Słynny włoski dom mody zmienia strategię. Nadchodzi „demokratyczny luksus”

Borykająca się do niedawna z problemami włoska marka odzieżowa Trussardi najtrudniejszy okres ma już za sobą. Włoski dom mody chce teraz znaleźć dla siebie nowe miejsce na rynku.

Publikacja: 08.04.2025 05:50

Historyczna siedziba domu mody Trussardi w Mediolanie.

Historyczna siedziba domu mody Trussardi w Mediolanie.

Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Trussardi uznawane jest za jedną z najbardziej znanych włoskich marek na rynku dóbr premium. Jednak ostatnie lata były dla Włochów trudne. Teraz firma, która wychodzi na prostą, chce zmienić nieco profil działania.  Ma w tym pomóc nowa strategia stawiająca na „demokratyczny luksus”. Na czym ma polegać ta koncepcja?

„Demokratyczny luksus”: Trussardi wraca w nowej odsłonie

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Moda
Inditex zapowiada ekspansję swojej „budżetowej” marki. Na początek Europa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Moda
Transformacja siostrzanej marki H&M. Zacznie działać w formacie „trzy w jednym”
Moda
Znany francuski dom mody nie może zastrzec nazwy. Sąd: jest zbyt popularna
Moda
Rynek używanych dóbr luksusowych. Raport zdominowały marki z jednego kraju
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Moda
Dioriviera. Nadchodzi lato w stylu haute couture
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont