Reklama
Rozwiń

Słynny włoski dom mody zmienia strategię. Nadchodzi „demokratyczny luksus”

Borykająca się do niedawna z problemami włoska marka odzieżowa Trussardi najtrudniejszy okres ma już za sobą. Włoski dom mody chce teraz znaleźć dla siebie nowe miejsce na rynku.

Publikacja: 08.04.2025 05:50

Historyczna siedziba domu mody Trussardi w Mediolanie.

Historyczna siedziba domu mody Trussardi w Mediolanie.

Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Trussardi uznawane jest za jedną z najbardziej znanych włoskich marek na rynku dóbr premium. Jednak ostatnie lata były dla Włochów trudne. Teraz firma, która wychodzi na prostą, chce zmienić nieco profil działania.  Ma w tym pomóc nowa strategia stawiająca na „demokratyczny luksus”. Na czym ma polegać ta koncepcja?

„Demokratyczny luksus”: Trussardi wraca w nowej odsłonie

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Moda
Rośnie nowa potęga na rynku odzieżowym. Zara i H&M mają konkurentów
Moda
Anna Wintour odchodzi z „Vogue'a”. Kierowała magazynem przez 37 lat
Moda
Ta branża w rok straciła 50 milionów klientów. Jest za drogo i nudno
Moda
Labubu powiększa imperium. Chiński gigant chce podbić rynek nowym produktem
Moda
Najczęściej podrabiane marki luksusowe. Lider rankingu ma poważny problem