Szukaj

NASA stworzyła najbardziej pożądaną kolekcję limitowaną tego lata

Agencja kosmiczna czy marka modowa? Jedno i drugie. Poprzednia kolekcja sygnowana przez NASA wyprzedała się w minutę. Tym razem będzie podobnie, bo po udanej misji załogowej SpaceX i wysłaniu łazika na Marsa wróciła moda na tematykę kosmiczną.

Czy na Marsie wkrótce zrobi się tłoczno? W ciągu zaledwie kilku tygodni swoje bezzałogowe misje na Czerwona Planetę wysłały trzy kraje – Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Stany Zjednoczone.

W stronę Marsa leci już amerykański łazik Perseverance, do marsjańskiego krateru Jezero ma dotrzeć w lutym przyszłego roku. Z tej okazji NASA przygotowała specjalną kolekcję we współpracy z Joe Kw, anemgwiazdą zegarmistrzostwa z Hong Kongu, prowadzącym firmę Anicorn.

NASA: kolekcja limitowana

W kolekcji,oprócz limitowanego do 200 egzemplarzy zegarka stworzonego przez firmę Anicorn, znalazły się również t-shirty, piłki, biżuteria, deskorolki oraz interaktywne marsjańskie puzzle, zintegrowane z rozwiązaniami rzeczywistości rozszerzonej.  Zestaw uzupełnia potpourri, aromatyczna mieszanka z wyobrażonym zapachem Marsa.

NASA i Anicorn: kolejny wspólny projekt

To kolejna wspólna kolekcja NASA i Anicorn. Wcześniejsze zostały przygotowane m.in. z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu czy w 60. rocznicy utworzenia amerykańskiej agencji kosmicznej. Wszystkie cieszyły się ogromnym powodzeniem, a przedostatnia z nich została wyprzedana w ciągu minuty.

Czytaj też: Jakie zegarki zabrali na orbitę astronauci NASA i SpaceX? 

Kwan współpracował również z artystami współczesnymi, między innymi z Danielem Arshamem czy Philipem Colbertem. Na początku tego roku Anicorn przygotował też dla Museum of Modern Art nową wersję „Redundant Watch”, zegarka zaprojektowanego w 1993 roku przez Ji Lee, obecnego szefa komunikacji wizualnej w Facebooku.

Zamknij
Zamknij