Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 05:31 Publikacja: 08.04.2025 05:50
Historyczna siedziba domu mody Trussardi w Mediolanie.
Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg
Trussardi uznawane jest za jedną z najbardziej znanych włoskich marek na rynku dóbr premium. Jednak ostatnie lata były dla Włochów trudne. Teraz firma, która wychodzi na prostą, chce zmienić nieco profil działania. Ma w tym pomóc nowa strategia stawiająca na „demokratyczny luksus”. Na czym ma polegać ta koncepcja?
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tureckie marki odzieżowe prężnie się rozwijają i coraz wyraźniej wyrastają na rywali czołowych europejskich prod...
Anna Wintour jest ikoną nie tylko amerykańskich mediów, ale i świata mody. Przez 37 lat zajmowała stanowisko red...
Branża luksusowa mierzy się z największym kryzysem od 15 lat – wynika z nowego raportu firmy Bain & Company stwo...
Labubu, trend, który zawładnął w ostatnich miesiącach platformami społecznościowymi i światem mody, nie słabnie....
Marki luksusowe od lat borykają się z problemem podróbek zalewających rynek. Które z marek najczęściej padają of...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas