Reklama

Słynny włoski dom mody zmienia strategię. Nadchodzi „demokratyczny luksus”

Borykająca się do niedawna z problemami włoska marka odzieżowa Trussardi najtrudniejszy okres ma już za sobą. Włoski dom mody chce teraz znaleźć dla siebie nowe miejsce na rynku.

Publikacja: 08.04.2025 05:50

Historyczna siedziba domu mody Trussardi w Mediolanie.

Historyczna siedziba domu mody Trussardi w Mediolanie.

Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Trussardi uznawane jest za jedną z najbardziej znanych włoskich marek na rynku dóbr premium. Jednak ostatnie lata były dla Włochów trudne. Teraz firma, która wychodzi na prostą, chce zmienić nieco profil działania.  Ma w tym pomóc nowa strategia stawiająca na „demokratyczny luksus”. Na czym ma polegać ta koncepcja?

„Demokratyczny luksus”: Trussardi wraca w nowej odsłonie

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Moda
Rusza flagowy sklep Uniqlo w Warszawie. Debiut innowacyjnej usługi Re.Uniqlo
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Moda
Nowy projekt buntowników świata mody. Te ubrania pielęgnują skórę jak kosmetyki
Moda
Zara zastrzegła swój nowy znak towarowy. Składa się wyłącznie z cyfr
Moda
Słynna marka luksusowa wymyka się Włochom z rąk. Rząd w Rzymie jest bezradny
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Moda
Jonathan Anderson pisze nowy rozdział historii Diora. Debiut w Paryżu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama