Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 04:54 Publikacja: 08.04.2025 05:50
Historyczna siedziba domu mody Trussardi w Mediolanie.
Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg
Trussardi uznawane jest za jedną z najbardziej znanych włoskich marek na rynku dóbr premium. Jednak ostatnie lata były dla Włochów trudne. Teraz firma, która wychodzi na prostą, chce zmienić nieco profil działania. Ma w tym pomóc nowa strategia stawiająca na „demokratyczny luksus”. Na czym ma polegać ta koncepcja?
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
„Każdy moment to twój moment” – przekonuje marka Vistula prezentując kolekcję na jesień i zimę 2025. Projektanci...
Trwa zła passa chińskiego koncernu Lanvin Group. Mniejsze lub większe spadki sprzedaży zanotowały wszystkie mark...
Giorgio Armani, nestor branży mody, jeden z najbardziej znanych projektantów, zmarł w wieku 91 lat. Zostawił po...
Amerykański koncern Abercrombie & Fitch trwa na fali wznoszącej. Do rekordowej sprzedaży w drugim kwartale 2025...
Włoski projektant i biznesmen Giorgio Armani kieruje swoją firmą od 50 lat. Wciąż jednak nie wiadomo, kto w przy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas