewodem, zgodnie z rekomendacją ekspertów, którzy uważają, że bezprzewodowe odpowiedniki w większym stopniu narażone są na gorszą jakość dźwięku i zakłócenia.

W zestawie znajduje się tez etui z monogramem, ułatwiające transport i przechowywanie. Jak czytamy w informacji marki, nad efektem finalnym inżynierowie Rolls-Royce’a pracowali z „jednym z najbardziej szanowanych producentów systemów audio na świecie” –  nie ujawniono jednak szczegółów tej współpracy.

Podczas tegorocznej prezentacji nowego samochodu Rolls-Royce Ghost przedstawiciele firmy Rolls-Royce zwracali szczególną uwagę na jakość akustyki w kabinie Ghosta. Z jednej strony chodziło o to, by zapewnić pasażerom niemal idealną ciszę, z drugiej – by wytłumienie wnętrza podkreślało waloty pokładowego sprzętu audio.

Czytaj też: Prawie jak rzeźba. Lenny Kravitz zaprojektował fortepian dla Steinway & Sons
Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady