Reklama

Słynny włoski dom mody zmienia strategię. Nadchodzi „demokratyczny luksus”

Borykająca się do niedawna z problemami włoska marka odzieżowa Trussardi najtrudniejszy okres ma już za sobą. Włoski dom mody chce teraz znaleźć dla siebie nowe miejsce na rynku.

Publikacja: 08.04.2025 05:50

Historyczna siedziba domu mody Trussardi w Mediolanie.

Historyczna siedziba domu mody Trussardi w Mediolanie.

Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Trussardi uznawane jest za jedną z najbardziej znanych włoskich marek na rynku dóbr premium. Jednak ostatnie lata były dla Włochów trudne. Teraz firma, która wychodzi na prostą, chce zmienić nieco profil działania.  Ma w tym pomóc nowa strategia stawiająca na „demokratyczny luksus”. Na czym ma polegać ta koncepcja?

„Demokratyczny luksus”: Trussardi wraca w nowej odsłonie

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Moda
Nowy trend w modzie tego sezonu: nadchodzi era wielkiej miniaturyzacji
Moda
Ruszył flagowy butik domu mody Dior. W środku moda, sztuka – oraz spa
Moda
„Cichy luksus” w odwrocie. Marka włoskiego arystokraty podbija świat
Moda
Rekordowy wynik króla „dostępnego luksusu”. Kluczem do sukcesu była podwyżka cen
Moda
Ulubiona marka pokolenia Z zamyka część sklepów. Cel: podbój segmentu premium
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama