Marka Hugo Boss zaprezentowała kampanię promującą kolekcję „Generations” na jesień i zimę 2020. Kolekcja, którą po raz pierwszy można było zobaczyć podczas odbywającego się w lutym tego roku tygodnia mody w Mediolanie, została przygotowana przez znanych twórców, a udział wzięły w niej młode gwiazdy modelingu.
Ta kampania pokazuje zróżnicowaną grupę wkraczającą w nową erę – mówi Ingo Wilts, dyrektor ds. marki Hugo Boss. „Wskazuje też, jak ta nowa generacja może dopasować ponadczasowy styl do swoich potrzeb”
Za stworzenie czarno-białego filmu promującego kolekcję odpowiada Fabien Baron – reżyser i jeden z najbardziej cenionych dyrektorów artystycznych na świecie. Baron ma za sobą m.in. wieloletnią współpracę z Calvinem Kleinem, Balenciagą czy Burberry.
Zdjęcia towarzyszące filmowi zrobił równie uznany twórca – David Sims, od początku lat 90. uznawany za przedstawiciela ścisłej czołówki fotografów mody na świecie.