Reklama
Rozwiń
Reklama

Słynny fotograf i młode gwiazdy: oto nowa kolekcja Hugo Boss

Ceniony fotograf mody, wybitny reżyser oraz 10 młodych gwiazd świata mody wspólnie w kampanii Hugo Boss? Efekt tej współpracy musiał być wyjątkowy

Publikacja: 21.08.2020 09:09

Fot: David Sims/ Boss

Fot: David Sims/ Boss

Foto: Fot: David Sims/ Boss

Marka Hugo Boss zaprezentowała kampanię promującą kolekcję „Generations” na jesień i zimę 2020. Kolekcja, którą po raz pierwszy można było zobaczyć podczas odbywającego się w lutym tego roku tygodnia mody w Mediolanie, została przygotowana przez znanych twórców, a udział wzięły w niej młode gwiazdy modelingu.

Ta kampania pokazuje zróżnicowaną grupę wkraczającą w nową erę – mówi Ingo Wilts, dyrektor ds. marki Hugo Boss. „Wskazuje też, jak ta nowa generacja może dopasować ponadczasowy styl do swoich potrzeb”

Za stworzenie czarno-białego filmu promującego kolekcję odpowiada Fabien Baron – reżyser i jeden z najbardziej cenionych dyrektorów artystycznych na świecie. Baron ma za sobą m.in. wieloletnią współpracę z Calvinem Kleinem, Balenciagą czy Burberry.

Zdjęcia towarzyszące filmowi zrobił równie uznany twórca – David Sims, od początku lat 90. uznawany za przedstawiciela ścisłej czołówki fotografów mody na świecie.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

W międzynarodowej grupie modelek i modeli, którzy wzięli udział w kampanii, znaleźli się Malick Bodian, Benno Bulang, Sora Choi, Romaine Dixon, Leon Dame, Veronika Kunz, Achenrin Madit, Bente Oort, Maartje Verhoef i Meng Yuqi.

Marka Hugo Boss zaprezentowała kampanię promującą kolekcję „Generations” na jesień i zimę 2020. Kolekcja, którą po raz pierwszy można było zobaczyć podczas odbywającego się w lutym tego roku tygodnia mody w Mediolanie, została przygotowana przez znanych twórców, a udział wzięły w niej młode gwiazdy modelingu.

Za stworzenie czarno-białego filmu promującego kolekcję odpowiada Fabien Baron – reżyser i jeden z najbardziej cenionych dyrektorów artystycznych na świecie. Baron ma za sobą m.in. wieloletnią współpracę z Calvinem Kleinem, Balenciagą czy Burberry.

Reklama
Materiał Promocyjny
Porcelana to więcej niż filiżanka na stole, to styl życia!
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama